Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
cgm написа:Колега,
с NCS-a свалих инфото от всички модули, обаче няма нищо за сервизните интервали.
Гледах, че трябва да е в лайт модула но няма, няма и в инструментите???
Във файла на таблото е няма как да не е там да не съм направил 100 табла да не знам

- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колега, прикачам майла на АКМБ-то.
Аз не видях такова нещо.
Инаще мисля да пробвам, както ме посъветва колегата с добавяне на $988 да видя дали ще стане.
Това е което свалих онзи ден от таблото.
Поздрави,
Аз не видях такова нещо.
Инаще мисля да пробвам, както ме посъветва колегата с добавяне на $988 да видя дали ще стане.
Това е което свалих онзи ден от таблото.
Поздрави,
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
cgm написа:Колега, прикачам майла на АКМБ-то.
Аз не видях такова нещо.
Инаще мисля да пробвам, както ме посъветва колегата с добавяне на $988 да видя дали ще стане.
Това е което свалих онзи ден от таблото.
Поздрави,
Не си го прочел сигурно правилно всяка е46-ца го има заложен сервизния интервал.
Ако си от София или имаш път пиши едно ЛС и ще ти го направя безплатно

- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колега Oci,
Мерси за помощта за пореден път
Оказа се прав, файла не се е прочел както трябва. Днес го прочетох отново и сервизният интервал от 22.000 го направих на 11.000км.
Поздрави,
Мерси за помощта за пореден път

Оказа се прав, файла не се е прочел както трябва. Днес го прочетох отново и сервизният интервал от 22.000 го направих на 11.000км.
Поздрави,
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
cgm написа:Колега Oci,
Мерси за помощта за пореден път
Оказа се прав, файла не се е прочел както трябва. Днес го прочетох отново и сервизният интервал от 22.000 го направих на 11.000км.
Поздрави,

Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Аз да попитам к+дкан кабела продаван от склад66 върви със Inpa 5.4 дали може да се инсталира на 64-битов Уин7?
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
killyou написа:Аз да попитам к+дкан кабела продаван от склад66 върви със Inpa 5.4 дали може да се инсталира на 64-битов Уин7?
Може и дори на 8.

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
mustang1986 написа:killyou написа:Аз да попитам к+дкан кабела продаван от склад66 върви със Inpa 5.4 дали може да се инсталира на 64-битов Уин7?
Може и дори на 8.
Благодаря за отговора. Причината да питам е че проведох телефонен разговор с тях и ми се съобщи, че софт за диагностика не продават(това ми е ясно, той се предоставя с кабела), след това момчето каза че не разбира и ме прехвърлиха на втори човек и се разбра, че може. Нищо, утре ще се разбере.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте пак
, имам проблем с комуникацията в Инпа 5.4 предоставена от скл@д бб. Спазил съм инструкциите, които са дали. До тук добре, имам комуникация с ДДЕ 5.0 for M47 NEW. Чета, трия грешки, гледам живи данни, но не мога да влезна в другите модули(всичките ги изпробвах и нито един не стана) и ми изписва грешка IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT при опит за достъп и дотам. Другия проблем е свързан с Иста Д, пичовете са дали линк за архива с парола за най-актуалната версия, свалям, инсталирам, следвам инструкции, пуска се програмата и не може да се свърже с колата и и ми казва да си проверя колата дали е на контакт или кабела дали е вързан и дотам. ще съм много благодарен за някаква помощ.
ПП Докато се одобри поста ми, се зачетох по-подробно в пдф файловете и установих, че трябва да използвам преходника, който са дали и всичко е точно.


ПП Докато се одобри поста ми, се зачетох по-подробно в пдф файловете и установих, че трябва да използвам преходника, който са дали и всичко е точно.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
killyou написа:Здравейте пак![]()
, имам проблем с комуникацията в Инпа 5.4 предоставена от скл@д бб. Спазил съм инструкциите, които са дали. До тук добре, имам комуникация с ДДЕ 5.0 for M47 NEW. Чета, трия грешки, гледам живи данни, но не мога да влезна в другите модули(всичките ги изпробвах и нито един не стана) и ми изписва грешка IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT при опит за достъп и дотам. Другия проблем е свързан с Иста Д, пичовете са дали линк за архива с парола за най-актуалната версия, свалям, инсталирам, следвам инструкции, пуска се програмата и не може да се свърже с колата и и ми казва да си проверя колата дали е на контакт или кабела дали е вързан и дотам. ще съм много благодарен за някаква помощ.
ПП Докато се одобри поста ми, се зачетох по-подробно в пдф файловете и установих, че трябва да използвам преходника, който са дали и всичко е точно.
а ползваш ли преходния кабел от Д-Кан

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
killyou написа:Здравейте пак![]()
, имам проблем с комуникацията в Инпа 5.4 предоставена от скл@д бб. Спазил съм инструкциите, които са дали. До тук добре, имам комуникация с ДДЕ 5.0 for M47 NEW. Чета, трия грешки, гледам живи данни, но не мога да влезна в другите модули(всичките ги изпробвах и нито един не стана) и ми изписва грешка IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT при опит за достъп и дотам. Другия проблем е свързан с Иста Д, пичовете са дали линк за архива с парола за най-актуалната версия, свалям, инсталирам, следвам инструкции, пуска се програмата и не може да се свърже с колата и и ми казва да си проверя колата дали е на контакт или кабела дали е вързан и дотам. ще съм много благодарен за някаква помощ.
ПП Докато се одобри поста ми, се зачетох по-подробно в пдф файловете и установих, че трябва да използвам преходника, който са дали и всичко е точно.
ISTA/D: Ако си купил кабела за 50лв(OBD): Извършваш всички стъпки по настройката на порта, които са описани на диска на склад66. Значи за да подкараш Ista-та трябва да пуснеш програмата, да щракнеш на гаечния ключ горе и да отидеш на VCI Config. Там маркираш "Ediabas standard settings (ediabas.ini)". После затваряш програмата, отиваш в C:\EDIABAS\Bin и отваряш файл EDIABAS.INI. Намираш следните редове и ги правиш да изглеждат така:
Interface =STD:OBD
Port = 6801
RemoteHost = Autodetect
ControlPort = 6811
DiagnosticPort = 6801
Не знам дали това не се настройваше при първото пускане на програмата. Мисля че нямаше друго да се променя, но не съм сигурен. Ако се разровиш по форумите има достатъчно инфо по настройката на този файл. При мен тръгна, но аз ползвам версия от руските сайтове и може при теб да не стане. Прочети това: https://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=289908&d=1313940544. Също така може след тази процедура INPA-та да не иска да тръгне, понеже май и тя ползва едиабас. Затова трябва да се клонира директорията C:\EDIABAS с друго име и при пускане на двете програми се сменя името на тази, която ти трябва. Разгледай това клипче ако знаеш английски: https://www.youtube.com/watch?v=2iUyKSq8Cm8.
Ако си с кабела за 80лв мисля че вместо OBD трябва да го напишеш K+Dcan.
Честно казано от това, което успях да разуча ISTA-та ми се вижда с доста малко възможности за диагностика в сравнение с INPA. Лично на мен ми трябва да си изкарам показателите на дюзите и ако има и някой друг параметър при работа на двигателя. Засега единственото, което мога да изкарам е налягането в рейката(което е към 300bar). Все още очаквам някой пекан съфорумец да поразясни как се изкарват пустите дюзи на ISTA, но май никой не я ползва

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
NGneer4eto написа:killyou написа:Здравейте пак![]()
, имам проблем с комуникацията в Инпа 5.4 предоставена от скл@д бб. Спазил съм инструкциите, които са дали. До тук добре, имам комуникация с ДДЕ 5.0 for M47 NEW. Чета, трия грешки, гледам живи данни, но не мога да влезна в другите модули(всичките ги изпробвах и нито един не стана) и ми изписва грешка IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT при опит за достъп и дотам. Другия проблем е свързан с Иста Д, пичовете са дали линк за архива с парола за най-актуалната версия, свалям, инсталирам, следвам инструкции, пуска се програмата и не може да се свърже с колата и и ми казва да си проверя колата дали е на контакт или кабела дали е вързан и дотам. ще съм много благодарен за някаква помощ.
ПП Докато се одобри поста ми, се зачетох по-подробно в пдф файловете и установих, че трябва да използвам преходника, който са дали и всичко е точно.
ISTA/D: Ако си купил кабела за 50лв(OBD): Извършваш всички стъпки по настройката на порта, които са описани на диска на склад66. Значи за да подкараш Ista-та трябва да пуснеш програмата, да щракнеш на гаечния ключ горе и да отидеш на VCI Config. Там маркираш "Ediabas standard settings (ediabas.ini)". После затваряш програмата, отиваш в C:\EDIABAS\Bin и отваряш файл EDIABAS.INI. Намираш следните редове и ги правиш да изглеждат така:
Interface =STD:OBD
Port = 6801
RemoteHost = Autodetect
ControlPort = 6811
DiagnosticPort = 6801
Все още очаквам някой пекан съфорумец да поразясни как се изкарват пустите дюзи на ISTA, но май никой не я ползва
А стига бе верно ли никой не я ползва, то сигурно щото с нея само налягането на рейла се вижда и затова никой не я ползва

И накрая какво даваш 1100 лв на склада за иста и гледаш само едно налягане


Не е лошо да я разгледаш по обстойно може и други неща да намериш колега.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
oci написа:NGneer4eto написа:killyou написа:Здравейте пак![]()
, имам проблем с комуникацията в Инпа 5.4 предоставена от скл@д бб. Спазил съм инструкциите, които са дали. До тук добре, имам комуникация с ДДЕ 5.0 for M47 NEW. Чета, трия грешки, гледам живи данни, но не мога да влезна в другите модули(всичките ги изпробвах и нито един не стана) и ми изписва грешка IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT при опит за достъп и дотам. Другия проблем е свързан с Иста Д, пичовете са дали линк за архива с парола за най-актуалната версия, свалям, инсталирам, следвам инструкции, пуска се програмата и не може да се свърже с колата и и ми казва да си проверя колата дали е на контакт или кабела дали е вързан и дотам. ще съм много благодарен за някаква помощ.
ПП Докато се одобри поста ми, се зачетох по-подробно в пдф файловете и установих, че трябва да използвам преходника, който са дали и всичко е точно.
ISTA/D: Ако си купил кабела за 50лв(OBD): Извършваш всички стъпки по настройката на порта, които са описани на диска на склад66. Значи за да подкараш Ista-та трябва да пуснеш програмата, да щракнеш на гаечния ключ горе и да отидеш на VCI Config. Там маркираш "Ediabas standard settings (ediabas.ini)". После затваряш програмата, отиваш в C:\EDIABAS\Bin и отваряш файл EDIABAS.INI. Намираш следните редове и ги правиш да изглеждат така:
Interface =STD:OBD
Port = 6801
RemoteHost = Autodetect
ControlPort = 6811
DiagnosticPort = 6801
Все още очаквам някой пекан съфорумец да поразясни как се изкарват пустите дюзи на ISTA, но май никой не я ползва
А стига бе верно ли никой не я ползва, то сигурно щото с нея само налягането на рейла се вижда и затова никой не я ползва
И накрая какво даваш 1100 лв на склада за иста и гледаш само едно налягане![]()
![]()
Не е лошо да я разгледаш по обстойно може и други неща да намериш колега.
Хубаво! Не се изразих правилно: Почти никой във форума не коментира тази програма, от което предположих, че я използват малко хора(признавам че преувеличих с думата "никой").
При DDE блока в ISTA, не излиза пълната информация, която е необходима, следователно или е скрита някъде другаде, или я няма. Просто вярвах, че има съфорумци, които я ползват и желаят да помогнат и да дадат някой съвет.


Както и да е. Днес си инсталирах INPA-та и за 1 минута намерих и си изкарах всички живи данни, които ме интересуват по двигателя.

- jeliopetrov
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 10.05.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте!
Някой може ли да ми помогне с разтълкуването тези грешки.
Лампата на бега свети и не се трият с инпата.
Някой може ли да ми помогне с разтълкуването тези грешки.
Лампата на бега свети и не се трият с инпата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани