Акумулатор или?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Акумулатор или?
Хващането на паразитна консумация, чрез изваждане на бушон е най-елементарният случай, но за съжаление не винаги се получава. Да кажем класически случай е утечка през допълнителна аларма, утечка през алтернатора, много неприятен вариант е някъде изтъркана почти напълно от вибрациите изолация на плюсов проводник- това някъде може да е къде ли не, има случаи когато някой е рязал нещо или е свързвал нещо... Също така доста често утечката не е само от едно място. Понякога за да се хване, трябва да се изваждат модули... Но от това, което е писал колегата, най-вероятно ще се окаже, че причината за проблема е таралежа- класическо място за утечка. Консумация в покой от 0,3-0,4А наистина е прекалено висока и както колегата казва трябва да бъде 0,03-0,05А.
- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Акумулатор или?
На кола с толкова модули, които си комуникират един с друг, хващането на утечка през бушоните само може да те насочи, но не и да локализира проблема.
Прегледайте следните неща:
- таралежа. При утечка 1,7А той е главен заподозрян. Махни кората в краката на пасажера и му откачи буксата. Пробвайте пак и виж дали има промяна.
- клеморед на ключа
- гм3 модул
- навигация/cd
- телефон
- аларма
- плафоните в купе/врати/багажник/жабка
- алтернатор
След като затвориш вратите, гм3 модулът започва да изключва един по един модулите. На 16-тата минута електрониката 'заспива' и консумацията ти трябва да е максимум 0,02-0,05А. Изключването става през реле зад жабката, едно от двете дълги. Ако си с автоматик можеш да познаеш дали системата е 'заспала' по лампичката до скоростният лост - след 16 минута загасва.
В случая при теб някъде имаш порблем, който постоянно буди гм3 модула и не позволява на системата да функционира нормално. Това се повтаря докато не ти замине акумулатора. В твоя случай за две денонощия ако не караш колата.
Успех и упорство. На мен ми костваше време, с което не разполагах и бях на ръба да разчастя колата
Прегледайте следните неща:
- таралежа. При утечка 1,7А той е главен заподозрян. Махни кората в краката на пасажера и му откачи буксата. Пробвайте пак и виж дали има промяна.
- клеморед на ключа
- гм3 модул
- навигация/cd
- телефон
- аларма
- плафоните в купе/врати/багажник/жабка
- алтернатор
След като затвориш вратите, гм3 модулът започва да изключва един по един модулите. На 16-тата минута електрониката 'заспива' и консумацията ти трябва да е максимум 0,02-0,05А. Изключването става през реле зад жабката, едно от двете дълги. Ако си с автоматик можеш да познаеш дали системата е 'заспала' по лампичката до скоростният лост - след 16 минута загасва.
В случая при теб някъде имаш порблем, който постоянно буди гм3 модула и не позволява на системата да функционира нормално. Това се повтаря докато не ти замине акумулатора. В твоя случай за две денонощия ако не караш колата.
Успех и упорство. На мен ми костваше време, с което не разполагах и бях на ръба да разчастя колата

- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Акумулатор или?
dankata написа:На кола с толкова модули, които си комуникират един с друг, хващането на утечка през бушоните само може да те насочи, но не и да локализира проблема.
Прегледайте следните неща:
- таралежа. При утечка 1,7А той е главен заподозрян. Махни кората в краката на пасажера и му откачи буксата. Пробвайте пак и виж дали има промяна.
- клеморед на ключа
- гм3 модул
- навигация/cd
- телефон
- аларма
- плафоните в купе/врати/багажник/жабка
- алтернатор
След като затвориш вратите, гм3 модулът започва да изключва един по един модулите. На 16-тата минута електрониката 'заспива' и консумацията ти трябва да е максимум 0,02-0,05А. Изключването става през реле зад жабката, едно от двете дълги. Ако си с автоматик можеш да познаеш дали системата е 'заспала' по лампичката до скоростният лост - след 16 минута загасва.
В случая при теб някъде имаш порблем, който постоянно буди гм3 модула и не позволява на системата да функционира нормално. Това се повтаря докато не ти замине акумулатора. В твоя случай за две денонощия ако не караш колата.
Успех и упорство. На мен ми костваше време, с което не разполагах и бях на ръба да разчастя колата
Лошото е че съм много бос и не разбирам от жици затова търся някой който разбира да помогне

- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Акумулатор или?
Колега, след като сам отбелязваш, че не разбираш, бих ти препоръчал някой от доказалите се форумни сервизи. Там със сигурност ще ти помогнат. Не е особено разумно, след като не си наясно да си правиш експерименти. Иначе от личен опит- на е39ката съм сменял таралеж, след като тотално преустанови дейност. Но дори и когато не работеше не е давал стойности около 1.7А. Факт беше обаче, че консумацията беше повишена. Възможно е източникът на проблема да е повече от един.
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Акумулатор или?
Понеже акумулатора ми е много стар и си е за смяна мисля да започна от смяната му и после и таралежа и след това пак ще замеря да видя какво е положението 

- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Акумулатор или?
Днес сложих нов акумулатор затворих колата с централното на отворен багажник като го щтракнах да е в затворено положение и след 30 мин.замерих и показваше 0.010
мисля и таралежа да сменя да видя дали ще падне още.

Последна промяна gelermoto на 03 Фев 2015, 20:09, променена общо 1 път
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Акумулатор или?
Днес смених таралежа и нещата заспаха на 0.06 обаче чух че чейнджъра в багажника нещо сам си разбърква дисковете махнах му бушона и падна на 0.04 мисля че проблема е решен,като и сложих нов акумулатор 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Акумулатор или?
gelermoto написа:Днес смених таралежа и нещата заспаха на 0.06 обаче чух че чейнджъра в багажника нещо сам си разбърква дисковете махнах му бушона и падна на 0.04 мисля че проблема е решен,като и сложих нов акумулатор
Не , че искам да те вкарвам в размисли , но на автомобил на който всичко по токовете му е изрядно , консумацията в покой е около 0.015А (демек 15 милиампера). Пак има нещо дето е в малко повече , но и така както казваш , че в момента е 40 милиампера , пак бива (до 50 милиампера е прието за допустимо и това по принцип е границата на която примерно ти разписват гаранцията на акумулатора , ако ти проверят утечката ).
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Акумулатор или?
Не, че и аз искам да подтиквам към излишни размисли, но гледам, че след смяната на акумулаторчето си замерил 0,010 А, но после, 4-5 дена по-скъсно, след смяна на таралежа си замерил 0,06 А, което е с 50 милиампера повече...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Акумулатор или?
turbo написа:Не, че и аз искам да подтиквам към излишни размисли, но гледам, че след смяната на акумулаторчето си замерил 0,010 А, но после, 4-5 дена по-скъсно, след смяна на таралежа си замерил 0,06 А, което е с 50 милиампера повече...
Грешката е моя

Най вероятно е показвало 0.10 защото след смяната на таралежа 100% показа 0.06
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Акумулатор или?

Така вече се връзва

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- bobi 318 is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: У нас....
- Пол: Мъж
- Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
- Мечтае да кара: Само Мки.
Re: Акумулатор или?
Колега имам подобен проблем и аз,смятам че при мен проблема идва от печката,мисля да я изключа от бушона,ако пак сутрин ми пада акумулатора следващото ще е таралежа-акумулатора ми е нов иначе.
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Акумулатор или?
bobi 318 is написа:Колега имам подобен проблем и аз,смятам че при мен проблема идва от печката,мисля да я изключа от бушона,ако пак сутрин ми пада акумулатора следващото ще е таралежа-акумулатора ми е нов иначе.
Колега при мен таралежа не работеше коректно,включваше и изключваше когато си поиска затова започнах от него и проблема се оправи


43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани