318 iS на газ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Ное 2006, 18:13

Един написа:
Сега са "модерни" газовите инжекциони - моля се повече хора да наслагат и бензина да стане по евтин от газта.

И аз и аз 8)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 16 Ное 2006, 18:41

Е да ама нали се сещаш,че газаджиите само цъкаме копчето и сме пак в джаза :mhihi: Кеф ни газ,кеф ни бензин...А лятото кризата като 95 стигна 2-та лева много мои познати,чийто коли са на бензин събраха доста прах по гаражи и паркинги,а аз чукнах копчето на зелено и газ.Като беше евтин бензина по-миналото лято си бръмчах на него.Просто истината е,че сме далавераджии.Нека е куца както си мислите,нека ми мирише на чорапи ама няма да седи и да се окопава в градинката пред блока :mhihi: Имаме по-голяма възможност да си ги караме.Пък поддръжка,гърнета,филтри,свещи-просто няма кола и на бензин която да не ги иска тия неща.Който не може да си ги позволи не кара ми ще си бръмчи с рейс колкото и грубо да звучи.Всяко нещо си иска подръжка няма никъде "ей така".
Изображение
8.32

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 16 Ное 2006, 18:59

PIONEER написа:Е да ама нали се сещаш,че газаджиите само цъкаме копчето и сме пак в джаза :mhihi: Кеф ни газ,кеф ни бензин...А лятото кризата като 95 стигна 2-та лева много мои познати,чийто коли са на бензин събраха доста прах по гаражи и паркинги,а аз чукнах копчето на зелено и газ.Като беше евтин бензина по-миналото лято си бръмчах на него.Просто истината е,че сме далавераджии.Нека е куца както си мислите,нека ми мирише на чорапи ама няма да седи и да се окопава в градинката пред блока :mhihi: Имаме по-голяма възможност да си ги караме.Пък поддръжка,гърнета,филтри,свещи-просто няма кола и на бензин която да не ги иска тия неща.Който не може да си ги позволи не кара ми ще си бръмчи с рейс колкото и грубо да звучи.Всяко нещо си иска подръжка няма никъде "ей така".

ееееееее ти направо ме размаза :yes: всяка моя дума е безмислена след твойто изказване браво :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: MemphysVille
Пол: Мъж
Кара: само Е30-ски

Мнение от Memphys » 16 Ное 2006, 21:34

Абе хора къв ви е проблема, като искате да се дърпате направете си тема (това май някой го каза), направо ми насрахте темата, половин час ви чета глупостите и почти никой не отговаря по темата а само си ги мерите: газовите и бензините. а моето мнение все пак си остава както някой от вас каза по горе: щом е излязла от завода на бензин, на бензин ще си я карам. Това е. Що помоля модераторите да заключат темата че стана на нищо. Мерси все пак на тези които се придържаха към темата. ;)
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Ное 2006, 22:51

Memphys написа:Абе хора къв ви е проблема, като искате да се дърпате направете си тема (това май някой го каза), направо ми насрахте темата, половин час ви чета глупостите и почти никой не отговаря по темата а само си ги мерите: газовите и бензините. а моето мнение все пак си остава както някой от вас каза по горе: щом е излязла от завода на бензин, на бензин ще си я карам. Това е. Що помоля модераторите да заключат темата че стана на нищо. Мерси все пак на тези които се придържаха към темата. ;)

Аз па не мога да разбера ти кво искаш от тема на която ти е отговорено?
Ако е карана на газ в най лошия случай ще си купиш нови дюзи и дебитомер незнам М42 дали има , но това е кво друго искаш да и има а и бензинова помпа.
Кво се меси но в клин ни в ръкав :mhihi:
изрови я някой от нищото(темата) и стана дискусия големо важно ;)

П.С. и нещо ми се струва ,че датата на която пише,че е пусната темата не е точна.Ти от доста време търсиш читава ИС-ка ма все си мисля че по отдавна го обсъждахме това с газта.
Дилян не беше счупи червената фурия още май май :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 16 Ное 2006, 23:25

PIONEER написа:няка ти отговоря точка по точка:
1.Един филтър е смешни пари.Ти ако си решил да пестиш от филтри нямам думи.Аз и на бензин да съм филтрите и маслата си ги сменям по-често отколкото трябва дори.

1 филтър ка4ествен а не арменско менте за 5 лева е около 15 до 25 лева


2.Със слагането на изпарител да наливаш максимум още 500гр. вода,за да се отоплява и той.Не виждам къде ще се скрие хубавото парно като нито обема на охладителната система се увеличава до толкова,че да не може да се сгрее течността.Просто пипни на две карани еднакво време коли с и без газово маркучите към парното и ще видиш,че са еднакво топли.Има ли разлика?

2 обикновенно практиката на гъзарите е да сложат тетки към парното и водата и е по лесно да мине през изпарителя от колкото в конвертора и другият слу4ай ако са са светнали да ги вържат последователно е не през тетки то тогава минава пак по малко вода през конвертора ... що ли ми щото изпарителя има по малко фи от марку4ите към парното

3.Тука си прав.Покупка на качествено гърне отстранява този проблем.Отделно и като цяло си е добре колата да е със качествени гърнета-тихо,не гният отвънка и т.н.

3 Не нау4авам нищо ново :mhihi:


4. я прескачам нямам мнение тука.




5.Системата се скапва от мърлячество.Припалване и покарване на колата на бензин предотвратява този проблем донякъде.

5 ...Донякаде ... :mhihi:

6.Бензина смърди не по-малко.Смърди кола която вентила и е вътре по-принцип ама и ти да си наливаш бензина не отвън ми вътре ще ти мирише.Изхода е да се монтира вентила отвънка.Моя е вътре ама оставям капака вдигнат за 1 минутка докато платя и всичко е точно.


6 Ах пак за плащане :)


7.Регулировката ако не си кулав и сам можеш да си я правиш.

7 Доста са кулави повярвай ми


8.Със свещи за по 1лв е ясно,че ще ги сменяш често.Аз като съм с NGK никакви проблеми.

8 Те такова животно и в магазин за 1 лев няма ... НГК които, са пригодени за газова уредба сруват 16 лв пар4ето 4 х 16 трала ла ла ла

9.Кажи ми за някой конкретен случай на злополука заради газова???
Защото аз мога да ти кажа,че съм виждал изпепелени коли от разливане на бензин...Един приятел му бяха запалили умишлено колата,а беше с газова-целия салон горя,всичко замина,а колата е хечбек с газова-що не гръмна???

9 след катастрофа се пука балона в багажника и от колата не остана много....

Бензина освен,че е по скъп натрупва доста нагар по горивните камери,клапаните,колекторите.Газта е много по-чиста.Другото което е бензина отмива тънкия слой масло от цилиндъра и износването е повишено.На трето място отзад излизат много по-малко вредни емисии.
Максималната скорост на газ и на мен ми е по-висока.И приятели са ми споделяли това мнение.На бензин може да вдига по-бързо километрите,но на газ макар и по-бавно достига по-висока скорост.

И как го отмива то дан е река Волга да те4е в цилиндара когато стигне до там е на пара ..... нагар прави и на газ ако са ти износени вложките или маслените сегменти и повярвай ми виждал съм сегменти като бръснарски нож4ета от автомобили с газова уредба

sonny браво на баща ти,че така сменя всичко подред ама можеше да се сети да попрегледа изпарителя и клапана.Почистване,смяна на мембрани а може и целия изпарител да си смени и ще види голямата разлика в подобрена работа и нисък разход.Ама негова си работа де.
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: софия

Мнение от dagema » 17 Ное 2006, 0:56

viper70 написа:Ами на мен ми е все тая кой с каkво ще кара аз съм избрал да карам на бензин който иска да кара на газ да си кара ако трябва да се направи равносметка незнам кое колко ще дойде може би малко по евтино но малко по евтино ще е да се кара на газ

1 Филтър въздушен на 5000 км
2 зимата с парното е ужас * аман от газари дето им е угодно да топлят изпарителя а не купето*
3 1 гърне на година или на 2 зависи от производителя
4 мотрониците се 4юдят как да работят * ма мноо ги бърка газарите кат има некаде вакум ко от туй 4е ня бензин няма да варви *
5 ако се ползва само газ то се скапва системата на бензин * най малкото инжекционната помпа и пада налягането *
6 непонятно защо ама и газ да не изпуща си смарди на газ и тва е
7 4есто се налага да се ходи за пререгулиране *10 лв *
8 4еста подмяна на свещи
9 Не съм талибан да ходя с бомба в багажника :mhihi:

Ето ви 9 неща заради които не карам на газ

Бензин
1 освен цената 4е е по дебела друг минус няма

П.С. зарибявайте се на газ колкото може пове4е 4е да падне цената на бензина ;)

1 Филтър сменям на 15000- 20000км
2 Свещи 3 електродни -40000-50000км
3 Реглаж на АГУ не ходя по добър от мен не съм намерил :mhihi: :mhihi:
4 На бензин мърка като котенце и я паля с дистанционното от 30 метра
5 Резервоара също е бомба и се пали по бързо от газта
6 До момента пожарите на автомобили са причинени от не изправни бензинови системи ане от Агута попитайте пожарникар да ви обясни някой работи
7 Виждалсъм кола изгоряла до дупка но Агуто не е гръмнало бутилката си седеше в багажника цяла (газта гори на вън от бутилката защото е под налягане и не влиза вътре пламака зада може да избухне)
8 И разходите за масло са по малко също и износването на двигателя е по малко
9 Бензина след някоя друга година ще четем в историята че е същестувал най вече заради голямото съдържание на вредни емисии :twisted: :twisted: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
10 Гърнета неръждаеми за щял живот
11 Парното е на 10 по бански да седиш зимата с отворени прозорци
С 2 думи НЯМАМ ЗАБЕЛЕЖКИ от газта НИТО РАЗХОДИ описани от ''viper70''
БАВАРКА-ТУПАЛКА
Изображение
http://s8.bg.bitefight.org/c.php?uid=56285

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 17 Ное 2006, 1:19

Тази тема ми напомня спора за 4 и 6 цилиндровите мотори, за ПРЕДНО или ЗАДНО предаване и т.н. много ясно, че всеки ще си държи на неговото ама си спорете де на мен ми е весело да ви гледам ;)
апък
1 Филтър сменям на 15000- 20000км
2 Свещи 3 електродни -40000-50000км
ако това е нещо с което трябва да се хвалим? Аз моя филтър няма го сменяма от тун нататъка а свещите на 10 000 км с маслото или по рано :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Шопландия

Мнение от Putzmeister » 17 Ное 2006, 2:29

Абе зае*ете - след време, не много, тоя спор ще е безмислен!!!
Ае весело на всички, и все пак - на газаджиите - по-весело :mhihi:
Дай 102% от себе си! Винаги...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 17 Ное 2006, 2:36

ще е безсмислен щото всички ще караме дизели :mhihi:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 17 Ное 2006, 3:14

Turbo-Lag написа:Тази тема ми напомня спора за 4 и 6 цилиндровите мотори, за ПРЕДНО или ЗАДНО предаване и т.н. много ясно, че всеки ще си държи на неговото ама си спорете де на мен ми е весело да ви гледам ;)
апък
1 Филтър сменям на 15000- 20000км
2 Свещи 3 електродни -40000-50000км
ако това е нещо с което трябва да се хвалим? Аз моя филтър няма го сменяма от тун нататъка


Нека ни го демонстрира тва нали :winky: , все пак и ние сме карали на гас и не ядем сурови жаби :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 17 Ное 2006, 15:36

Не знам вие какво ядете, обаче вчера докато чаках да платя на бензиностанцията за кой ли пореден път се убедих в 3 неща:

1. За 2.0 литра мотор, 6 цилиндъра са екстра - просто в ниските е лудница..... :mhihi:

2. На бензин е по-евтино от на газ: пестиш от въздушни филтри :mhihi:

3. По-добре 2.0/6 на бензин отколкото 2.0/4 на газ. Хем Повер, Хем Икономия :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Добре, че не карат всички на бензин, че производителите на филтри ще фалират :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 17 Ное 2006, 16:49

PIONEER написа:......


Ах ти малък сополанко, що първо некажеш на хората, че караш Москвич, за тия дет не ти познават простотият, щот беше мирно известно време без тебе. Да ти кажа, смениха се 4изпарителя и 3 газови клапана
Първо беше вакуумен, после елктрически, после незнам си къв си.
Скоти баце, ти знаеш за кво става дума, тая кола немога да я накарм да тръгне на бензин, толкова са големи пораженията. Смених шибания резервоар, и като турих нова помпа, работи 10 минути и гръмна, като я отворих пълна с боклуци, то кво станало, кат тръгнал бензина по тръбите и събрал боклука и кат го върнал в резервоара аре пак в помпата и фира. И кво със 730ката до Монтана и обратно 50лв, с газачайника по същия път па толкоз, аре вие ми кажете за кво иде реч, едното е 3.0 2 тона на бензин, другото е 2.0 1.2 тона на газ. ЕБЕМ ТИ БОКЛУКА, ЕБЕМ ТИ РАЗПРАВИИТЕ. Тя газта за мизерници е направена, то като тия с новите седмици и мергелите на нафта. Кат се праиш на гъзар карай на бенз, а не да ми цепиш надве стотинката, да караш 3ка или 5ца на нафта съм съгласен, ама 7ца на газ или на кюмур, ебал съм те в дупето

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 24.04.2006

Мнение от clikk » 17 Ное 2006, 17:59

:mhihi: :mhihi:
а сега, де?

Изображение

zxsport
Аватар

:)

Мнение от zxsport » 17 Ное 2006, 18:10

sonny написа:
PIONEER написа:......


Ах ти малък сополанко, що първо некажеш на хората, че караш Москвич, за тия дет не ти познават простотият, щот беше мирно известно време без тебе. Да ти кажа, смениха се 4изпарителя и 3 газови клапана
Първо беше вакуумен, после елктрически, после незнам си къв си.
Скоти баце, ти знаеш за кво става дума, тая кола немога да я накарм да тръгне на бензин, толкова са големи пораженията. Смених шибания резервоар, и като турих нова помпа, работи 10 минути и гръмна, като я отворих пълна с боклуци, то кво станало, кат тръгнал бензина по тръбите и събрал боклука и кат го върнал в резервоара аре пак в помпата и фира. И кво със 730ката до Монтана и обратно 50лв, с газачайника по същия път па толкоз, аре вие ми кажете за кво иде реч, едното е 3.0 2 тона на бензин, другото е 2.0 1.2 тона на газ. ЕБЕМ ТИ БОКЛУКА, ЕБЕМ ТИ РАЗПРАВИИТЕ. Тя газта за мизерници е направена, то като тия с новите седмици и мергелите на нафта. Кат се праиш на гъзар карай на бенз, а не да ми цепиш надве стотинката, да караш 3ка или 5ца на нафта съм съгласен, ама 7ца на газ или на кюмур, ебал съм те в дупето



Леле батко, стана ми идол с този пост :bchug: (особено с първото изречение) :winky:

Сега по въпроса газ/бензин:

1. Ситроен-а ми е 1.6 моно - 90 к.с. - всички казват перфектна за газ. Аз обаче си имах едно наум, но въпреки това викам "ще рискувам". Изръсих се 475 лв за газова Ловато (действието се развива преди 3г. - няколко дни след като купих колата, дори не успях да я засека на бензин колко гори). Викам си ще избия АГУ-то от разликата в цената. Първите тестове бяха с някакъв необуздан и всеки път различен разход в диапазона 12,5 - 18,5 :shock: . Айде пак при калъфите - барат нещо на газ-анализатора и викат - готов си. Готов ама ново 20/100 :mhihi:. Ще скъса хасФалта амааааа ... 20/100 - избегА ми цЕлата далавера - аре пак при тях - ооооооооо, мой човек смени си филтъра и свещите - оттам в Авто Мотор Корпорация. Аре обратно при калъфите - завалийлите немаха инструменти да сменят свещите. Както и да е - закрепиха разхода около - 11,5 в града и около 7,5 при това вървежа на колата 1:1 с бензина - аз доволен от постигнатото и си викам "тва е майна лИвачката" нема да барам нищо повече. ДА АМА НЕ - появиха се отнЕкъде "бабалюги" - модерен лаф за детонациите :mhihi: . К'во се получава - въздушния филтър заприличва на тарлък от 1-та Световна .... Аз все още мераклия - на бегом у магазина - за нов. След 4 дни пак така ...... Аааааа б*х м**а му - отивам при глистите и им разправям че почва да ми се разпада колата откъм двигателния отсег - ааааа, отговарят ми те - тебе ти требе клапан - викам му на оня - тва на бензин го нЕмаше, оправяй го че знаеш ли къв клапан ще ти дам ... правят кучетата нещо - те и те незнаят кво правят - тръгвам си аз и след поредната "бабалюга" вдигам капака и ко да видя - нема ми половината кутия (там дет е филтъра въздушния) барабар с клапата .... бЕх решил да ида да му извия едно джелезо на оня около врата и да му бия чимбери докато не ми остане здрав пръст - тогава един приятел вика дай аз да я погледна - на много сложен (Ухо/Око/Слух) я понаправи горе долу ... Сега поне като гръмне - и къса само филтъра :mhihi: ..... или поне квото е останало от него ... сега го сменявам когато ми скимне ... Имах една мноооо готина случка: чувам зверска "бабалюга" (изплаших целото движение) колата гасне - тръгвам да палим - пали и държи 5000 оборота на нулева. Гасим - щракам на бензин - въртим, въртим - колата не пали а отзад бълват черни облаци кат Икарус. Помислих си че счупих матора .... Гледам филтъра го нЕма половината :shock: Разглабям "моното/карбуратора" - и ко да видя вътре картонени парчета ама направо парцали ... а то кво станало гърми/филтъра на парчета/матора смуче ..... отгоре на всичкото един парцал са увил около дроселовата клата и ми държи все едно газта натисната. Няколко години по-късно (3 и нещо станаха вече).
Гърми си когат си поиска ама на мен отдавна вече не ми пука - гори ми зимата 12,5 газ като до -5 я пали на газ от 1-я път. По самата газова нищо не съм сменял - дори мембрани .... От финансова гледна точка тия 475лв (и малко отгоре) съм ги избил отдавна, отдавна ...... ама тогава въртях доста КМ. на ден. Сега в момента не бих си сложил АГУ, но вече го имам, тъй че си карам на квото ми е кеф :mhihi:
Аааа, намалко да забравя: един голям + за газтта - Хора това е второто гориво с което се движи 1 и съща кола. Осъзнах го зимата кат ми замина бенз. помпа - докато си намеря за мойта кола мина 1 седмица. Ако немах газ - колата става голЕм паметник пред нас докато купя нова помпа, и да докарам майстор да ми я смени (нема да ви казвам къде е и как се сменя ....... абе Ситроенска му работа :mhihi: )


Утре ще пиша за "ЖИТИЕ И СТРАДАНИЕ" на 5-ти номер на Баварската индустрия, с кодово название Е34/М50В20 или за това как НЕ става номера с газовия инДЖекцион :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook