ПОМОЩ ПРОБЛЕМ С ТОКА
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Stu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 22.10.2004
- Местоположение: София
- Кара: E53 X5 2004
ПОМОЩ ПРОБЛЕМ С ТОКА
Колеги имам страшен проблем. Както си карах преди 2 часа изведнъж радиото загасва напълно гледам по таблото всички светлини светят на 30%. Загасих двигателя и опитах да запаля пак но колата не реагира, стартера завърта на 1 - 2 оборота и млъква, при контакт не светкат всички лампи на таблото, когато не е на котакт тока в колата си е нормален и всичко си работи с нормални параметри, при опит да запаля радиото реагира като откачен акумулатор( ресетва се). Забутах я малко и запали на скорост( знам че е противопоказно с М40 ама кво да правя) поработи 10мин нормално и изведнъж пак намаля тока. добре че бях стигнал пред къщи , пробвах да пусна дълги и колата загасна. Опитах да я запаля но пак реагира на завъртането на ключа все едно махам клемата на акумулатора. ако не въртя, всичко си работи и музика и фарове , стъкла шибидаци, т. е. акумулатора си е наред, но и по време на проблема лампата на акум. не светна нито веднъж т. е. ако не греша и алтернатора си работи. Само лампата на АБС-а светна и той цъка нещо като е на малкото ток. Не знам дали обясних достатъчно добре проблема ама ако някой има идея да казва моля. Благодаря предварително.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
пробвай да покараш с на някой приятел акумулатора за 1 ден. на мен същите мизерий ми ги правеше и се оправи със смяната

според мен акумолатора ти прави номера!като си на малки обороти и не му стига да захрани вситсцхко и гасне за това и стартера не варти!пробваи да пуснесх радиото на макс волуме,и при това и фарове например и ако се ресетне както ти каза сменяй акумолатора,най вероятно се разпада или окасява клетка!!!
BMW forever



- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Ето какво можеш да пробваш - лесно, бързо и не изисква средства...
Откачаш клемите на акумулатора. Почистваш ги добре. Мажеш с там каквото беше за контакти (може и малко гресчица - графитена), след което слагаш обратно клемите и стягаш добре. Преди да сложиш акумулатора обратно, му провери напрежението. Трябва да е над 12,4 волта. Ако е по-малко, първо го дозареждаш. С нормално зарядно 6 часа би трябвало да са напълно достатъчни. Не повече, че може и да го прецакаш.
Ако не се оправи, проблемът е другаде. Пробвай и с друг акумулатор, но ако твоят е изряден, проблемът може наистина да е някъде в хлабава маса (я на мотора, я на шасито).
Откачаш клемите на акумулатора. Почистваш ги добре. Мажеш с там каквото беше за контакти (може и малко гресчица - графитена), след което слагаш обратно клемите и стягаш добре. Преди да сложиш акумулатора обратно, му провери напрежението. Трябва да е над 12,4 волта. Ако е по-малко, първо го дозареждаш. С нормално зарядно 6 часа би трябвало да са напълно достатъчни. Не повече, че може и да го прецакаш.
Ако не се оправи, проблемът е другаде. Пробвай и с друг акумулатор, но ако твоят е изряден, проблемът може наистина да е някъде в хлабава маса (я на мотора, я на шасито).
It's not who You are, it's who You know...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани