BMW произвежда 100 Hydrogen 7
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMWgirl_Z8
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 451
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
BMW произвежда 100 Hydrogen 7
От централата на BMW съобщиха, че ще пуснат в производство на хибридната версия Hydrogen на новата си седма серия. Публичната премиера на автомобила ще се състои на 28 ноември по време на изложението в Лос Анджелис.
Производството на BMW Hydrogen 7 ще бъде ограничено, а привилегията да управляват автомобилите ще имат малцина подбрани и наистина заинтересовани от модела щастливци. През следващата година ще бъдат сглобени едва 100 представителя на хибридния модел.
BMW Hydrogen 7, който разполага с V-образен, дванадесетцилиндров двигател, може да използва както бензин, така и течен водород. Максималната мощност на мотора достига 191 кВт или 260 конски сили. С негова помощ, BMW Hydrogen 7 е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 9.5 секунди и да достигне максимална скорост на движение от 230 км/ч.
Преминаването от “водороден” към нормален режим на работа на V12 агрегата на BMW Hydrogen 7 се извършва с лекота. Крайният резултат е гарантиран пробег от над 700 километра без необходимост от дозареждане. Алтернативното гориво се съхранява в специален резервоар, в който могат да бъдат събрани до 8 килограма течен водород. Зареждането се извършва чрез патентована питателна система и отнема около 8 минути, а свободният пробег е около 200 километра.
информация:NewCar.bg
Производството на BMW Hydrogen 7 ще бъде ограничено, а привилегията да управляват автомобилите ще имат малцина подбрани и наистина заинтересовани от модела щастливци. През следващата година ще бъдат сглобени едва 100 представителя на хибридния модел.
BMW Hydrogen 7, който разполага с V-образен, дванадесетцилиндров двигател, може да използва както бензин, така и течен водород. Максималната мощност на мотора достига 191 кВт или 260 конски сили. С негова помощ, BMW Hydrogen 7 е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 9.5 секунди и да достигне максимална скорост на движение от 230 км/ч.
Преминаването от “водороден” към нормален режим на работа на V12 агрегата на BMW Hydrogen 7 се извършва с лекота. Крайният резултат е гарантиран пробег от над 700 километра без необходимост от дозареждане. Алтернативното гориво се съхранява в специален резервоар, в който могат да бъдат събрани до 8 килограма течен водород. Зареждането се извършва чрез патентована питателна система и отнема около 8 минути, а свободният пробег е около 200 километра.

информация:NewCar.bg
Не искам слава и пари - искам бира и нафта на старите цени!!! http://www.bgpetition.com/protest-gorivo/index.html


- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: BMW произвежда 100 Hydrogen 7
BMWgirl_Z8 написа:Крайният резултат е гарантиран пробег от над 700 километра без необходимост от дозареждане.


"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Само не мога да разбера това чудо как се зарежда с водород
Някой може ли да каже и къде ще може да се зарежда




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Тука у Щутгарт са пуснали по 2-3 линии автобуси с водородни двигатели, мисля че си ги зареждат някъде на специално място ма как става еба ли го... 


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
zAcK написа:Само не мога да разбера това чудо как се зарежда с водород![]()
![]()
![]()
Някой може ли да каже и къде ще може да се зарежда
Някъде в чужбина


[FF]GODFLESH написа:![]()
.Със тоя водород ако настъпят яката на пазара,дали няма да има спад в продажбата на дизели?
Споко нали правят дизел от царевица

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: BMW произвежда 100 Hydrogen 7
[FF]GODFLESH написа:BMWgirl_Z8 написа:Крайният резултат е гарантиран пробег от над 700 километра без необходимост от дозареждане.
.Със тоя водород ако настъпят яката на пазара,дали няма да има спад в продажбата на дизели?
това е комбиниран преход - на бензин и водород.

- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Крайно вреве беше...
Крайно време беше BMW да започнат да произвеждат
водородния двигател серийно /дори и в серии от по 100 коли/.
Като знам колко са напред в тази технология, трябва и да излезат
първи на пазара, а не да се насади някой друг с откраднати идеи.
Това е бъдещето - HYDROGEN POWER !!!
водородния двигател серийно /дори и в серии от по 100 коли/.
Като знам колко са напред в тази технология, трябва и да излезат
първи на пазара, а не да се насади някой друг с откраднати идеи.
Това е бъдещето - HYDROGEN POWER !!!
BMW - Усещане за автомобил
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
предпочитам C2H5OH повер 

Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
a
аз мисля че бъдещето е в хибридните технологии, като лексъс.
новата Х3, също използва тези технологии, като ел. водна помпа, батерии в праговете които се зареждат от спирачката, енергията от които отива за т.н. спомагателни агрегати( водна помпа, серво, климатик), които също консумират доста мощност както и фаровете, дигат с до 5% разхода, мамицата им и на глупостите
ама се нерва утре ако ни кажат да ходим без гащи
еми кво да праим., ще кажат някои.време е за
да се изправим на крака.
новата Х3, също използва тези технологии, като ел. водна помпа, батерии в праговете които се зареждат от спирачката, енергията от които отива за т.н. спомагателни агрегати( водна помпа, серво, климатик), които също консумират доста мощност както и фаровете, дигат с до 5% разхода, мамицата им и на глупостите



- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
bmw maniqk ivo bmw написа:Е на това му викам аз хибрид а не тъпите Toyot-и с електрически и бензинов двигател.![]()
![]()
---Прав си но Toyota са също много напред с материала.Едно приятелче комшия я има и няма да ти казвам за какво иде реч.3 на 100км бензин.А на ток си потдържа без проблем 160км.h. Па ако ще и москвич да е.Караш буквално без пари.

току що се връщам от снимки - Toyota Prius vs. Honda Civic Hybrid .. 3 на 100 my ass!
Нарочно направих тест - няколко обиколки на пистата на Божурище с фиксирана скорост на темпомат 70км/ч.
Prius - 5.6l/100
Civic Hybrid - 6.0l/100
Golf IV 1.8T - 6.5l/100
Фиксирана скорост на темпомат 90км/ч
Prius - 8.3l/100
Civic Hybrid - 8.5l/100
Golf IV 1.8T - 8.2l/100
Безсмислено е да казвам, че 0-100 и двете коли са над 12 сек, докато Golf IV е 8.5. Излишно е също да казвам, че там където с двете достигнах скорост 115-120км/ч, с 1.8Т давах 170..
Просто трябва да си някакъв извратеняк, за да караш в такъв режим, че да даваш нисък разход. Всеки малък дизел ще бие тези двете кочини и по разход и по динамика.
Относно водородният автомобил, технологията на BMW работи, не съм имал възможността да го карам, виждал съм го, но проблема там е, че няма инфраструктура. Има само една станция в Мюнхен - до летището .. that's it.
Нарочно направих тест - няколко обиколки на пистата на Божурище с фиксирана скорост на темпомат 70км/ч.
Prius - 5.6l/100
Civic Hybrid - 6.0l/100
Golf IV 1.8T - 6.5l/100
Фиксирана скорост на темпомат 90км/ч
Prius - 8.3l/100
Civic Hybrid - 8.5l/100
Golf IV 1.8T - 8.2l/100
Безсмислено е да казвам, че 0-100 и двете коли са над 12 сек, докато Golf IV е 8.5. Излишно е също да казвам, че там където с двете достигнах скорост 115-120км/ч, с 1.8Т давах 170..
Просто трябва да си някакъв извратеняк, за да караш в такъв режим, че да даваш нисък разход. Всеки малък дизел ще бие тези двете кочини и по разход и по динамика.
Относно водородният автомобил, технологията на BMW работи, не съм имал възможността да го карам, виждал съм го, но проблема там е, че няма инфраструктура. Има само една станция в Мюнхен - до летището .. that's it.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани