Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Здравейте колеги !
Скоро смених мотора на бабата. Купих новия мотор почти необорудван, имаше само всмукателен колектор (без стъпков мотор ) и бобини.
Всичко прехвърлих от стария мотор (m52 b20) и всичко уж пасна.
Мотора е от 1-вите 2.8-ци с металния капак на клапаните 95-та.
Колата пали и се движи но гори около 32/100 и хич не върви можеби малко по малко от 16-ка.
Като поработи малко около 5-6 мин във 2500-3000 оборота колекторите ги прави червени , патка гърми огньове по 1 педия вади през аспуха.
Четoхме я изкра бая грешки ламбда сонди дебитомер датчик колянов вал.
Всичко смених сложих каквото трябва и грешките изчезнаха след повторно четене, но ефект НУЛЕВ.
Като тръвам до 1700 оборота колата се усеща че дави след това изчиства има някаква силица до 4000 оборота и след тях всичко пркиключва.
До прекъсвач стига адски трудно и като го стигне интервала му е можеби 2-3 секунди -муден.
Някой път гасне сама, преди да угасне се чува много силен звук на засмукване и ако се опитам да я задържа да не угасне макар и да вдига оборотите това засмукване не изчезва..
Имаше съмнения че смуче въздух от някъде но не всичко е ок, ако дърпаше от някъде въздух нямаше хич да работи на празен ход
Единствено ми остана да се съмнявам че дюзите са прецакани и не затварят и другото ми не проверено съмнение е че смених шайбата на коляновия вал с 20-ковата и се олисах и не проверих дали са идентични.
Иначе механично мотора няма шумове работи добре не тресе.
Колеги моля помагайте взех да се отчайвам.
Благодаря предварително !
Скоро смених мотора на бабата. Купих новия мотор почти необорудван, имаше само всмукателен колектор (без стъпков мотор ) и бобини.
Всичко прехвърлих от стария мотор (m52 b20) и всичко уж пасна.
Мотора е от 1-вите 2.8-ци с металния капак на клапаните 95-та.
Колата пали и се движи но гори около 32/100 и хич не върви можеби малко по малко от 16-ка.
Като поработи малко около 5-6 мин във 2500-3000 оборота колекторите ги прави червени , патка гърми огньове по 1 педия вади през аспуха.
Четoхме я изкра бая грешки ламбда сонди дебитомер датчик колянов вал.
Всичко смених сложих каквото трябва и грешките изчезнаха след повторно четене, но ефект НУЛЕВ.
Като тръвам до 1700 оборота колата се усеща че дави след това изчиства има някаква силица до 4000 оборота и след тях всичко пркиключва.
До прекъсвач стига адски трудно и като го стигне интервала му е можеби 2-3 секунди -муден.
Някой път гасне сама, преди да угасне се чува много силен звук на засмукване и ако се опитам да я задържа да не угасне макар и да вдига оборотите това засмукване не изчезва..
Имаше съмнения че смуче въздух от някъде но не всичко е ок, ако дърпаше от някъде въздух нямаше хич да работи на празен ход
Единствено ми остана да се съмнявам че дюзите са прецакани и не затварят и другото ми не проверено съмнение е че смених шайбата на коляновия вал с 20-ковата и се олисах и не проверих дали са идентични.
Иначе механично мотора няма шумове работи добре не тресе.
Колеги моля помагайте взех да се отчайвам.
Благодаря предварително !
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
С компютъра на 20-ката ли управляваш 2.8 цата
Барай шишарката Минкеее ....
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Не.
Първоначално я карах с 20-ковия щото имах роблем с EWS-a на нейния комп та така и не можаха да го махнат.
Пича който то се мъчи да махне ивс-а ми даде комп който може да се флашва и каза че му е сложил 2.8-цов софтуер.
Първоначално я карах с 20-ковия щото имах роблем с EWS-a на нейния комп та така и не можаха да го махнат.
Пича който то се мъчи да махне ивс-а ми даде комп който може да се флашва и каза че му е сложил 2.8-цов софтуер.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
А с какви дюзи е?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
zoltan88 написа:Като поработи малко около 5-6 мин във 2500-3000 оборота колекторите ги прави червени , патка гърми огньове по 1 педия вади през аспуха.
Имали катализатори? Ако има, проверете да не са запушени!
С каква генерация си?


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Със оригиналната на 20-ката, Катализатора го махнах.
доста си е звучна и си духа през аспуха яко.
Прави ми впечатление че като загрее мъжката почва доста по зле да върви.
доста си е звучна и си духа през аспуха яко.
Прави ми впечатление че като загрее мъжката почва доста по зле да върви.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Махни я тази 2,0-кова, щот душиш мотора! То ако ставаше с нея на 2,8-цата щеше да е същата.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Това е ясно.. Да стигна до нея ще я смена. Тези симптоми не може да ги дава от нея.
Ясно ми е че малко от малко ще я спъва но не чак толкова.Това със зачервяването на колекторите мисля че някак си нещо си с центровката не е наред, мисля че почервеняват защото изгаря бензина в тях.
Работата е защо.. Сменил съм и двата датчика на валовете с нови.
Ясно ми е че малко от малко ще я спъва но не чак толкова.Това със зачервяването на колекторите мисля че някак си нещо си с центровката не е наред, мисля че почервеняват защото изгаря бензина в тях.
Работата е защо.. Сменил съм и двата датчика на валовете с нови.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
zoltan88 написа:Това е ясно.. Да стигна до нея ще я смена. Тези симптоми не може да ги дава от нея.
Ясно ми е че малко от малко ще я спъва но не чак толкова.Това със зачервяването на колекторите мисля че някак си нещо си с центровката не е наред, мисля че почервеняват защото изгаря бензина в тях.
Работата е защо.. Сменил съм и двата датчика на валовете с нови.
Я пак си сложи 20ковия комп и виж дали не е по добре? И още еин въпрос- сигурно е, че е 2,8 нали?
Шйабите на коляновия вал са еднавки за всички м52
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Същото го прави със 20-ковия комп само дето върви още по зле.
За шайбите и аз така разбрах просто ми се искаше да е нещо толкова просто
За шайбите и аз така разбрах просто ми се искаше да е нещо толкова просто

- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Проблема с паткането огньовете и гасненето го оправих...
Излезна че мембраната на клапана за картерните пари се беше прецакала и когато си искаше правеше номера.
Сега като и отнема гаста 2-3 пъти припука и тва е мисля че е нормално.
Обаче остана проблема като загрее и тотално спира да върви няма я в ниските никва
от 3500 до 4000 оборота е сравнително добре изведнъж дърпа и след това пак умира.
И колко трябва да му бъде компресията ?
Днес я мерих изкара на 1-ви 12 на 2-ри 12.5 на 3-ти 12 на 4-ти 12.3 на 5-ти 11.6 и на 6-ти 12.1
Излезна че мембраната на клапана за картерните пари се беше прецакала и когато си искаше правеше номера.
Сега като и отнема гаста 2-3 пъти припука и тва е мисля че е нормално.
Обаче остана проблема като загрее и тотално спира да върви няма я в ниските никва
от 3500 до 4000 оборота е сравнително добре изведнъж дърпа и след това пак умира.
И колко трябва да му бъде компресията ?
Днес я мерих изкара на 1-ви 12 на 2-ри 12.5 на 3-ти 12 на 4-ти 12.3 на 5-ти 11.6 и на 6-ти 12.1
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Колеги реших проблема преди доста време..
Извинявам се че забравих за решението на проблема ама по добре късно от колкото никога..
Та проблема излезна че като са разкарвали двигателя напред назад са чукнали стойката на датчика на коляновия вал и беше мръднала леко... след като си я върнах на правилното място колата заспа и най вече започна да върви като за 2.8-ца
Благодаря на всички !
Извинявам се че забравих за решението на проблема ама по добре късно от колкото никога..
Та проблема излезна че като са разкарвали двигателя напред назад са чукнали стойката на датчика на коляновия вал и беше мръднала леко... след като си я върнах на правилното място колата заспа и най вече започна да върви като за 2.8-ца

Благодаря на всички !
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Здравеите колеги извинявам се че пиша в темата на колегата но и аз имам много странен проблем.Значи колата е е30 и и присадих м52в25 на моменти върви зверски на моменти все едно работи на 3-4 цилиндъра като я загася и запаля отново работи добре и след 200-300 метра умира тотално.Сменил сам здрав дебитомер.здрави сонди.с нов датчик на коляновия вал.Вече нз какво да сменя за да върви както трябва.Ако може малко помощ благодаря
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем след пресадка от м52 б20 на б28
Смени датчика на разпределителния вал така или иначе ако е оригинален е за смяна вече...
Виж си гофрето да не е скъсасно някъде, виж налягането на горивото ... Може и горивния филтър да ти е позапушен , бензиновата помпа може да е тръгнала да заминава .
Извади бобините и виж там където са лулите да не е пълно с масло...
Провери тези работи и кажи дали съм уцелил нещо
Виж си гофрето да не е скъсасно някъде, виж налягането на горивото ... Може и горивния филтър да ти е позапушен , бензиновата помпа може да е тръгнала да заминава .
Извади бобините и виж там където са лулите да не е пълно с масло...
Провери тези работи и кажи дали съм уцелил нещо

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани