Акумулатор или?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Акумулатор или?

Мнение от zvetiko » 27 Яну 2015, 9:43

Хващането на паразитна консумация, чрез изваждане на бушон е най-елементарният случай, но за съжаление не винаги се получава. Да кажем класически случай е утечка през допълнителна аларма, утечка през алтернатора, много неприятен вариант е някъде изтъркана почти напълно от вибрациите изолация на плюсов проводник- това някъде може да е къде ли не, има случаи когато някой е рязал нещо или е свързвал нещо... Също така доста често утечката не е само от едно място. Понякога за да се хване, трябва да се изваждат модули... Но от това, което е писал колегата, най-вероятно ще се окаже, че причината за проблема е таралежа- класическо място за утечка. Консумация в покой от 0,3-0,4А наистина е прекалено висока и както колегата казва трябва да бъде 0,03-0,05А.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Акумулатор или?

Мнение от dankata » 27 Яну 2015, 11:10

На кола с толкова модули, които си комуникират един с друг, хващането на утечка през бушоните само може да те насочи, но не и да локализира проблема.
Прегледайте следните неща:
- таралежа. При утечка 1,7А той е главен заподозрян. Махни кората в краката на пасажера и му откачи буксата. Пробвайте пак и виж дали има промяна.
- клеморед на ключа
- гм3 модул
- навигация/cd
- телефон
- аларма
- плафоните в купе/врати/багажник/жабка
- алтернатор

След като затвориш вратите, гм3 модулът започва да изключва един по един модулите. На 16-тата минута електрониката 'заспива' и консумацията ти трябва да е максимум 0,02-0,05А. Изключването става през реле зад жабката, едно от двете дълги. Ако си с автоматик можеш да познаеш дали системата е 'заспала' по лампичката до скоростният лост - след 16 минута загасва.
В случая при теб някъде имаш порблем, който постоянно буди гм3 модула и не позволява на системата да функционира нормално. Това се повтаря докато не ти замине акумулатора. В твоя случай за две денонощия ако не караш колата.
Успех и упорство. На мен ми костваше време, с което не разполагах и бях на ръба да разчастя колата :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 27 Яну 2015, 12:18

dankata написа:На кола с толкова модули, които си комуникират един с друг, хващането на утечка през бушоните само може да те насочи, но не и да локализира проблема.
Прегледайте следните неща:
- таралежа. При утечка 1,7А той е главен заподозрян. Махни кората в краката на пасажера и му откачи буксата. Пробвайте пак и виж дали има промяна.
- клеморед на ключа
- гм3 модул
- навигация/cd
- телефон
- аларма
- плафоните в купе/врати/багажник/жабка
- алтернатор

След като затвориш вратите, гм3 модулът започва да изключва един по един модулите. На 16-тата минута електрониката 'заспива' и консумацията ти трябва да е максимум 0,02-0,05А. Изключването става през реле зад жабката, едно от двете дълги. Ако си с автоматик можеш да познаеш дали системата е 'заспала' по лампичката до скоростният лост - след 16 минута загасва.
В случая при теб някъде имаш порблем, който постоянно буди гм3 модула и не позволява на системата да функционира нормално. Това се повтаря докато не ти замине акумулатора. В твоя случай за две денонощия ако не караш колата.
Успех и упорство. На мен ми костваше време, с което не разполагах и бях на ръба да разчастя колата :bchug:

Лошото е че съм много бос и не разбирам от жици затова търся някой който разбира да помогне :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: Акумулатор или?

Мнение от Николай Диянов » 27 Яну 2015, 12:59

Колега, след като сам отбелязваш, че не разбираш, бих ти препоръчал някой от доказалите се форумни сервизи. Там със сигурност ще ти помогнат. Не е особено разумно, след като не си наясно да си правиш експерименти. Иначе от личен опит- на е39ката съм сменял таралеж, след като тотално преустанови дейност. Но дори и когато не работеше не е давал стойности около 1.7А. Факт беше обаче, че консумацията беше повишена. Възможно е източникът на проблема да е повече от един.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 27 Яну 2015, 22:17

Понеже акумулатора ми е много стар и си е за смяна мисля да започна от смяната му и после и таралежа и след това пак ще замеря да видя какво е положението :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: Акумулатор или?

Мнение от axel.folu » 28 Яну 2015, 1:09

Така е най добре дано е от него инак вече знаеш процедурите :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 29 Яну 2015, 12:41

Днес сложих нов акумулатор затворих колата с централното на отворен багажник като го щтракнах да е в затворено положение и след 30 мин.замерих и показваше 0.010 :lol: мисля и таралежа да сменя да видя дали ще падне още.
Последна промяна gelermoto на 03 Фев 2015, 20:09, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 03 Фев 2015, 20:00

Днес смених таралежа и нещата заспаха на 0.06 обаче чух че чейнджъра в багажника нещо сам си разбърква дисковете махнах му бушона и падна на 0.04 мисля че проблема е решен,като и сложих нов акумулатор :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: Акумулатор или?

Мнение от axel.folu » 03 Фев 2015, 20:33

Поздравления :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Акумулатор или?

Мнение от metodi80 » 07 Фев 2015, 14:34

gelermoto написа:Днес смених таралежа и нещата заспаха на 0.06 обаче чух че чейнджъра в багажника нещо сам си разбърква дисковете махнах му бушона и падна на 0.04 мисля че проблема е решен,като и сложих нов акумулатор :bchug:


Не , че искам да те вкарвам в размисли , но на автомобил на който всичко по токовете му е изрядно , консумацията в покой е около 0.015А (демек 15 милиампера). Пак има нещо дето е в малко повече , но и така както казваш , че в момента е 40 милиампера , пак бива (до 50 милиампера е прието за допустимо и това по принцип е границата на която примерно ти разписват гаранцията на акумулатора , ако ти проверят утечката ).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Акумулатор или?

Мнение от turbo » 07 Фев 2015, 19:36

Не, че и аз искам да подтиквам към излишни размисли, но гледам, че след смяната на акумулаторчето си замерил 0,010 А, но после, 4-5 дена по-скъсно, след смяна на таралежа си замерил 0,06 А, което е с 50 милиампера повече...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 07 Фев 2015, 19:53

turbo написа:Не, че и аз искам да подтиквам към излишни размисли, но гледам, че след смяната на акумулаторчето си замерил 0,010 А, но после, 4-5 дена по-скъсно, след смяна на таралежа си замерил 0,06 А, което е с 50 милиампера повече...

Грешката е моя :yes:
Най вероятно е показвало 0.10 защото след смяната на таралежа 100% показа 0.06

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Акумулатор или?

Мнение от turbo » 07 Фев 2015, 19:57

:yes:
Така вече се връзва ;) Иначе и аз знам, че при консумация под 0,05 А (50 милиампера) всичко с гаранцията на акумулатора ще е ОК.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: У нас....
Пол: Мъж
Кара: 8,5&10X17 Keskin KT1
Мечтае да кара: Само Мки.

Re: Акумулатор или?

Мнение от bobi 318 is » 09 Фев 2015, 23:56

Колега имам подобен проблем и аз,смятам че при мен проблема идва от печката,мисля да я изключа от бушона,ако пак сутрин ми пада акумулатора следващото ще е таралежа-акумулатора ми е нов иначе.
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 528I
Мечтае да кара: Е60

Re: Акумулатор или?

Мнение от gelermoto » 10 Фев 2015, 9:35

bobi 318 is написа:Колега имам подобен проблем и аз,смятам че при мен проблема идва от печката,мисля да я изключа от бушона,ако пак сутрин ми пада акумулатора следващото ще е таралежа-акумулатора ми е нов иначе.

Колега при мен таралежа не работеше коректно,включваше и изключваше когато си поиска затова започнах от него и проблема се оправи :yes: иначе и чейнджъра в багажника си разбъркваше дисковете сам при изгасен автомобил и просто изключих бушона :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook