2 въпроса за е46 н42б20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: 2 въпроса за е46 н42б20
bobreti написа:Сменени 0-пръстени на вакум помпата спря мириса на масло,но ниските обороти си останаха
Колега, моята кола е същата N42B20... още като я купих оборотите и бяха ниски 670-730 (по спомен) и колата тресеше.. като пуснеш климатроника повишаваше с 100-тина оборота и колата се успокояваше... Истинската причина за тресенето е, че тампоните на двигателя са по-заминали - хидравлични са... Лично аз не ги смених, защо много колеги са казали или оригинални или няма смисъл а цената на оригиналните (лично за мен не оправдана...)
Сега какво направих - закачихме я на един DIS и на трите блока записахме по-високи стойности от оригиналните (не го помня добре беше преди 2 години) Първоначално запалване 1600 после студена на 1200 и празен ход - 860 като с климатроник повишава с 100 отгоре....

- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: 2 въпроса за е46 н42б20
torettos написа:bobreti написа:Сменени 0-пръстени на вакум помпата спря мириса на масло,но ниските обороти си останаха
Колега, моята кола е същата N42B20... още като я купих оборотите и бяха ниски 670-730 (по спомен) и колата тресеше.. като пуснеш климатроника повишаваше с 100-тина оборота и колата се успокояваше... Истинската причина за тресенето е, че тампоните на двигателя са по-заминали - хидравлични са... Лично аз не ги смених, защо много колеги са казали или оригинални или няма смисъл а цената на оригиналните (лично за мен не оправдана...)
Сега какво направих - закачихме я на един DIS и на трите блока записахме по-високи стойности от оригиналните (не го помня добре беше преди 2 години) Първоначално запалване 1600 после студена на 1200 и празен ход - 860 като с климатроник повишава с 100 отгоре....[/qu
Колко трябва да са оригинално оборотите,защото ако се оправи от смяна тампони на мотора бих ги сменил вместо да пипам електрониката
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: 2 въпроса за е46 н42б20
Както са ти в момента... има клипчета в youtube прегледай ги и виж на какви обороти работи N42B20.. 


- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: 2 въпроса за е46 н42б20
torettos написа:Както са ти в момента... има клипчета в youtube прегледай ги и виж на какви обороти работи N42B20..
ок
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани