Поредната червена лампа за масло

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от bigfinger » 11 Яну 2015, 23:57

Колега 0.45 - 0.5 бара е доста ниско за налягане на празен ход.
А след като са "майстори" защо не отвориха диса или някои други програмки да проверят минимума на налягане? :evil:
Като са сваляли картер нищо не пречи да се проверят лагерите на основните и биелни лагери? :evil:

Колегата Chubaka 80 ти е написал истината. :yes:
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от dbanchev » 15 Яну 2015, 17:48

Мани тия основни ремонти колега...... Ако нямаш завишен разход на масло или силно изразени шумове като тракане, чаткане тропане от мотора,работи равномерно и тн, за какъв основен ремонт говорим........ Сипи 10в60 масло, не в една тема съм писал, че на тия коли на по N-стотин хил км. 5в, 0в и тн тънки масла вече е излишно да се сипват. Като загрее двигателя образно казано тънкото масло изтънява още повече и се получават тия проблеми- не оплътнява хлабините, а и ако самото масло е от ,,известните марки,, ментаци ........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от ivoaudi » 16 Яну 2015, 0:15

Срещат се тънки и дебели моми, ама тънки и дебели масла са приказки от седенки по селата.Има си цифри, които определят състоянието на маслото съответно при студен и загрял мотор.А и си противоречиш ти самия-уж не е разхлабен мотора(за ремонт), а препоръчваш "по-дебело" масло??
Изобщо не съм привърженик на осн. ремонти ей тъй за спорта, но не е трудно да се направи една бърза и логична диагностика, за да се вземе решение. Към мненията на bigfinder i chubaka80 бих добавил само разредено масло от пикаещи дюзи да речем.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от ivoaudi » 16 Яну 2015, 0:29

alex_sn1 написа:Естествено, че не са 1001 или 101. Ако не сте разбрали , че го казвам преувеличено, толкова по-зле за вас. Просто ме дразнят "специалисти", които освен "основен ремонт" -друго не знаят. И аз съм имал такъв проблем и решението се оказа елементарно. И това го споделих с автора на темата.


Е та сподели и с нас?Не е ли това идеята на форума колега?Не изключвам изобщо да сме пропуснали нещо елементарно, грешки стават.Не ти прави чест обаче.Без да се дразниш, тук има хора, които с това си изкарват прехраната и нямат никакъв интерес да раздават инфо.Правят го обаче и то често при това.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от bigfinger » 16 Яну 2015, 8:43

Сега като се замисля, колегата "himik" не е писал :

1 Кога е сменял маслото и ако е на колко хиляди километра е ?
2 По - важно е да се знае дали загрява нормално мотора? Дали работи в температурен режим.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ибрахим
Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от alexcivic » 17 Яну 2015, 19:12

Манометъра му е най лесния и истински начин да разбере как да подходи,мериш гуедаш спецификации ако е 1към1 търсиш някъде другаде датчици-мадчици и тем ти подобни измислици които могат да те побъркат.Ако налягането по книга не устройва инженерите които са измислили мотора,тогава се стараеш да го направиш така че да им хареса,много е просто вариантите са два или търсиш причина-защо :?: аджеба святка тая лампа като налягането си те кефи :smoke: или тва налягане не ми харесва и ще трябва да го повдигна :yes: .
А..... :idea: сега се сетих имаш и трети вариант караш да видиш какво ще стане с времето.
Така ако някой може да намери спецификация на този мотор,какви трябва да са наляганията на маслото в ниски и високи обороти ще е най полезно.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.11.2014

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от himik » 19 Яну 2015, 16:20

Здравейте. Ще събера в един пост малко отговори и нова информация.

Биелните лагери и основни лагери са добре. Поне за сега :D Така отговориха от сервиза. Уж са проверили дали има луфт. И нямало.

bigfinger
1. Маслото вече е на два месеца и около 3500 км. Започна да го прави веднага след смяната.
2. Загрява нормално според мен. Не съм забелязал отклонения в термостата.

dbanchev
Не съм чул никакво тракане, чукане, хлопане, громане и производни :D Нямам промяна в нивото на маслото за тези 3к км.

alexcivic
Това ще е полезна информация.

Интересното е, че не ми е святкало от известно време. Светна само веднъж след като я настъпвах малко по-силно.
Много се чудя за този клапан, който chubaka88 сподели. Ако беше от маслото може би нямаше да премигва толкова често, а по-скоро щеше да е по-продължително. А то премига все едно отваря и затваря този клапан. Каква му е точно функцията на него?

Най-вероятно ще сменя пак маслото след още 4к километра. А до тогава ще се чудя какво да направя :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от ivoaudi » 19 Яну 2015, 23:45

Масата коли, да не кажа всички държат 2-3 бара на празен ход, 4-5 във всички останали режими.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от bigfinger » 23 Яну 2015, 9:40

Идеята ми бе дали загрява нормално.
Защотото ако не имал съм случай с разредено масло прекъсване на цилиндри. В един сервиз даже се изказаха за мотор. А то термостат, който бе избушен и мотора не загрява и отделно пуши отзад като за последно.
След смяна на термостат и маслото и мотора заспа.

Ако автомобила е нов внос нищо чудно да се е оправил, а след смяната на това масло да нямаш проблем.
Освен лятото :mhihi:
А би ли обяснил как са измерили хлабината на лагерите в този сервиз, че ми е интересно?
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 9.11.2014

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от himik » 23 Яну 2015, 13:09

Да нов внос е от Швейцария.

Ами не знам как са го измерили. Сигурно на усет :D

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.07.2014
Пол: Мъж
Кара: 320d sedan 6 speed M47N
Мечтае да кара: На комшията,сивия металик може и русата!!!

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от chubaka80 » 23 Яну 2015, 19:45

himik написа:Интересното е, че не ми е святкало от известно време. Светна само веднъж след като я настъпвах малко по-силно.
Много се чудя за този клапан, който chubaka88 сподели. Ако беше от маслото може би нямаше да премигва толкова често, а по-скоро щеше да е по-продължително. А то премига все едно отваря и затваря този клапан. Каква му е точно функцията на него?

Най-вероятно ще сменя пак маслото след още 4к километра. А до тогава ще се чудя какво да направя :D




Колега моля те прочети тази тема внимателно и мисля ,че много неща ще ти се изяснят. Ако имаш въпроси след това сме насреща.Относно клапана ако искаш след това ще ти обясня функцията му. :yes:

http://smtp.bmwpower-bg.net/forums/view ... 8&t=265343

Дано съм ти бил полезен и успееш да се справиш с проблема. :bchug:
Когато си умрял , не знаеш , че си мъртъв.Трудно е само за останалите.............Същото и когато си тъп!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от sub_eleven » 24 Яну 2015, 8:20

Според мен щом нямаш разход на масло и двиг. работи ОК, не го мисли въобще. На смяната бих сложил друго масло на твое място, но пък казваш, че не го гори.....

Дори двигателя да е износен, ти го поддържай по правилата и проблем няма да имаш НИКОГА. Около 7-8 години търкалях на времето един изтерзан двигател, поддържах колата как си трябва. За тези години не се влоши нито разхода на масло, нито нищо.

А ако си мърда и най- читавата да е, ще я погребеш за тея години.

По повод основните ремонти, не се вкарвайте сами във филми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от ivoaudi » 03 Фев 2015, 22:24

В маслените помпи има байпаси, които понякога остават заклинени отворени.Също много вероятен причинител за проблема.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Поредната червена лампа за масло

Мнение от bochogogogo » 07 Фев 2015, 17:54

При мен свети чрвената лампа при първоначално палене няколко секунди и тракат повдигачите докато изгасне лампата.Проблема така и не се изясни!Колгата е Е46 320д 136к.с.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook