2 въпроса за е46 н42б20

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 18.07.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
Мечтае да кара: Ново BMW

Re: 2 въпроса за е46 н42б20

Мнение от torettos » 12 Фев 2015, 18:08

bobreti написа:Сменени 0-пръстени на вакум помпата спря мириса на масло,но ниските обороти си останаха


Колега, моята кола е същата N42B20... още като я купих оборотите и бяха ниски 670-730 (по спомен) и колата тресеше.. като пуснеш климатроника повишаваше с 100-тина оборота и колата се успокояваше... Истинската причина за тресенето е, че тампоните на двигателя са по-заминали - хидравлични са... Лично аз не ги смених, защо много колеги са казали или оригинални или няма смисъл а цената на оригиналните (лично за мен не оправдана...)

Сега какво направих - закачихме я на един DIS и на трите блока записахме по-високи стойности от оригиналните (не го помня добре беше преди 2 години) Първоначално запалване 1600 после студена на 1200 и празен ход - 860 като с климатроник повишава с 100 отгоре....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: 2 въпроса за е46 н42б20

Мнение от bobreti » 13 Фев 2015, 11:55

torettos написа:
bobreti написа:Сменени 0-пръстени на вакум помпата спря мириса на масло,но ниските обороти си останаха


Колега, моята кола е същата N42B20... още като я купих оборотите и бяха ниски 670-730 (по спомен) и колата тресеше.. като пуснеш климатроника повишаваше с 100-тина оборота и колата се успокояваше... Истинската причина за тресенето е, че тампоните на двигателя са по-заминали - хидравлични са... Лично аз не ги смених, защо много колеги са казали или оригинални или няма смисъл а цената на оригиналните (лично за мен не оправдана...)

Сега какво направих - закачихме я на един DIS и на трите блока записахме по-високи стойности от оригиналните (не го помня добре беше преди 2 години) Първоначално запалване 1600 после студена на 1200 и празен ход - 860 като с климатроник повишава с 100 отгоре....[/qu
Колко трябва да са оригинално оборотите,защото ако се оправи от смяна тампони на мотора бих ги сменил вместо да пипам електрониката

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 18.07.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
Мечтае да кара: Ново BMW

Re: 2 въпроса за е46 н42б20

Мнение от torettos » 13 Фев 2015, 11:59

Както са ти в момента... има клипчета в youtube прегледай ги и виж на какви обороти работи N42B20.. :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Re: 2 въпроса за е46 н42б20

Мнение от bobreti » 13 Фев 2015, 12:00

torettos написа:Както са ти в момента... има клипчета в youtube прегледай ги и виж на какви обороти работи N42B20.. :yes:

ок

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook