Проблем с надморска височина
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с надморска височина
Колеги помагайте.....Колата е е46 328 1999-проблема е следния.... в ниски обороти до 3000няма никаква мощност и не върви,после си тръгва стабилно.Живея на 1400м надморска височина и проблема е един и същ.Когато слезна в Пловдив всичко се оправя и колата върви като разпрана....ходих и до морето 2 пъти-никакви проблеми???Кача ли се в планината проблема се появява отново??Ходих 4 пъти на диагностика по 50лв-1-ят път даде соленоид на ваноса(всмукателен)смеених го,2-ят датчик разпределителен вал(всмукателен)-смених инего др.2 пъти не даде никаква гре6ка,но ми казаха че е дебитомер-сложих такъв(работещ) от 1 приятел със същия мотор,никаква промяна-последно ме съмнява клапан картерни газове,но ако е развален не трябва ли проблема да е постоянен???Сега ще кажете отивай да живее6 в Пловдив.......
Може ли компютъра да се настрои да пуска повече въздух или съответно по-малко,защото мисля че всичко идва от него и ми писна да давам пари за части и "майстори"
Забравих да кажа, че пръскахме с етер около маркучите да видим дали смуче въздух отнякъде ,но всичко е точно.Ако има някой колега,който може да оправи проблема,моля да ми пи6е..Благодаря предварително 



- georgi dyulgerov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М52ТУ20 ,2000г.
- Мечтае да кара: бързо
Re: Проблем с надморска височина
Провери си DISA клапата.
Re: Проблем с надморска височина
диса клапата я гледа единия майстор и каза че ок-мисля че всичко идва от о-пръстените на ваноса-само те останаха несменени и
ще ги поръчам от бейсан,защото доста теми изчетох по форума и виждам че след смяната им колата тръгва и точно от тях показва датчика и соленоида,защото не може да избута вала и от там се губи мощността????

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с надморска височина
В допълнение, живеейки на високо, по баирите маслото се загрява повечко.Поизносените ваноси пък най-не обичат рядко масло.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с надморска височина
vergi_og написа:Колеги помагайте.....Колата е е46 328 1999-проблема е следния.... в ниски обороти до 3000няма никаква мощност и не върви,после си тръгва стабилно.Живея на 1400м надморска височина и проблема е един и същ.Когато слезна в Пловдив всичко се оправя и колата върви като разпрана....ходих и до морето 2 пъти-никакви проблеми???Кача ли се в планината проблема се появява отново??Ходих 4 пъти на диагностика по 50лв-1-ят път даде соленоид на ваноса(всмукателен)смеених го,2-ят датчик разпределителен вал(всмукателен)-смених инего др.2 пъти не даде никаква гре6ка,но ми казаха че е дебитомер-сложих такъв(работещ) от 1 приятел със същия мотор,никаква промяна-последно ме съмнява клапан картерни газове,но ако е развален не трябва ли проблема да е постоянен???Сега ще кажете отивай да живее6 в Пловдив.......Може ли компютъра да се настрои да пуска повече въздух или съответно по-малко,защото мисля че всичко идва от него и ми писна да давам пари за части и "майстори"
Забравих да кажа, че пръскахме с етер около маркучите да видим дали смуче въздух отнякъде ,но всичко е точно.Ако има някой колега,който може да оправи проблема,моля да ми пи6е..Благодаря предварително
Единствената връзка между надморската височина и начина на работа на двигателя е дебитомера, но при твоят двигател не е дебитомер, а MAF сенсор.

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с надморска височина
Именно.Съвременните дебитомери отчитат не само количеството, но и качеството на постъпващия въздух.Отчитат разликата в количеството кислород не само заради температурните разлики и надморската височина, но и такива уж на пръв поглед глупости, като предстои ли буря или тя току що е отминала.
Аз просто си мисля, че ако дебитомера е виновника, би дал някакво отражение във всички режими, а колегата се жалва конкретно за под 3000 оборота.Все пак на негово място бих го сменил(задължително нов, оригинален), но бих оправил и ваносите.
Аз просто си мисля, че ако дебитомера е виновника, би дал някакво отражение във всички режими, а колегата се жалва конкретно за под 3000 оборота.Все пак на негово място бих го сменил(задължително нов, оригинален), но бих оправил и ваносите.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Проблем с надморска височина
Колеги кита на Бейсан е вече при мен и търся майстор ,който се е занимавал с това ,та да не оплескаме нещата-за предпочитане близо до Пловдив.Иначе диагнозата за ваносите си я направих сам благодарение на колегата хакерчето, с който изписахме 2-3 кофи с мастило.Симптомие са-няма мощност до 3000 об.и на студен двигател се чува "хъркане' от ваносите.Та ако някой ги е сменял тия чудесии да пише къде и колко излиза???
- rezeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Проблем с надморска височина
Разгледай темата на колегата написал го е много добре :
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%BE%D1%81
С малко време и подходящите инструменти няма да е много трудно според мен
Успех !
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%BE%D1%81
С малко време и подходящите инструменти няма да е много трудно според мен

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани