Доработка на 318D E46 M47 facelift
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Xezes
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 18.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е90 330D xDrive LCI
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
Не съм писал информация, тъй като имаше усложнения покрай цялата процедура ... Оказа се, че турбото на колата е в доста лошо състояние, както и някакъв капак на клапаните беше спукан и колата изкара 102кс на първия тест от 116кс по документи.
Вмомента колата е в сервиза и се очаква съвсем скоро да е готова. Мина пълно рециклиране на турбото, въпросния капак е сменен, и още някои дребни неща, които като си взема колата ще споделя.
Също така имам още едно ходене при Маднес, за да направим в крайна сметка измерване на крайния резултат, които също ще споделя тук. Иначе казано, се очаква +30кс и около +70нм
Вмомента колата е в сервиза и се очаква съвсем скоро да е готова. Мина пълно рециклиране на турбото, въпросния капак е сменен, и още някои дребни неща, които като си взема колата ще споделя.
Също така имам още едно ходене при Маднес, за да направим в крайна сметка измерване на крайния резултат, които също ще споделя тук. Иначе казано, се очаква +30кс и около +70нм

- ivo_love_pivo
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 4.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318d E46
- Мечтае да кара: Без да спира
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
scipo написа:Моето мнение е да си смениш компютъра с такъв от 320д и тогава му сложи чип, продават се такива с ключ и всичко необходимо за по 200лв, така от 318 става 320д...на мен колега от форума ми предложи комп с чип+ ключ+EWS за 280лв... и естествено послушай ZAGGY за останалите неща..
Колега нещо не схванах защо да сменям компютъра? На мен ми се струва, че е по-добре да се ремапне оригиналния комп.

- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
ivo_love_pivo написа:scipo написа:Моето мнение е да си смениш компютъра с такъв от 320д и тогава му сложи чип, продават се такива с ключ и всичко необходимо за по 200лв, така от 318 става 320д...на мен колега от форума ми предложи комп с чип+ ключ+EWS за 280лв... и естествено послушай ZAGGY за останалите неща..
Колега нещо не схванах защо да сменям компютъра? На мен ми се струва, че е по-добре да се ремапне оригиналния комп.
Защото, когато ремапнеш стоковия, колата става 145 к.с., а като сложиш от 20-ка става 150, с ремапа около 180-190, има малка разлика от 50тина катъра
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
@scipo а дали за 320ките става този номер с компютър от 330 ?
И колега няма смисъл да се занимаваш с 318 по-добре я продай, ако има мераклии и си купи 320д фейслифт с 150к.с.

И колега няма смисъл да се занимаваш с 318 по-добре я продай, ако има мераклии и си купи 320д фейслифт с 150к.с.
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
БМВ 320d написа:@scipo а дали за 320ките става този номер с компютър от 330 ?![]()
И колега няма смисъл да се занимаваш с 318 по-добре я продай, ако има мераклии и си купи 320д фейслифт с 150к.с.
не колега, не става, но разликата от 318 до 320д е само в компютъра, няма друга разлика в двигателя!!! За колегата е по-добре, ако колата му е читава, да си купи комп и да си го монтира, вместо да си я продаде и да си купи някой варел...
- ivo_love_pivo
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 4.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318d E46
- Мечтае да кара: Без да спира
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
scipo написа:БМВ 320d написа:@scipo а дали за 320ките става този номер с компютър от 330 ?![]()
И колега няма смисъл да се занимаваш с 318 по-добре я продай, ако има мераклии и си купи 320д фейслифт с 150к.с.
не колега, не става, но разликата от 318 до 320д е само в компютъра, няма друга разлика в двигателя!!! За колегата е по-добре, ако колата му е читава, да си купи комп и да си го монтира, вместо да си я продаде и да си купи някой варел...
Прочетох в един английски форум, че 318 е с по-малко турбо и по-малки инжектори. Не става само със смяна на компютъра.

- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
ivo_love_pivo написа:scipo написа:БМВ 320d написа:@scipo а дали за 320ките става този номер с компютър от 330 ?![]()
И колега няма смисъл да се занимаваш с 318 по-добре я продай, ако има мераклии и си купи 320д фейслифт с 150к.с.
не колега, не става, но разликата от 318 до 320д е само в компютъра, няма друга разлика в двигателя!!! За колегата е по-добре, ако колата му е читава, да си купи комп и да си го монтира, вместо да си я продаде и да си купи някой варел...
Прочетох в един английски форум, че 318 е с по-малко турбо и по-малки инжектори. Не става само със смяна на компютъра.
ами аз съм сменял целия мотор с такъв от 320д и когато майстора ми го смени ми каза да си купувам всичко по ВИН-а, съответно за мен това означава, че само комп е различен... Гледал съм бутала, блок, колянов вал са еднакви, за турбото не съм сигурен...
- ivo_love_pivo
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 4.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318d E46
- Мечтае да кара: Без да спира
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
Миналата събота си ремапнах колата и останах много очарован. Колата направо стана друга, педала стана по отзивчив, а колата значително по пъргава. За разхода още е рано да кажа нещо, понеже още не съм направил пълно пълно. Колегата който ми я ремапна ми каза, че ако искам да изцедя още кончета от колата вече ще се наложи да сменям турбото, понеже на 318-ката може да се надуе от 1,1 до 1,3 бара без да има последици, а на 320-ката стоково е на 1,4. В дюзите имало още бая хляб. Това е от мен засега 


Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
Здравейте, колеги и аз отскоро съм собственик на Е46 компакт 318 тд 1995 кубика обаче(10.2003), common rail M47N 204 D4 и се чудя при мен какви са вариантите за вдигане на мощността при запазена безопасност на всички агрегати, по-добре ли е, че моторът ми е комън-рейл отколкото стария 318 тд, който не е, и турбината ми колкото на 320 ли е голяма и дали става при мен тази врътка със смяната на комповете ?
) мерси предварително за отговорите иначе аз съм се насочил към следните две места за вдигане на мощността - или Меднес в Пловдив, или в София, при "DSCPerformance" Ltd. Някой има ли отзиви от местата ? защото съм от Софи и клоня към "DSCPerformance" Ltd. най-малкото и заради добрите отзиви там 


- Xezes
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 18.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е90 330D xDrive LCI
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
ggerganov написа:Здравейте, колеги и аз отскоро съм собственик на Е46 компакт 318 тд 1995 кубика обаче(10.2003), common rail M47N 204 D4 и се чудя при мен какви са вариантите за вдигане на мощността при запазена безопасност на всички агрегати, по-добре ли е, че моторът ми е комън-рейл отколкото стария 318 тд, който не е, и турбината ми колкото на 320 ли е голяма и дали става при мен тази врътка със смяната на комповете ?) мерси предварително за отговорите иначе аз съм се насочил към следните две места за вдигане на мощността - или Меднес в Пловдив, или в София, при "DSCPerformance" Ltd. Някой има ли отзиви от местата ? защото съм от Софи и клоня към "DSCPerformance" Ltd. най-малкото и заради добрите отзиви там
Един съвет - в никакъв случай не ходи при Madness Motorsport. Казвам го от човек, който си е изпатил от тях доста. Ако тръгна да пиша в детайли, няма да ми стигне мястото. Както искаш ме разбирай, просто говори личния ми опит.
За техническите въпроси, не мога да ти отговоря, тъй като не съм толкова запозната, колегите може да помогнат тук, но със сигурност common rail-a е по-добре от стария TDS.
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
Ясно, мерси за съвета относно Меднес Моторспорт
, сигурно ще се насоча при колегите от форума, които се занимават само с БМВ-та и са по-запознати.
А относно двигателите, аз нямах предвид 318 тдс от Е36-цата, за него ясно, а имах предвид плюсове и минуси спрямо по-стария преди фейслифтов модел 318 тд на е46, а именно M47 204 D1 или M47 D20, които пак са 116 коня, но май са с ГНП, а моят си е комър-рейл M47N 204 D4 и съответно разлика при старите от 265Нм и моя - 280Нм. Но това няма голямо значение, тъй като си мисля, че наистина моя (по-новият мотор) е по-добрият вариант


А относно двигателите, аз нямах предвид 318 тдс от Е36-цата, за него ясно, а имах предвид плюсове и минуси спрямо по-стария преди фейслифтов модел 318 тд на е46, а именно M47 204 D1 или M47 D20, които пак са 116 коня, но май са с ГНП, а моят си е комър-рейл M47N 204 D4 и съответно разлика при старите от 265Нм и моя - 280Нм. Но това няма голямо значение, тъй като си мисля, че наистина моя (по-новият мотор) е по-добрият вариант


- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
Xezes написа:ggerganov написа:Здравейте, колеги и аз отскоро съм собственик на Е46 компакт 318 тд 1995 кубика обаче(10.2003), common rail M47N 204 D4 и се чудя при мен какви са вариантите за вдигане на мощността при запазена безопасност на всички агрегати, по-добре ли е, че моторът ми е комън-рейл отколкото стария 318 тд, който не е, и турбината ми колкото на 320 ли е голяма и дали става при мен тази врътка със смяната на комповете ?) мерси предварително за отговорите иначе аз съм се насочил към следните две места за вдигане на мощността - или Меднес в Пловдив, или в София, при "DSCPerformance" Ltd. Някой има ли отзиви от местата ? защото съм от Софи и клоня към "DSCPerformance" Ltd. най-малкото и заради добрите отзиви там
Един съвет - в никакъв случай не ходи при Madness Motorsport. Казвам го от човек, който си е изпатил от тях доста. Ако тръгна да пиша в детайли, няма да ми стигне мястото. Както искаш ме разбирай, просто говори личния ми опит.
За техническите въпроси, не мога да ти отговоря, тъй като не съм толкова запозната, колегите може да помогнат тук, но със сигурност common rail-a е по-добре от стария TDS.
Какво стана все пак?
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
В момента отварям по 10 пъти на ден темата, тъй като никой не ми отговори на техническите въпроси относно как се разбира E46 318D(10.2003) комър-рейл M47N 204 D4 с чипосването(говорим умерено), дали някой е правил така наречената схема за скъсяване на вакуум пътища http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0&start=30, интересно ми е и след чипа дали едно "downpipe" гърне ще дойде добре, да разтоварва и накрая никой не даде конкретна информация къде е чипосвал, затова наистина клоня с две ръце към АВТОСЕРВИЗ "DSCPerformance" Ltd. Но това разбира се по отзиви само в този форум
Та така.. разкъсвам се от колебания и едвам се сдържам всеки ден да не посетя сервиза
и утре по всяка вероятнст ще го направя 



- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
DSC не знам да правят ремап, освен ако не са въвели нова услуга
Има доста теми за ремап на дизели, порови се и ще се ориентираш кой от къде е доволен.

Never mistake motion for action...
Re: Доработка на 318D E46 M47 facelift
Здравейте колеги, понеже турбото реши да ме предава май преди ремап още(вкарва ми стабилно масло в кулера) .. искам да знам колко е играчката да се сложи такова от 320д , понеже знам, че са малко по-различни и то не само в лопатките.. искам да знам дали с баща ми в сервиза ще се справим двамата или си иска професионалист ? И дали ще трябва да се сменя още нещо, ако се замени турбо от 318д с такова от 320д, както по-горе е писано двигателите са с еднакви блокове, бутала и т.н с код М47N комън-рейл. И отделно ако реша да рециклирам все още работещото си турбо без счупени лопатки и т.н дали ще е по-добре и по-евтино или да чакам да сдаде багажа и тогава. Мерси предварително !
)

33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани