Какво ли му е на парното
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
За ТДС-а не знам, но за бензиновите съм сигурен, че има нужда (за тази цел си има едни врътки на радиатора и на единия маркуч)
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Само така колега, предницата нагоре, наливаш течност, мачкаш двата маркуча докато ти изтръпнат ръцете, после палиш колата парното на 6 и продължаваш да мачкаш и доливаш и връткаш обезвъздушителните тапи докато тръгне лятото
- след ден-два отваряш пак да провериш дали не е поело още течност и пак доливаш - резката cold - kalt е нужното ниво на СТУДЕН двигател, ако е загрял нивото трябва да е по-високо. На 520-ката най-високата част е главата май за тва такива проблеми с въздуха. Успех.

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
От друга тема та по тая тема - вижте какво правят хората за обезвъздушаването http://www.bimmerboard.com/forums/posts/199986 по специално 14 и 15 снимка
адреса е от темата за смяна на водна помпа и е предоставен от bmw_n00b
адреса е от темата за смяна на водна помпа и е предоставен от bmw_n00b
- pits
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 25.03.2007
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: е30
- Детайли за колата: е39
Re: Какво ли му е на парното
Колеги някой открил ли е решението за това как се оправя проблема:
Духа студено ->като изфорсираш духа топло?
Духа студено ->като изфорсираш духа топло?
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Какво ли му е на парното
Колега,запушено радиаторче на парното.Когато я караш водната помпа върти по бързо и съответно прави по-голямо налягане.Имах същия проблем..цаката е първо да пробваш със източване на антифриза и купуване на нещо за отпушване на радиатори.На него си пише как се използва...мисля чес е кара около 50-тина км.При мен стана и се отпуши.Зависи от запушването.Не слушай колегите,които ти казват веднага водна помпа...Ще си набиеш парите за нищо....И да добавя,че ако не е обезвъздушена въобще няма да имаш парно...Не само при спряло положение 

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Какво ли му е на парното
има една допълнителна (електрическа)водна помпа която е точно за това нещо когато колата е на празен ход тя върти допълнително водата в парното
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Какво ли му е на парното
За нея съм чувал че върши работа на т.нар копче "Rest" Демек когато колата ти е загасена да ти върти водата
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Какво ли му е на парното
stenlipk написа:За нея съм чувал че върши работа на т.нар копче "Rest" Демек когато колата ти е загасена да ти върти водата
Тя работи винаги когато работи и парното, не е само за рест функцията

40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани