Колата не пали с нов акумулатор ?!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Колата не пали с нов акумулатор ?!
Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете !



- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!
или е стартера или ти се губи масата (минуса) към двигателя 

- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!
Atanas328 написа:Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете !![]()
Здравей колега, моята кола днес ми направи същия номер, акумулатора ми е нов , имам съмнение че таралежа е заминал но нямах време да тествам с друг зареден акумулатор, утре ще търся причината, при какво се оказа?
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!
ако известно време си имал оплаквания с трудно въртене на стартера - затормозено, може и той да се е предал. Ако отведнъж е станало според мен някъде е хлабава връзка/недобър контакт. В общи линии каквото каза колегата горе.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!
Atanas328 написа:Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете !![]()
След като пресветва всичко, голяма е вероятността проблема да е в лоша маса, букса...Стартера, има голяма консумация, лошата маса не я осигурява...Може би като начало трябва да видиш масата на двигателя.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!
zvetiko написа:Atanas328 написа:Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете !![]()
След като пресветва всичко, голяма е вероятността проблема да е в лоша маса, букса...Стартера, има голяма консумация, лошата маса не я осигурява...Може би като начало трябва да видиш масата на двигателя.
Привет на всички , при мен го прави сьщото , давам на контакт и когато се опитам да запаля - нищо.... Стартера е напьлно ревизиран , сменяни са пакетен ключ , влкючвател , проверени са всички кабели , има допьлнителна маса , акумолатор чисто нов , консумация нулева при изгасена и при заключена кола / в рамките на нормалното , тоест точно колко трябва / . В началото всеки вика - стартер , смьквахме го поне седем пьти за ремонт и .. пали когато си иска , може 50 пьти да запали и после няколко пьти не иска , след това пали ..... до тук сьм около 700 лв. назад и едно голямо НИЩО . След като обиколих де що майстори има и ефекта е нулев се отказах , само давам пари за тоя дето духа / ключа е обикновен , няма имобилайзер / , ако някой наистина се е сбльсквал с подобен проблем и е намерил решение ще му бьда крайно благодарен да го сподели , че вече взе да ми писва . Дявола с проблемите се е набутал вьтре и не иска да се маха

Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!
krasi2bmw написа:zvetiko написа:Atanas328 написа:Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете !![]()
След като пресветва всичко, голяма е вероятността проблема да е в лоша маса, букса...Стартера, има голяма консумация, лошата маса не я осигурява...Може би като начало трябва да видиш масата на двигателя.
Привет на всички , при мен го прави сьщото , давам на контакт и когато се опитам да запаля - нищо.... Стартера е напьлно ревизиран , сменяни са пакетен ключ , влкючвател , проверени са всички кабели , има допьлнителна маса , акумолатор чисто нов , консумация нулева при изгасена и при заключена кола / в рамките на нормалното , тоест точно колко трябва / . В началото всеки вика - стартер , смьквахме го поне седем пьти за ремонт и .. пали когато си иска , може 50 пьти да запали и после няколко пьти не иска , след това пали ..... до тук сьм около 700 лв. назад и едно голямо НИЩО . След като обиколих де що майстори има и ефекта е нулев се отказах , само давам пари за тоя дето духа / ключа е обикновен , няма имобилайзер / , ако някой наистина се е сбльсквал с подобен проблем и е намерил решение ще му бьда крайно благодарен да го сподели , че вече взе да ми писва . Дявола с проблемите се е набутал вьтре и не иска да се маха
При теб най вероятно е клеморед-а, и аз го имах същия проблем. Не е болка и може да се оправи и без смяна или поне аз имах такъв късмет.
Не е лошо и другите колеги да го проверят сваля се за 15мин. Седи от ляво на волана, но пак трябва да махнете долната кора и се държи (по спомен) само на един торкс (20).
И като го отваряте, леко че хвърчат части и може после да търсите друг.
Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!
При размърдване на черното кабелче ,което влиза в стартера от помощника ми докато аз въртя ключа за запалване ,колата запали и вече няколко пъти пробвам и няма проблеми,стартера върти перфектно,за момента се оправи.Явно се е окислил кабела и проблема е от там.Нямам клеморед или стартер за смяна ,това е важното.Утре ще ходя на майстор да разглоби добре за да има видимост и място и ще направи профилактика на кабелите,ще ги пръсне със контактен спрей и т.н .Мерси за помоща .Като цяло тези ,които казаха,че има проблем с масата се оказаха прави до голяма степен.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!
Колега искрени благодарностиKris написа:krasi2bmw написа:zvetiko написа:Atanas328 написа:Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете !![]()
След като пресветва всичко, голяма е вероятността проблема да е в лоша маса, букса...Стартера, има голяма консумация, лошата маса не я осигурява...Може би като начало трябва да видиш масата на двигателя.
Привет на всички , при мен го прави сьщото , давам на контакт и когато се опитам да запаля - нищо.... Стартера е напьлно ревизиран , сменяни са пакетен ключ , влкючвател , проверени са всички кабели , има допьлнителна маса , акумолатор чисто нов , консумация нулева при изгасена и при заключена кола / в рамките на нормалното , тоест точно колко трябва / . В началото всеки вика - стартер , смьквахме го поне седем пьти за ремонт и .. пали когато си иска , може 50 пьти да запали и после няколко пьти не иска , след това пали ..... до тук сьм около 700 лв. назад и едно голямо НИЩО . След като обиколих де що майстори има и ефекта е нулев се отказах , само давам пари за тоя дето духа / ключа е обикновен , няма имобилайзер / , ако някой наистина се е сбльсквал с подобен проблем и е намерил решение ще му бьда крайно благодарен да го сподели , че вече взе да ми писва . Дявола с проблемите се е набутал вьтре и не иска да се маха
При теб най вероятно е клеморед-а, и аз го имах същия проблем. Не е болка и може да се оправи и без смяна или поне аз имах такъв късмет.
Не е лошо и другите колеги да го проверят сваля се за 15мин. Седи от ляво на волана, но пак трябва да махнете долната кора и се държи (по спомен) само на един торкс (20).
И като го отваряте, леко че хвърчат части и може после да търсите друг.




9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани