Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Колеги, здравейте надявам се да не дублирам тема, защото търсих!! Днес бях при един газаджия, момчето от Пловдивска област, наистина мога да кажа, че много добре си разбира от работата.. И случайно, след като вече колата работеше половин час на място ми хвана горния маркуч (този, който излиза от радиатора) и ми вика.. Виж той е като гипс твърд... Маркуча наистина беше мн твърд, попитах го за евентуални причини и той ми каза или термостат или не е обезвъздушена... Аз си мисля, че ако е термостат няма да отвори другия кръг и долния маркуч ще е студен.. а той си беше топъл.. Каза ми да развартя малко капачката и като се вдигне антифриза да я завартя.. Направих го и омекна.. Тръгнах да се прибирам и веднага отидох в сервиза, като стигнах веднага викнах майстора и му вдиам капака като бях убеден, че маркуча е толкова твърд.. Но с изненада видях, че маркуча пари но е мн.. наистина мн по мек.. От тогава до сега го пипах 10 пъти и си седи мек.. Обясних му какво е станало и страшно много ме претесни като ми каза, че за него е гарнитура на главата.. НО фактите са на лице, автомобилът не загравя.. преди три дни качих връх Шипка, температурата не мръдна и милиметър.. Масло не губи... Маслото просто си е така както съм го сложил... Преди 170км и направих антифриза на мах.. (беше паднал с един пръст) е не е мръднал и милиметър в казанчето.. Маслото на 100% не е пресечено.. Има конденс отзад но това е нормално.. а пушека си мирише на пушек.. Като отворя капачката и дам газ, няма едно балонче в казанчето.. Моля Ви кажете ми, според вас може ли да е тая шибана гарнитура, след фактите, които изложих, че сте се побъркам...
П. П. Говорих с един приятел, който е доста на вътре, каза ми, че за него не е гарнитурата...
Благодаря Ви предварително.... Мотора е м52б20..
П. П. Говорих с един приятел, който е доста на вътре, каза ми, че за него не е гарнитурата...
Благодаря Ви предварително.... Мотора е м52б20..
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
И за мен не е гарнитура, ако това, което си написал е така...
Вероятно е направила възглавница колата или е имала въздух в системата - казваш, че течността е мръднала с един пръст... Това за колко време? Ако е от сипването на антифриза, не е била обезвъздушена вероятно... 


Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Ами за доста време.. Около 500км и беше паднало малко нивото и си го направих на максимум.. Преди това беше в сервиза за смяна на капака на термостата и от тогава, не точно 1 пръст малко повече, но все пак да е гарнитура.. Нкщо друго не сочи към нея освен маркуча...
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Колега не знам какво трябва да ти е налягането в системата ,но на старата ми кола беше 1.1 ако не се лъжа ,което е нищо. Маркучите трябва да са меки.По принцип ,ако има издухана гарнитура в зависимост от това къде е пукнатината си има ефект след това.Ако е към водната система надува системата маркучите стават кокал и вкарва част от газовите в водната система.Ако е другия ефект , маслото боза , на капачката на радиатора боза и става красота . За да си 100% сигурен мисля ,че имаше уред ,който ти взема проба от антифриза или се слагаше на мястото на капачката на радиатора и се установява дали има проблем или е почнал да създава .
Меки ли са ти маркучите всичко е тип топ
Това ,че ти изчезва вода може да е някой сцепен маркуч и да капи докато караш ,може да е вътрешното радиаторче може всичко.Но ти го нямаш този проблем значи е тип топ . Най важното е да си следиш уредите на автомобила и да действаш адекватно на ситуацията за да предотвратиш по тежки поражения.Урок който научих и ми е обица на ухото 
Успех колега и не се шашкай всичко е нормално
Това е моя опит с издухан двигател повече от 1 година
Исках да видя до кога ще издържи ,но обратно на моите очаквания курника издържа повече от 1 година на голямо натоварване и станах официален спонсор на една марка масла
Купувах масло в промишлени количества
След година до толкова гореше масло ,че хвърлях огън от ауспуха при прекъсвач 
Меки ли са ти маркучите всичко е тип топ


Успех колега и не се шашкай всичко е нормално

Това е моя опит с издухан двигател повече от 1 година






Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Ако не е правено, купете си оригинална капачка на разширителния съд/радиатора... 

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
То че е за глава работата, за глава е, ама не на колата а на собственика
Нищо и няма на колата, карай и си свиркай


Нищо и няма на колата, карай и си свиркай
petiooo написа:П. П. Говорих с един приятел, който е доста на вътре, каза ми, че за него не е гарнитурата...
Благодаря Ви предварително.... Мотора е м52б20..
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Колеги, преди час отворих капачката на разширителния съд и като подам газ, в момента в който пусна газта излизат балончета, обаче това се получава около 3-4 пъти.. След това вече като и подам газ и едно балонче няма.. Претеснено ми е малко, ще изкажете ли мнение...
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Колега, охлаждането на всяко бмв работи под налягане! Отвиването на капачката при загряване или на топла кола води само и единствено до повишаване на температурата на охлаждащата течност!
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Аз дотук не прочетох никой да ти казва, че е гарнитура на глава. Ама ти питаш ли, питаш... Как да разсея терзанията ти, кажи ми какво искаш да ти напиша
Виждам, че имаш свободно време, и го уплътняваш с ровене под капака. Но ми е непонятно - защо не си уплътняваш свободното време с нещо друго??


Виждам, че имаш свободно време, и го уплътняваш с ровене под капака. Но ми е непонятно - защо не си уплътняваш свободното време с нещо друго??


- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
larry_boy написа:Аз дотук не прочетох никой да ти казва, че е гарнитура на глава. Ама ти питаш ли, питаш... Как да разсея терзанията ти, кажи ми какво искаш да ти напиша![]()
Виждам, че имаш свободно време, и го уплътняваш с ровене под капака. Но ми е непонятно - защо не си уплътняваш свободното време с нещо друго??![]()

1. Пишеш адски безполезни постове /вече поне един колега ти го каза в друга тема.../ като не знаеш нещо, никой няма да ти се скара ако не напишеш някоя глупост!
2. Липсата на такт е толкова залегнала у теб, колкото и безполезността в постовете ти. Не намирам за нормално да бръщолевиш на кой му била за смяна собствената глава и кой как си оплътнява времето под или над капака.
3. И в една друга тема пак ти бях писал, че да пишеш глупости за някого може да се окаже опасно...представи си, че някой те послуша...
4. Още непонятни неща има ли?
Извинявам се на колегата, че му "цапам" темата, ама някой път не се издържа просто...
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Всеки си решава с какво да си уплътнява времето.. Това ми харесва, това правя, като не ми е ясно нещо питам тук, ако може да ми се обясни, защото виждам, че има момчета, които разбират... Както и да е...
Указа се, че не ми работи Виското.. На загряла кола, мога да спра перката с ръка а като загася колата се върти свободно.... и на приятели и видях.. не се върти така, моята е все едно въртя перка на вентилатор, толкова свободно.. Карах около 30км извън градско и в скритото меню, не вдигна повече от 91 градуса.. Като я оставих на място вдигна 106 градуса.. Във виското съм 100% сигурен, че не работи и имам и съмнения, че не е обезвъздушена както трябва.. Ще пиша в темата за развитието на проблема и се надявам само да не съм я прегрял, защото и балкан катерих (нищо, че стрелката не мръдна) и с тея диагностики е работила по 1 час с място, няма да се учудя ако е прегряна.. Дано да не е..
Указа се, че не ми работи Виското.. На загряла кола, мога да спра перката с ръка а като загася колата се върти свободно.... и на приятели и видях.. не се върти така, моята е все едно въртя перка на вентилатор, толкова свободно.. Карах около 30км извън градско и в скритото меню, не вдигна повече от 91 градуса.. Като я оставих на място вдигна 106 градуса.. Във виското съм 100% сигурен, че не работи и имам и съмнения, че не е обезвъздушена както трябва.. Ще пиша в темата за развитието на проблема и се надявам само да не съм я прегрял, защото и балкан катерих (нищо, че стрелката не мръдна) и с тея диагностики е работила по 1 час с място, няма да се учудя ако е прегряна.. Дано да не е..
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Владо написа:Колега, охлаждането на всяко бмв работи под налягане! Отвиването на капачката при загряване или на топла кола води само и единствено до повишаване на температурата на охлаждащата течност!
Да колега, но аз това го направих на студен мотор, принципно знам, че не трябва да е така а днес, като пусна газта и излизат балончета в казанчето на 4-5 път спират.. Преди един месец го направих пак това на студен мотор.. 100% нямаше.. А днес се появяват и на 5-тия път спират.. За това се претесних, защото знам, че това не е нормално..
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Не се коси - аз, когато взех моята кола, я закарах на едни специалисти за обслужване, които освен това са ми и приятели. Бяха забравили да ми завият перката с виското и докато видя, сигурно съм карал без нея около 15 дни...
Това се случи през месец Май, а проблеми с охладителната система оттогава съм нямал, вече втора година...

Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
При мене е по различно, колега.. Аз незнам от кога не ми работи, много пътувам и адски много колата ми работеше на място заради тея диагностики.. Неска като видях скритото меню тя сигурно е вдигала по 110 градуса на място.. Въпреки, че за толкова каране един път не е мръднала стрелката.. Нито анифриз губи (след като открих течовете) нито масло.. Неска толкова го душих тоя пушек, че очите ми се насълзиха.. е мирише на пушек не на друго...
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Съмнения за гарнитура на главата, Помощ...
Ако е стигала до 110 градуса по Целзий си 6+. Зорът идва от 115-118 градуса нагоре. То и за това Ханс е направил стрелката да мърда от "12 часа" в дясно чак след тези градуси. Така, че споко. Нищо и няма на главата, както и на прилежащите гарнитури. Смени си виското и си каркай колицата.
П.П.: И да е видяла зор с охлаждането има голяма вероятност (99,99%) да е захапала ел. перката, за да охлади антифризчето в системата.
П.П.: И да е видяла зор с охлаждането има голяма вероятност (99,99%) да е захапала ел. перката, за да охлади антифризчето в системата.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани