е46 318i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: е46 318i
нужен ти е един малък торкс (не помня кой номер точно) и за 10 минути си готов.
И внимавай при свалено табло да не се объркаш да дадеш на контакт, че ще питаш после защо светна airbag лампата
И внимавай при свалено табло да не се объркаш да дадеш на контакт, че ще питаш после защо светна airbag лампата
Re: е46 318i


Да са ви живи и здрави БМВтата!
Re: е46 318i
Колеги да попитам значи колата загряла и карана доста, градусите са в нормата, стрелката не мърда повече от нормалното но като пипна маркуча след термостата напълно студен това нормално ли е?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- krasy1982
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.04.2008
- Местоположение: Троян
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: 318 i
Re: е46 318i
Да. Нормално е. Значи термистата е затворил малкоя кръг. при по голямо натоварване пуска големия и тогава маркуча се стопля. Нали точно това е работата на термостата. Карай смело.
Re: е46 318i
krasy1982 написа:Да. Нормално е. Значи термистата е затворил малкоя кръг. при по голямо натоварване пуска големия и тогава маркуча се стопля. Нали точно това е работата на термостата. Карай смело.
Да ясно ама мисълта ми беше, че доста време я карах и смятах че трябва да е отворила вече ама ще я следя значи.
Re: е46 318i
Колеги някакво решение за следния проблем фланеца който е обграден ми го сменяха в сервиз обаче продължава да сълзи от него някакви идеи за нова гарнитурка или ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: е46 318i
Колега имам 318 с n42 мотор, при мен също от време на време забелязвам че стрелката мърда с 1-2 мм от средата, без видима причина (не е ръчкана, или седяла в задръстване) Този "проблем" при мен го забелязах за пръв път преди 7-8 месеца, но не мисля че е нещо притеснително, все пак нито мърда повече от това положение нито губи антифриз нищо. Карай си спокойно и следи температурата, ако се вдигне тогава започни да търсиш причина. За собствено спокойствие направи една диагностика, за да се види датчика дали работи и виж дали случайно няма въздух в системата.
п.с. сега виждам че темата е доста стара и съм прочел само първата страница
п.с. сега виждам че темата е доста стара и съм прочел само първата страница

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: е46 318i
Manuel написа:Колеги някакво решение за следния проблем фланеца който е обграден ми го сменяха в сервиз обаче продължава да сълзи от него някакви идеи за нова гарнитурка или ?
Този фланец не се сменя! Сменя се целият маркуч до радиатора. Просто така се продава и е на бързи връзки. С годините пластмасата на накрайниците става на сол и започва сълзенето, късане на маркуча и шах на пътя.

- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: е46 318i
Manuel написа:Колеги някакво решение за следния проблем фланеца който е обграден ми го сменяха в сервиз обаче продължава да сълзи от него някакви идеи за нова гарнитурка или ?
Първо трябва да се установи дали теча е между фланеца и главата ,или между маркуча и фланеца.
Подсушаваш идеално целия възел , палиш на студен мотор и гледаш мн. внимателно откъде овлажнява.
После напиши тук резултата.
При мен имаше там леко овлажняване ,но между маркуча и фланеца .Разкачих бързата връзка и установих
че преди мен са мазали с грес преди да вкарат маркуча , тази грес е клеясала и повърхноста на фланеца
не беше идеално гладка . Почистих много внимателно фланеца и О-пръстена в маркуча и вече 2 г. засега
е сухо .
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани