Малко проблеми при Е39 528

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Малко проблеми при Е39 528

Мнение от gelermoto » 06 Фев 2015, 20:59

Здравейте имам 2 въпроса :lol:
Преди около 3-4 месеца смених ш......т клапан картерни газове не знам дали е оригинален понеже майстора ми го смени но предполагам не е защото от един месец колата почна да харчи масло предимно на дълъг път,градско не харчи,и клапана почна да свири,като махна пръчката за маслото при работеща кола почва да свири също и като махна капачката за маслото пак свири :kuku:както и на ауспуха се е образувал пръстен.Според мен клапана пак е заминал на 2000км.след смяната му.Въпросът ми е да го сменям ли с оригинален или да го махна?Знам че има теми за клапана но се чудя кое е по добре за колата дали да го сменя с оригинален или да го махна и изолирам?
Проблем номер 2
От известно време ми губи по малко антифриз и на таблото от време на време ми изписва (Kuehlwasser temperatur) и онзи ден се зарових да гледам от къде може да губи антифриз и видимо нямаше течове докато един ден отидох да центъра колата престоя 2-3 часа,след което отворих капака и отворих капачката да видя докъде е нивото на антифриза.В момента в която отвъртях капачката няма и 10сек.видях че капна антифриз веднага залегнах и видях че е от пробката,на снимката съм показал от къде точно.Та въпроса ми е дали има нещо общо с това е отвъртях капачката?
Преди това съм я чакал и гледал 1 час и от никъде нямаше теч :kuku:
20150131_122321.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от stenlipk » 06 Фев 2015, 21:19

Клапана оригинален ли е или е мейле и тем подобни?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от gelermoto » 06 Фев 2015, 22:48

stenlipk написа:Клапана оригинален ли е или е мейле и тем подобни?

В сервиза са го сменили и те са го купили но не знам какъв е:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от stenlipk » 07 Фев 2015, 11:54

Ако можеш да разбереш какъв са ти сложили няма да е лошо...ако е мейле те още със слагането са заминали :nono: Според цената можеш да се ориентираш...ако не е от БМВ значи е боклук

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от gelermoto » 07 Фев 2015, 21:16

stenlipk написа:Ако можеш да разбереш какъв са ти сложили няма да е лошо...ако е мейле те още със слагането са заминали :nono: Според цената можеш да се ориентираш...ако не е от БМВ значи е боклук

Явно трябва да разглобя защото така не се вижда марката :lol: някой с мнение за теча на антифриза?


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от dbanchev » 09 Фев 2015, 17:24

Пробвай леко да притегнеш пробката за източване на антифриза, но съвсем леко, че се къса лесно. За клапана по мое мнение са ти сложили ментеливо мейле- не стават за нищо, мембраната е твърда и клапана не работи коректно. Според мене го изолирай и приключва случая. Ако не ти е много спешно като се позатопли времето ще го изолираме и ще черпиш ракия после. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от gelermoto » 09 Фев 2015, 18:14

dbanchev написа:Пробвай леко да притегнеш пробката за източване на антифриза, но съвсем леко, че се къса лесно. За клапана по мое мнение са ти сложили ментеливо мейле- не стават за нищо, мембраната е твърда и клапана не работи коректно. Според мене го изолирай и приключва случая. Ако не ти е много спешно като се позатопли времето ще го изолираме и ще черпиш ракия после. :)

Ракията не е проблем :yes:
Мисля да купя нова пробка само да видя дали продават отделно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от gelermoto » 21 Фев 2015, 21:23

Броблема с теча на антифриз е решен :yes:
Смених пробката или по точно синята тапа и сега всичко е ок.Старата тапа и бяха заминали уплатненията а радиатора е на 3 месеца :kuku:
Другата седмица го дават топло време,ще се пробвам да изолирам този клапан да видим какво ще стане.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 1.07.2010
Местоположение: общ.Мездра село Брусен
Пол: Мъж
Кара: e39 m52b20
Мечтае да кара: х5

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от ceco_brusen » 28 Фев 2015, 18:37

даъте видео на тоя клапан как се изолира и кво требва че и аз сам на тоя клапан и........

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от gelermoto » 06 Мар 2015, 21:39

Изолирах клапана и двигателя почна да работи доста по спокойно и тихо :yes: единственият минус е че доста си пуши от маркуча който съм извел.Сега ще следя маслото да видя дали ще си хапва :ok:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: каруца

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от iskamdatikaja » 07 Мар 2015, 18:09

gelermoto написа:Изолирах клапана и двигателя почна да работи доста по спокойно и тихо :yes: единственият минус е че доста си пуши от маркуча който съм извел.Сега ще следя маслото да видя дали ще си хапва :ok:


Колега.. клапана картерни газове си го поръчвай само и единствено от Бмв.... струваше 104лв и някви ст., не се лъжи да ти купуват друг. Сигурен съм, че не са ти сложили оригинален на Бмв, защото моя го чаках няколко дена (доставка). Успех :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от gelermoto » 07 Мар 2015, 21:43

iskamdatikaja написа:
gelermoto написа:Изолирах клапана и двигателя почна да работи доста по спокойно и тихо :yes: единственият минус е че доста си пуши от маркуча който съм извел.Сега ще следя маслото да видя дали ще си хапва :ok:


Колега.. клапана картерни газове си го поръчвай само и единствено от Бмв.... струваше 104лв и някви ст., не се лъжи да ти купуват друг. Сигурен съм, че не са ти сложили оригинален на Бмв, защото моя го чаках няколко дена (доставка). Успех :yes:

Клапана като го свалих беше марка VAICO поразпитах и ми обявиха цени 55 и 59лв.За мен този клапан е дърво :bang:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от larry_boy » 08 Мар 2015, 0:16

То апрндесита.. всеки се ражда и го има.И на никой не го отстраняват по рождение. Но като се обади - лека операция, две седмици болничен и си като нов. Същата работа и с този клапан...Просто като му дойде времето, (ако изобщо му дойде) ампутация и толкоз!!

Това са модели автомобили, навлизащи във второто си десетилетие, а конкретните екземпляри са на 12+ години. Поддръжката им с части само "бред ню и орижинал" събужда мита колко е скъпо да караш БМВ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от gelermoto » 08 Мар 2015, 9:18

larry_boy написа:То апрндесита.. всеки се ражда и го има.И на никой не го отстраняват по рождение. Но като се обади - лека операция, две седмици болничен и си като нов. Същата работа и с този клапан...Просто като му дойде времето, (ако изобщо му дойде) ампутация и толкоз!!

Това са модели автомобили, навлизащи във второто си десетилетие, а конкретните екземпляри са на 12+ години. Поддръжката им с части само "бред ню и орижинал" събужда мита колко е скъпо да караш БМВ.

Жалкото е че когато въпросният майстор ми смени клапана ми взе 200 лв.като си помислих че за тази цена клапана е оригинален,но се оказа че струва 55 лв.Значи за смяна 150 лв. :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: каруца

Re: Малко проблеми при Е39 528

Мнение от iskamdatikaja » 11 Мар 2015, 17:06

gelermoto написа:
larry_boy написа:То апрндесита.. всеки се ражда и го има.И на никой не го отстраняват по рождение. Но като се обади - лека операция, две седмици болничен и си като нов. Същата работа и с този клапан...Просто като му дойде времето, (ако изобщо му дойде) ампутация и толкоз!!

Това са модели автомобили, навлизащи във второто си десетилетие, а конкретните екземпляри са на 12+ години. Поддръжката им с части само "бред ню и орижинал" събужда мита колко е скъпо да караш БМВ.

Жалкото е че когато въпросният майстор ми смени клапана ми взе 200 лв.като си помислих че за тази цена клапана е оригинален,но се оказа че струва 55 лв.Значи за смяна 150 лв. :lol:


Нормално да ти вземе евтинджоза 55лв (40лв с отстъпката)... Отиваш и му разпорваш главата, за да се научат глупавите ,,майстори'' в България. На мен за работа ми взеха 80лв., а ти си прави сметка, колко си се набил :D. Успех и този клапан му го набий в устата на този селянин.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook