е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Здравейте колеги проблема при мен назрява и ми се иска да разбера някои сблъсквал ли се е с този проблем. От доста време колата като загрее и оборотите падат доста лоста в купето трепери двигателя тресе спъва се много. и ако съм и в задръстване дори и гасне по някога и мирисше на гориво. А като е студена никакъв проблем. Днес пътувах към Велико Търново спускайки се надолу без гас на коя да е предавка 3-4 или 5та ... след около 400-500 метра без да подавам газ следва невероятен тътен в ауспусите направо ме е страх да не паднат и през целия път ме е страх да спирам на скорост някои има ли някаква идея от какво е... кое да гледам по напред .... свешти са нови датчик колянов вал нов VDO. Разхода е долу горе добре. То е ясно трябва диагностика но ....



- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Така на първо четене се сещам да провериш компресията на всички цилиндри - може някой изпускателен клапан да не затваря докрай понякога. Това можеш да го провериш и с парче по-здрава хартия - на загрял мотор и на празен ход, слагаш хартията на ауспуха, все едно да действа като мембрана. Ако изпускателните клапани са наред, газовете трябва да духат хартията само навън от ауспуха, т.е. към теб. Ако има засмукване на хартията за момент навътре, някой изпускателен клапан ти прави мизерии.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Първото нещо, за което се сещам, чуя ли, че има гърмежи в ауспусите, това е запалителна с-ма. Тя не е само свещи, а в случая и лули и бубини. По-принцип има ли гърмежи положението е тежко и би трябвло да има и външни следи като: нацепени свещи, лули, потдути или нацепени бубини. За диагностика не ходи по сервизи тип Елкон. Най-добре е да се закачи на диагностика за БМВ, ако трябва и на живи данни да се гледа да няма някъде големи отклонения.
П.П. Ако има кофти бубина или лула, то тя може да развали чисто нови свещи за няколко стотин км.
П.П. Ако има кофти бубина или лула, то тя може да развали чисто нови свещи за няколко стотин км.
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Колега най лесно и евтино ще ти е да идеш да диагостика , според мен това с меренето на компресията не е лоша идея. Съвета от горния пост не го взимай под внимание , при спускане на скорост запалителната система не играе никаква роля понеже не би трябвало да се подава гориво . А според мен точно това ти проблема че колата се дави с гориво
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
е днес минах през диагностика грешка ламбда сонда 2 нищо друго и вс. друго е ок трихме я пак се появи.... на пътен тест ги гледахме и двете деиствително като пусна газта едната спира горивото а другата налива вместо да престане и тя и от там гърми в гърнетата ! отидох купих 290лв. смених я тръгнах да я пробвам и същата работа загря пак трепери цялата... нарязах я извън градско на 4-та и пуснах педала на газта е пак гаубица хората залягат ....
не пожелавам и на наи големия си враг да кара 20г. коптор и да дава за ланд сонди по 600лв и за сензори по 180 .....












- ss_sto
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 16.03.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: делтапланер
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Колега, имаш ли газова уредба и ако имаш - и на двата вида гориво ли го прави? Защото ако не го прави примерно на газ - тогава може да се ориентираш къде е проблема.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
А газов инжекцион има ли колата??
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Така проблема май ще стане ясен ...тоя на диагностиката каза ланда сонда 2 смени .... и го питах 3 пъти коя от двете е тази на първата тройка от към вануса ли е или към другата тройка тръби от към скоростната кутия .... и той ми каза смени тази която е от към скоростната това е банка номер 2 ..... и сега тука чета из разни форуми и май разбирам че ... съм сменил здравата ланда сонда която уж той казва че е номер 2 ама май се брояли обратната .... инъче да колата има ГИ но проблема е и на бензин тресе като загрее и гърми в ауспусите като я нарежа на 4та да речем и пусна педала на газта
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Той клапъна ако изпуска газ, ще изпуска както на газ, така и на бензин... Като не работи сондата, що ще гърми в генерацията 

Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Колега ламбда сонда може да се премери с мултицет има писано в форума просто потърси , един канал 10 мин мерене и елиминираш възможноста за грешки.
Има неква много лоша тенденция при пишман майсторите , покаже неква грешка и той сменяй тва сменяй онова без да е отвил 1 болтче по тая кола, бягайте далече от такива (от горчив личен опит го казвам)
Има неква много лоша тенденция при пишман майсторите , покаже неква грешка и той сменяй тва сменяй онова без да е отвил 1 болтче по тая кола, бягайте далече от такива (от горчив личен опит го казвам)
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Също така проблема може да е в инсталацията а не в сондата, как копувате нещо за 300 лв без да сте 100 процента сигурни....
Искай си парите от гадния майстор и бягай далеч.
С какво я четете тая кола, защото съм пробвал с делфи и излизат некакви грешки дето нямат нищо общо с реалността, после четем с инпа без да сме трили каквото и да било с делфито, грешки НЯМА.
Освен че си трябва точния уред, трябва си кадърен индивид зад самия уред....
Щом имаш газова, затвори клапата на бутилката на газта, можа да пропуска газ към колекторите и от там да меша със бензина, изпитвал съм го лично на едно сузуки и бях готов да отварям мотор за тая работа, иначе имах подобни на твоите оплаквания.
Искай си парите от гадния майстор и бягай далеч.
С какво я четете тая кола, защото съм пробвал с делфи и излизат некакви грешки дето нямат нищо общо с реалността, после четем с инпа без да сме трили каквото и да било с делфито, грешки НЯМА.
Освен че си трябва точния уред, трябва си кадърен индивид зад самия уред....
Щом имаш газова, затвори клапата на бутилката на газта, можа да пропуска газ към колекторите и от там да меша със бензина, изпитвал съм го лично на едно сузуки и бях готов да отварям мотор за тая работа, иначе имах подобни на твоите оплаквания.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
hishnika написа:Щом имаш газова, затвори клапата на бутилката на газта, можа да пропуска газ към колекторите и от там да меша със бензина, изпитвал съм го лично на едно сузуки и бях готов да отварям мотор за тая работа, иначе имах подобни на твоите оплаквания.
Станахме двама дето си го мислим, да видим дали, ще сме прави.
Аз пак ще си помисля на глас...Ако караш колата на газ, за какъв чеп са ти тези ламбда сонди..






- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
larry_boy написа:hishnika написа:Щом имаш газова, затвори клапата на бутилката на газта, можа да пропуска газ към колекторите и от там да меша със бензина, изпитвал съм го лично на едно сузуки и бях готов да отварям мотор за тая работа, иначе имах подобни на твоите оплаквания.
Станахме двама дето си го мислим, да видим дали, ще сме прави.
Аз пак ще си помисля на глас...Ако караш колата на газ, за какъв чеп са ти тези ламбда сонди..![]()
. Че да ги и сменяш.
![]()
. Че и по 300 лв. парчето
![]()
Ами ако си с обикновенна газова не ти трябват, ама ако е ГИ не може. Бенз. комп. я ползва за да направи сместа/бензиновото време, а газовия компютър го чете и с коефициент го пуска на газовите дюзи.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: е39 520i Зверски гърмежи в ауспусите
Колега, и така да е, аз не ти хващам много вяра на твърдението. Той мотора докато е студен, си налива чорба без много много да му пука, какво става на изхода. Показанията на ламбдите на студено - вятър ги вее на бял кон. Като позагрее, над 40С-50С минава на газ, и газовете на изхода вече са друга бира. Съмнява ме да гърми в генерациите, когато е загряла, заради неработещи сонди. Пък и 300лв. за бройка... Виж за двете със смяната по се ядва, ама на единична бройка, много солено.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани