Колата не пали с нов акумулатор ?!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Колата не пали с нов акумулатор ?!

Мнение от Atanas328 » 15 Фев 2015, 1:56

Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете ! :oops: :oops:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!

Мнение от the_gate » 15 Фев 2015, 7:52

или е стартера или ти се губи масата (минуса) към двигателя ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 23.05.2008
Пол: Мъж
Кара: bmw e46-323-2.5CI
Мечтае да кара: E46M3,E92

Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!

Мнение от vankodve » 15 Фев 2015, 9:10

Atanas328 написа:Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете ! :oops: :oops:

Здравей колега, моята кола днес ми направи същия номер, акумулатора ми е нов , имам съмнение че таралежа е заминал но нямах време да тествам с друг зареден акумулатор, утре ще търся причината, при какво се оказа?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!

Мнение от sub_eleven » 15 Фев 2015, 9:49

ако известно време си имал оплаквания с трудно въртене на стартера - затормозено, може и той да се е предал. Ако отведнъж е станало според мен някъде е хлабава връзка/недобър контакт. В общи линии каквото каза колегата горе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!

Мнение от zvetiko » 15 Фев 2015, 12:11

Atanas328 написа:Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете ! :oops: :oops:


След като пресветва всичко, голяма е вероятността проблема да е в лоша маса, букса...Стартера, има голяма консумация, лошата маса не я осигурява...Може би като начало трябва да видиш масата на двигателя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!

Мнение от krasi2bmw » 15 Фев 2015, 13:02

zvetiko написа:
Atanas328 написа:Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете ! :oops: :oops:


След като пресветва всичко, голяма е вероятността проблема да е в лоша маса, букса...Стартера, има голяма консумация, лошата маса не я осигурява...Може би като начало трябва да видиш масата на двигателя.

Привет на всички , при мен го прави сьщото , давам на контакт и когато се опитам да запаля - нищо.... Стартера е напьлно ревизиран , сменяни са пакетен ключ , влкючвател , проверени са всички кабели , има допьлнителна маса , акумолатор чисто нов , консумация нулева при изгасена и при заключена кола / в рамките на нормалното , тоест точно колко трябва / . В началото всеки вика - стартер , смьквахме го поне седем пьти за ремонт и .. пали когато си иска , може 50 пьти да запали и после няколко пьти не иска , след това пали ..... до тук сьм около 700 лв. назад и едно голямо НИЩО . След като обиколих де що майстори има и ефекта е нулев се отказах , само давам пари за тоя дето духа / ключа е обикновен , няма имобилайзер / , ако някой наистина се е сбльсквал с подобен проблем и е намерил решение ще му бьда крайно благодарен да го сподели , че вече взе да ми писва . Дявола с проблемите се е набутал вьтре и не иска да се маха ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!

Мнение от Kris » 15 Фев 2015, 13:32

krasi2bmw написа:
zvetiko написа:
Atanas328 написа:Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете ! :oops: :oops:


След като пресветва всичко, голяма е вероятността проблема да е в лоша маса, букса...Стартера, има голяма консумация, лошата маса не я осигурява...Може би като начало трябва да видиш масата на двигателя.

Привет на всички , при мен го прави сьщото , давам на контакт и когато се опитам да запаля - нищо.... Стартера е напьлно ревизиран , сменяни са пакетен ключ , влкючвател , проверени са всички кабели , има допьлнителна маса , акумолатор чисто нов , консумация нулева при изгасена и при заключена кола / в рамките на нормалното , тоест точно колко трябва / . В началото всеки вика - стартер , смьквахме го поне седем пьти за ремонт и .. пали когато си иска , може 50 пьти да запали и после няколко пьти не иска , след това пали ..... до тук сьм около 700 лв. назад и едно голямо НИЩО . След като обиколих де що майстори има и ефекта е нулев се отказах , само давам пари за тоя дето духа / ключа е обикновен , няма имобилайзер / , ако някой наистина се е сбльсквал с подобен проблем и е намерил решение ще му бьда крайно благодарен да го сподели , че вече взе да ми писва . Дявола с проблемите се е набутал вьтре и не иска да се маха ;)


При теб най вероятно е клеморед-а, и аз го имах същия проблем. Не е болка и може да се оправи и без смяна или поне аз имах такъв късмет.

Не е лошо и другите колеги да го проверят сваля се за 15мин. Седи от ляво на волана, но пак трябва да махнете долната кора и се държи (по спомен) само на един торкс (20).

И като го отваряте, леко че хвърчат части и може после да търсите друг.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!

Мнение от Atanas328 » 15 Фев 2015, 23:24

При размърдване на черното кабелче ,което влиза в стартера от помощника ми докато аз въртя ключа за запалване ,колата запали и вече няколко пъти пробвам и няма проблеми,стартера върти перфектно,за момента се оправи.Явно се е окислил кабела и проблема е от там.Нямам клеморед или стартер за смяна ,това е важното.Утре ще ходя на майстор да разглоби добре за да има видимост и място и ще направи профилактика на кабелите,ще ги пръсне със контактен спрей и т.н .Мерси за помоща .Като цяло тези ,които казаха,че има проблем с масата се оказаха прави до голяма степен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Колата не пали с нов акумулатор ?!

Мнение от krasi2bmw » 18 Фев 2015, 22:24

Kris написа:
krasi2bmw написа:
zvetiko написа:
Atanas328 написа:Проблемът е следния : колата има ток , пуска се осветлението,при завъртане на ключа подава на контакт - пускат се лампите на таблото,музиката свири,но при завъртане в крайна позиция на ключа за запалване се чува само неприятно щракане " чък -чък -чък" пресветка всичко и не пали само щрака .Никакво въртене . Това го е правила колата когато акумулатора е паднал. След пълен заряд на акумулатора до кипене , отново същото.Тъй като колата ми трябва спешно,отписах акумулатора и помислих,че тотално е умрял и причината е в него.Отидох и купих чисто нов 80 амперов с 750 а пусков ток Бош,сложих го и отново същото.Стартера ли е заминал или какво . Моля,помогнете ! :oops: :oops:


След като пресветва всичко, голяма е вероятността проблема да е в лоша маса, букса...Стартера, има голяма консумация, лошата маса не я осигурява...Може би като начало трябва да видиш масата на двигателя.

Привет на всички , при мен го прави сьщото , давам на контакт и когато се опитам да запаля - нищо.... Стартера е напьлно ревизиран , сменяни са пакетен ключ , влкючвател , проверени са всички кабели , има допьлнителна маса , акумолатор чисто нов , консумация нулева при изгасена и при заключена кола / в рамките на нормалното , тоест точно колко трябва / . В началото всеки вика - стартер , смьквахме го поне седем пьти за ремонт и .. пали когато си иска , може 50 пьти да запали и после няколко пьти не иска , след това пали ..... до тук сьм около 700 лв. назад и едно голямо НИЩО . След като обиколих де що майстори има и ефекта е нулев се отказах , само давам пари за тоя дето духа / ключа е обикновен , няма имобилайзер / , ако някой наистина се е сбльсквал с подобен проблем и е намерил решение ще му бьда крайно благодарен да го сподели , че вече взе да ми писва . Дявола с проблемите се е набутал вьтре и не иска да се маха ;)


При теб най вероятно е клеморед-а, и аз го имах същия проблем. Не е болка и може да се оправи и без смяна или поне аз имах такъв късмет.

Не е лошо и другите колеги да го проверят сваля се за 15мин. Седи от ляво на волана, но пак трябва да махнете долната кора и се държи (по спомен) само на един торкс (20).

И като го отваряте, леко че хвърчат части и може после да търсите друг.
Колега искрени благодарности :bowdown: , там е бил дявола с проблемите :wave: . Не сьм го поправял , а си порьчах днес от сервиза на БМВ вьв Варна на цена 121 лв. с доставката от Германия . Най големия куриоз е , че преди това попитах за цени в Шумен и ми направиха оферта от 180 лв. с отстьпката ...................... :conf: . Както винаги се оказва , че някой неща вьв фирмения сервиз са на по ниска цена . Още един пьт БЛАГОДАРЯ . С тези 121 лв. заформям сумата от близо 800лв. до отстраняване на проблема , но такива са ни майсторите , ако се бях сетил по рано да питам ТУК , щях да си спестя доста ядове и пари , живи и здрави на всички ТУК :yes:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook