Не включва 4 позиционния ключ за вентилатора. Дайте акъл

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Sofia

Не включва 4 позиционния ключ за вентилатора. Дайте акъл

Мнение от bmwpilot » 26 Окт 2006, 16:52

На Е - 30 - ката ми /316 1.8 карбуратор 1984 г./ след продължителен престой освен другото вентилаторът на отоплението не включва след завъртане на четирипозиционния ключ на всяко положение. Иначе духа топло и студено. Къде и какво да търся?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 26 Окт 2006, 17:09

Търси изгорял предпазител ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.10.2004

Мнение от gbkmkw » 26 Окт 2006, 18:51

наистина най вероятно предпазител!ако не се лъжа е номер 20 и според книгата е 30 ампера
BMW forever
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от bmwpilot » 27 Окт 2006, 18:46

Проверих всички бушони, дори изпуснах и загубих един. Един 20 амперов беще изгорял, смених го, нищо не се промени. Давайте нататък. Освен това не светят никакви светлини в купето по никакъв начин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 27 Окт 2006, 21:38

Може да не е бушон. Моя вентилатор миналата зима изсвири на умрело и блокира и край! Ни гък ни мък. Въртя копчето - никъв риспонз. Айде разглобявай - оказа се, че просто моторчето е сдухало - поразхлабих му там ламаринтите, дето лагерува - и го поизлекувах. Ма сега трополясва от време на време. Дано не ми изиграе подобен номер и тая зима, че знаете ли как се отвиват болтчета с вкочанени от студ пръсти :mhihi:
It's not who You are, it's who You know...

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Окт 2006, 21:46

резисторите в таблото или разбит вентилатор ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 28 Окт 2006, 0:01

bmwpilot написа:Проверих всички бушони, дори изпуснах и загубих един. Един 20 амперов беще изгорял, смених го, нищо не се промени. Давайте нататък. Освен това не светят никакви светлини в купето по никакъв начин.


Я вземи и премери идват ли ти 12 волта на бушона ако ли не свържи 1 кабел към плюса и го пъхни към бушона и провери тогава... ако тогава тръгнат зна4и имаш липсващ плюс към таблото просто с един мост се хвани от друг бушон.... :idea:
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Sofia

Не включва 4 позиционния ключ за вентилатора.

Мнение от bmwpilot » 14 Ное 2006, 19:54

Накрая майсторът го оправи. Все пак е бил моторът на вентилатора. А осветлението в купето е друга опера.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 14.11.2006

Мнение от SeSe » 16 Ное 2006, 11:38

viper написа:Търси изгорял предпазител ;)
:winky:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook