За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
Има една алуминиева тръба от ЕГР клапана, която отива към турбото.Къса се винаги там, където влиза при турбото.Покарам един месец и се къса. За трети път го прави това.Тръбите който взимам са втора ръка, защото по магазините тази част я няма, но едва ли е от това.Моля за помощ.Кажете какво може да се случва там, че ше полудея вече....
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
Cvetun написа:Има една алуминиева тръба от ЕГР клапана, която отива към турбото.Къса се винаги там, където влиза при турбото.Покарам един месец и се къса. За трети път го прави това.Тръбите който взимам са втора ръка, защото по магазините тази част я няма, но едва ли е от това.Моля за помощ.Кажете какво може да се случва там, че ше полудея вече....
Няма тръба от ЕГР към турбото...защото ЕГР е след кулера и преди колектора.Предполагам говориш за от кулера към ЕГР.
Номер 3:

Всичко останало са маркучи.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
Тази тръба
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
Cvetun написа:
Тази тръба
Колега, това е тръба от изпускателният колектор към EGR клапана. По принцип е доста здрава- виждал съм само на една кола пробита, като нова сигурно ще е доста скъпа. Вариант за решаване на проблема е да изолираш EGR клапана- има доста теми по въпроса. Цялата тази тръба я премахваш и на мястото на фланеца, изрязваш от дебела ламарина елемент със същата форма, но без централният отвор- така, по желание на един колега, реших проблема със спукана гофрирана част на тръбата, която си показал.
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
изолирането на егр е много добра идея тои само бели прави, затапвай
и не се чуди аз имах проблем с топлообменника. 



- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
тампони на мотора или демфер са вероятните причини за късането

- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
Ммммм как демпфера може да къса тръбата?Нещо не ми се връзва ? 

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
Явно от вибрации се къса.Прегледай покрай нея.Да не би ЕГР-ра да не работи(не отваря)и да надува и затова се къса?
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
Здравей колега,
Аз преди 2 години късах същата тръба 4 пъти, след като затапих механично ЕГР-а след цилиндъра (респективно и след тръбата)... дори мисля, че още имам една такава тръба някъде в мазето. Според мен вибрации в комбинация с високото налягане късат гофрираната тръба (понякога направо я взривяват).Аз си реших проблема, като преместих металната планка, с която бях затапил пътя на изгорелите газове най-долу при колекторите.
Поздрави!
Аз преди 2 години късах същата тръба 4 пъти, след като затапих механично ЕГР-а след цилиндъра (респективно и след тръбата)... дори мисля, че още имам една такава тръба някъде в мазето. Според мен вибрации в комбинация с високото налягане късат гофрираната тръба (понякога направо я взривяват).Аз си реших проблема, като преместих металната планка, с която бях затапил пътя на изгорелите газове най-долу при колекторите.
Поздрави!
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: За 3ти път къса тръбата от ЕГРа към турбото?! 2.0d 136hp
zvetiko е тази тръба като се затапи ще навреди ли на нещо по двигателя или вървежа на колата ? Питам, защото и моя го скъсах събота...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани