Поредната червена лампа за масло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Поредната червена лампа за масло
Колега 0.45 - 0.5 бара е доста ниско за налягане на празен ход.
А след като са "майстори" защо не отвориха диса или някои други програмки да проверят минимума на налягане?
Като са сваляли картер нищо не пречи да се проверят лагерите на основните и биелни лагери?
Колегата Chubaka 80 ти е написал истината.
А след като са "майстори" защо не отвориха диса или някои други програмки да проверят минимума на налягане?

Като са сваляли картер нищо не пречи да се проверят лагерите на основните и биелни лагери?

Колегата Chubaka 80 ти е написал истината.

Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Поредната червена лампа за масло
Мани тия основни ремонти колега...... Ако нямаш завишен разход на масло или силно изразени шумове като тракане, чаткане тропане от мотора,работи равномерно и тн, за какъв основен ремонт говорим........ Сипи 10в60 масло, не в една тема съм писал, че на тия коли на по N-стотин хил км. 5в, 0в и тн тънки масла вече е излишно да се сипват. Като загрее двигателя образно казано тънкото масло изтънява още повече и се получават тия проблеми- не оплътнява хлабините, а и ако самото масло е от ,,известните марки,, ментаци ........
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Поредната червена лампа за масло
Срещат се тънки и дебели моми, ама тънки и дебели масла са приказки от седенки по селата.Има си цифри, които определят състоянието на маслото съответно при студен и загрял мотор.А и си противоречиш ти самия-уж не е разхлабен мотора(за ремонт), а препоръчваш "по-дебело" масло??
Изобщо не съм привърженик на осн. ремонти ей тъй за спорта, но не е трудно да се направи една бърза и логична диагностика, за да се вземе решение. Към мненията на bigfinder i chubaka80 бих добавил само разредено масло от пикаещи дюзи да речем.
Изобщо не съм привърженик на осн. ремонти ей тъй за спорта, но не е трудно да се направи една бърза и логична диагностика, за да се вземе решение. Към мненията на bigfinder i chubaka80 бих добавил само разредено масло от пикаещи дюзи да речем.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Поредната червена лампа за масло
alex_sn1 написа:Естествено, че не са 1001 или 101. Ако не сте разбрали , че го казвам преувеличено, толкова по-зле за вас. Просто ме дразнят "специалисти", които освен "основен ремонт" -друго не знаят. И аз съм имал такъв проблем и решението се оказа елементарно. И това го споделих с автора на темата.
Е та сподели и с нас?Не е ли това идеята на форума колега?Не изключвам изобщо да сме пропуснали нещо елементарно, грешки стават.Не ти прави чест обаче.Без да се дразниш, тук има хора, които с това си изкарват прехраната и нямат никакъв интерес да раздават инфо.Правят го обаче и то често при това.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Поредната червена лампа за масло
Сега като се замисля, колегата "himik" не е писал :
1 Кога е сменял маслото и ако е на колко хиляди километра е ?
2 По - важно е да се знае дали загрява нормално мотора? Дали работи в температурен режим.
1 Кога е сменял маслото и ако е на колко хиляди километра е ?
2 По - важно е да се знае дали загрява нормално мотора? Дали работи в температурен режим.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Поредната червена лампа за масло
Манометъра му е най лесния и истински начин да разбере как да подходи,мериш гуедаш спецификации ако е 1към1 търсиш някъде другаде датчици-мадчици и тем ти подобни измислици които могат да те побъркат.Ако налягането по книга не устройва инженерите които са измислили мотора,тогава се стараеш да го направиш така че да им хареса,много е просто вариантите са два или търсиш причина-защо
аджеба святка тая лампа като налягането си те кефи
или тва налягане не ми харесва и ще трябва да го повдигна
.
А.....
сега се сетих имаш и трети вариант караш да видиш какво ще стане с времето.
Така ако някой може да намери спецификация на този мотор,какви трябва да са наляганията на маслото в ниски и високи обороти ще е най полезно.



А.....

Така ако някой може да намери спецификация на този мотор,какви трябва да са наляганията на маслото в ниски и високи обороти ще е най полезно.
Re: Поредната червена лампа за масло
Здравейте. Ще събера в един пост малко отговори и нова информация.
Биелните лагери и основни лагери са добре. Поне за сега
Така отговориха от сервиза. Уж са проверили дали има луфт. И нямало.
bigfinger
1. Маслото вече е на два месеца и около 3500 км. Започна да го прави веднага след смяната.
2. Загрява нормално според мен. Не съм забелязал отклонения в термостата.
dbanchev
Не съм чул никакво тракане, чукане, хлопане, громане и производни
Нямам промяна в нивото на маслото за тези 3к км.
alexcivic
Това ще е полезна информация.
Интересното е, че не ми е святкало от известно време. Светна само веднъж след като я настъпвах малко по-силно.
Много се чудя за този клапан, който chubaka88 сподели. Ако беше от маслото може би нямаше да премигва толкова често, а по-скоро щеше да е по-продължително. А то премига все едно отваря и затваря този клапан. Каква му е точно функцията на него?
Най-вероятно ще сменя пак маслото след още 4к километра. А до тогава ще се чудя какво да направя
Биелните лагери и основни лагери са добре. Поне за сега

bigfinger
1. Маслото вече е на два месеца и около 3500 км. Започна да го прави веднага след смяната.
2. Загрява нормално според мен. Не съм забелязал отклонения в термостата.
dbanchev
Не съм чул никакво тракане, чукане, хлопане, громане и производни

alexcivic
Това ще е полезна информация.
Интересното е, че не ми е святкало от известно време. Светна само веднъж след като я настъпвах малко по-силно.
Много се чудя за този клапан, който chubaka88 сподели. Ако беше от маслото може би нямаше да премигва толкова често, а по-скоро щеше да е по-продължително. А то премига все едно отваря и затваря този клапан. Каква му е точно функцията на него?
Най-вероятно ще сменя пак маслото след още 4к километра. А до тогава ще се чудя какво да направя

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Поредната червена лампа за масло
Масата коли, да не кажа всички държат 2-3 бара на празен ход, 4-5 във всички останали режими.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Поредната червена лампа за масло
Идеята ми бе дали загрява нормално.
Защотото ако не имал съм случай с разредено масло прекъсване на цилиндри. В един сервиз даже се изказаха за мотор. А то термостат, който бе избушен и мотора не загрява и отделно пуши отзад като за последно.
След смяна на термостат и маслото и мотора заспа.
Ако автомобила е нов внос нищо чудно да се е оправил, а след смяната на това масло да нямаш проблем.
Освен лятото
А би ли обяснил как са измерили хлабината на лагерите в този сервиз, че ми е интересно?
Защотото ако не имал съм случай с разредено масло прекъсване на цилиндри. В един сервиз даже се изказаха за мотор. А то термостат, който бе избушен и мотора не загрява и отделно пуши отзад като за последно.
След смяна на термостат и маслото и мотора заспа.
Ако автомобила е нов внос нищо чудно да се е оправил, а след смяната на това масло да нямаш проблем.
Освен лятото

А би ли обяснил как са измерили хлабината на лагерите в този сервиз, че ми е интересно?
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
Re: Поредната червена лампа за масло
Да нов внос е от Швейцария.
Ами не знам как са го измерили. Сигурно на усет
Ами не знам как са го измерили. Сигурно на усет

- chubaka80
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 5.07.2014
- Пол: Мъж
- Кара: 320d sedan 6 speed M47N
- Мечтае да кара: На комшията,сивия металик може и русата!!!
Re: Поредната червена лампа за масло
himik написа:Интересното е, че не ми е святкало от известно време. Светна само веднъж след като я настъпвах малко по-силно.
Много се чудя за този клапан, който chubaka88 сподели. Ако беше от маслото може би нямаше да премигва толкова често, а по-скоро щеше да е по-продължително. А то премига все едно отваря и затваря този клапан. Каква му е точно функцията на него?
Най-вероятно ще сменя пак маслото след още 4к километра. А до тогава ще се чудя какво да направя
Колега моля те прочети тази тема внимателно и мисля ,че много неща ще ти се изяснят. Ако имаш въпроси след това сме насреща.Относно клапана ако искаш след това ще ти обясня функцията му.

http://smtp.bmwpower-bg.net/forums/view ... 8&t=265343
Дано съм ти бил полезен и успееш да се справиш с проблема.

Когато си умрял , не знаеш , че си мъртъв.Трудно е само за останалите.............Същото и когато си тъп!
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Поредната червена лампа за масло
Според мен щом нямаш разход на масло и двиг. работи ОК, не го мисли въобще. На смяната бих сложил друго масло на твое място, но пък казваш, че не го гори.....
Дори двигателя да е износен, ти го поддържай по правилата и проблем няма да имаш НИКОГА. Около 7-8 години търкалях на времето един изтерзан двигател, поддържах колата как си трябва. За тези години не се влоши нито разхода на масло, нито нищо.
А ако си мърда и най- читавата да е, ще я погребеш за тея години.
По повод основните ремонти, не се вкарвайте сами във филми.
Дори двигателя да е износен, ти го поддържай по правилата и проблем няма да имаш НИКОГА. Около 7-8 години търкалях на времето един изтерзан двигател, поддържах колата как си трябва. За тези години не се влоши нито разхода на масло, нито нищо.
А ако си мърда и най- читавата да е, ще я погребеш за тея години.
По повод основните ремонти, не се вкарвайте сами във филми.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Поредната червена лампа за масло
В маслените помпи има байпаси, които понякога остават заклинени отворени.Също много вероятен причинител за проблема.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Поредната червена лампа за масло
При мен свети чрвената лампа при първоначално палене няколко секунди и тракат повдигачите докато изгасне лампата.Проблема така и не се изясни!Колгата е Е46 320д 136к.с.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани