E39 525D проблем с топъл старт - УСПЕШНО РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
E39 525D проблем с топъл старт - УСПЕШНО РЕШЕН
Здравейте. Заглавието казва всичко. От известно време наблюдавам как колата пали трудно или никак, когато е загряла. Но не винаги, понякога си пали без проблем. Закачих я на диагностика, показа проблем в monitoring speed sensor. Това доколкото знам е датчика на коляновия вал, поправете ме ако греша. Помпата проверявах под седалката, вадих маркуча след филтъра, хвърля нафта, та се къса. Друго което забелязах, вдигам капака, давам на контакт, втора позиция и чувам как сякаш нафтовата помпа(голямата), се пълни, едно свистене се чува откъм нея. И това продължава доста време, повече от половин минута. По някое време спира и ако съм имал проблем с паленето, пробвам пак след този момент. Понякога пали, понякога не. Не съм я тествал с ИНПА да видя налягането на помпата, само с Rheingold, но още не съм го разучил добре. Преди я бях закачал на ИНПА, показа проблем пак в тоя датчик, след изчистване на грешката не излизаше пак, но след време, отново излиза. Явно е за смяна. Това са общо взето моите наблюдения.
Последна промяна Elesar74 на 17 Апр 2015, 9:12, променена общо 1 път
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: E39 525D проблем с топъл старт
Elesar74 написа:Здравейте. Заглавието казва всичко. От известно време наблюдавам как колата пали трудно или никак, когато е загряла. Но не винаги, понякога си пали без проблем. Закачих я на диагностика, показа проблем в monitoring speed sensor. Това доколкото знам е датчика на коляновия вал, поправете ме ако греша. Помпата проверявах под седалката, вадих маркуча след филтъра, хвърля нафта, та се къса. Друго което забелязах, вдигам капака, давам на контакт, втора позиция и чувам как сякаш нафтовата помпа(голямата), се пълни, едно свистене се чува откъм нея. И това продължава доста време, повече от половин минута. По някое време спира и ако съм имал проблем с паленето, пробвам пак след този момент. Понякога пали, понякога не. Не съм я тествал с ИНПА да видя налягането на помпата, само с Rheingold, но още не съм го разучил добре. Преди я бях закачал на ИНПА, показа проблем пак в тоя датчик, след изчистване на грешката не излизаше пак, но след време, отново излиза. Явно е за смяна. Това са общо взето моите наблюдения.
ОК, добре...и ??
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: E39 525D проблем с топъл старт
Смени си датчика на разпределителния вал,не на колянови вал !
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: E39 525D проблем с топъл старт
Някой от двата сензора е - откачи този на разпределителния вал и завърти на стартер, за да видиш колко са грешките, когато ти прави мизерии. Ако остане една, сменяй този на разпределителния вал... 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E39 525D проблем с топъл старт
Мисля, че е добре колегата да закачи колата с нещо, което работи с диагностичната терминология на BMW за модела и категорично ще се изпише CMP или CKP sensor и едновременно с това дава кода за грешка съгласно OBDII. По отношение на INPA, грешките понякога са като предсказание на врачка от "Канал 3". 

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: E39 525D проблем с топъл старт
Ами сега събота-неделя ще откача този на разпределителния вал и ще видя каква грешка ще запише. Сутринта запали без проблем, от раз, ама беше изстинала. Между другото, каква е тази друга диагностика, аз ползвам Rheingold и INPA, само дето ИНПА-та ми се криви нещо, ама ще я оправя.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Re: E39 525D проблем с топъл старт
Ilko Ivanov написа:Смени си датчика на разпределителния вал,не на колянови вал !

"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: E39 525D проблем с топъл старт
D.Pavlov написа:Ilko Ivanov написа:Смени си датчика на разпределителния вал,не на колянови вал !
Нека първо да се потормозят като не чуват какво им казват хора,които са имали десетки пъти този проблем.
А и Майстор Цветко се е изказал толкова компетентно .......

- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: E39 525D проблем с топъл старт
Ilko Ivanov написа:D.Pavlov написа:Ilko Ivanov написа:Смени си датчика на разпределителния вал,не на колянови вал !
Нека първо да се потормозят като не чуват какво им казват хора,които са имали десетки пъти този проблем.
А и Майстор Цветко се е изказал толкова компетентно .......
Аз имах такъв проблем и се оправи след смяна на датчика на разпределителния вал.

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: E39 525D проблем с топъл старт
Да, датчика на разпределителния вал е. Ще го сменя другата седмица. Благодаря за съветите.
P.S. Датчика е сменен, той се оказа проблема, колата пали нормално вече.
P.S. Датчика е сменен, той се оказа проблема, колата пали нормално вече.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Comrade
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 13.04.2015
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d Touring
Re: E39 525D проблем с топъл старт - УСПЕШНО РЕШЕН
Здравейте колеги, да не отварям нова тема ще питам тук.
При мен няма чак такива проблеми с паленето чак да не запали но ми прави впечатление, че сутрин докато вкарам включа и пали на за част от секундата, а вече на загряла й трябват по някога до 2-4 секунди да запали.
Някоя свещ ми е заминала но до колкото ми казаха лятото те не играят роля.
При мен няма чак такива проблеми с паленето чак да не запали но ми прави впечатление, че сутрин докато вкарам включа и пали на за част от секундата, а вече на загряла й трябват по някога до 2-4 секунди да запали.
Някоя свещ ми е заминала но до колкото ми казаха лятото те не играят роля.
- pricheska
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 25.02.2009
- Местоположение: Петрич
- Пол: Мъж
- Кара: 03`E39 530dA Exclusive; E34 520i
Re: E39 525D проблем с топъл старт - УСПЕШНО РЕШЕН
Comrade написа:Здравейте колеги, да не отварям нова тема ще питам тук.
При мен няма чак такива проблеми с паленето чак да не запали но ми прави впечатление, че сутрин докато вкарам включа и пали на за част от секундата, а вече на загряла й трябват по някога до 2-4 секунди да запали.
Някоя свещ ми е заминала но до колкото ми казаха лятото те не играят роля.
От скоро и аз имам същия проблем. Колата пали малко по-трудно когато моторът е топъл, но винаги си пали. На DIS и INPA излиза само грешка за подгревната система (3505 DDE: Glow plug system - Glow plug or Glow plug relay), но външните температури са над 20 градуса. Да сменям ли подгревните свещи и релето или първо да сменя датчика на разпределителния вал?
P.S. Става въпрос за 530dA.
Бензин, а не кръв! Инжекцион, а не сърце! Бутала, а не мускули!.. Машина, а не човек !
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: E39 525D проблем с топъл старт - УСПЕШНО РЕШЕН
Сменяй първо датчика, пък ако имаш възможност всичко.
- off_line
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.09.2009
- Местоположение: Поморие/Несебър
- Кара: BMW e60 530d
Re: E39 525D проблем с топъл старт - УСПЕШНО РЕШЕН
Колеги, мой приятел с е39 само че 528i 'страда' от същия проблем: спира колата за 5минути върти ключа - пали, остава я за полови час, качва се и не ще. Трябва да постои повече от час за да изстине и чак тогава може да я запали. Някакви предложения? И за бензиновите мотори ли важи същото като при дизеловите: датчика на разпределителния вал или дюзи?
..живота е прекалено кратък за грозни жени и бавни коли..
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: E39 525D проблем с топъл старт - УСПЕШНО РЕШЕН
Затова има диагностика колега.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани