Съобщение от монитор навигация
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Съобщение от монитор навигация
Колеги виждали ли сте това някога на навигациите си ?
малко предистория
системата е МК4
тв модул
малък монитор
но правя един експеримент с радио модул от Е46 с монохромна навигация този път .
радиото е с дефектирал екран и съм свалил целия лицев панел..
фактически останалото си е там и работи напълно съвместимо с моята система.. пуска се . спира се ..
командите са си ок.
само през някакво определено време излиза този надпис.. ако спра контактния ключ за 1 мин всичко си работи пак
дали мога да спра това ако прекодирам модула?
има ли вариант да си търси неговия лицев панел?
малко предистория

системата е МК4
тв модул
малък монитор
но правя един експеримент с радио модул от Е46 с монохромна навигация този път .
радиото е с дефектирал екран и съм свалил целия лицев панел..
фактически останалото си е там и работи напълно съвместимо с моята система.. пуска се . спира се ..
командите са си ок.
само през някакво определено време излиза този надпис.. ако спра контактния ключ за 1 мин всичко си работи пак
дали мога да спра това ако прекодирам модула?
има ли вариант да си търси неговия лицев панел?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Съобщение от монитор навигация
Ами пише че се бил изключил заради висока температура. Едва ли каквото и да било кодиране би помогнало.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Съобщение от монитор навигация
да.. но изключва само с този радио модул
с оригиналното ми радио няма такова нещо
опитвам се да разбера кое бъгва системата.

с оригиналното ми радио няма такова нещо
опитвам се да разбера кое бъгва системата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Съобщение от монитор навигация
Едва ли ще може да се кодира да работи с външен монитор. Все пак е модел с собствен монитор. Ама кой знае 


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Съобщение от монитор навигация
това пробвам да направя
малко е експериментално, но съм се заел да разчупя малко информацията за тези прословути радиа за навигация.
вероятно си търси неговия монитор с преден панел
интересното е че може да е от някакви настроики защото ми промени формата на температура на ИКЕ борда..
от целзии стана фаренхаит..
явно е въпрос на кодиране
утре ще го прегледам с програмата

вероятно си търси неговия монитор с преден панел
интересното е че може да е от някакви настроики защото ми промени формата на температура на ИКЕ борда..
от целзии стана фаренхаит..
явно е въпрос на кодиране
утре ще го прегледам с програмата
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Съобщение от монитор навигация
В махнатия монитор има (със сигурност) сензор отчитащ температурата на LCD панела. Като го няма панела към контролера липсва сигнала за температурата и той изключва монитора защото си "мисли" че му е висока температурата. Предполагам 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Съобщение от монитор навигация
да.. сега го върнах на мястото му и изглежда че проблема изчезна..
Последна промяна ares2 на 18 Фев 2015, 18:04, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Съобщение от монитор навигация
Ivo_Borisov написа:Едва ли ще може да се кодира да работи с външен монитор. Все пак е модел с собствен монитор. Ама кой знае
На практика мониторът се явява винаги външно (периферно) устройство. В дадения случай, той е монтиран на лицевия панел на радиото, защото има място, но може да се демонтира и премести навсякъде по колата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Съобщение от монитор навигация
днес си върнах само матрицата с лентовия и кабел на радиото..
(тя не работи), но от както е вързана там не се отичта грешката с висока температура..
радио модула е много добър
(тя не работи), но от както е вързана там не се отичта грешката с висока температура..
радио модула е много добър
Последна промяна ares2 на 18 Фев 2015, 18:04, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Съобщение от монитор навигация
ares2 написа:днес си върнах само матрицата с лентовия и кабел на радиото..
(тя не работи), но от както е вързана там не се отичта грешката с висока температура..
радио модула е много добър
работи с всички познати навигации на БМВ и ако някои има място за него в багажника е решение заместващо
великия бм54 или 24 за по 300 лв.
Щях да пиша в предния си пост, но се бъгна компа и не успях да допълня. Всяка LCD TFT матрица си има контрол на температурата, защото над определена стойност течните ктистали стават на компот, а и подсветката, която при тези матрици е CCFL и си грее доволно.
Относно съвместимостта на радио-модулите е нормално всеки радио-модул, управляван по I-bus да свърши работа, защото командите, които изпълнява са унифицирани. Нали се сещаш, че е в пъти по-изгодно и са необходими в пъти по-малко инвестиции за софтуерни разработки, когато се ползва един интерфейс и стандартен набор от команди.
Лошото в нашия случай, е че търговците, регистрирани във форума се възползват от полезната за ентусиастите информация и започват да завишават цените на търсените части.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани