Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Здравейте колеги доста порових из форума тъй като съм нов собственик и пресен все още в света на BMW,та да споделя и аз какво ви се случи само след две седмици радост с колата,потърсих доста из форума но или аз не намирам или или найстина моят проблем е уникален,та ето и какво ми се случва напоследък:
В началото беше едно леко играене на оборотите по скрито меню на таблото 760-790 и то не всеки път за кратко точно след като стрелката за температура излезе от синия сектор и като загрее хубаво се успиват няма проблеми.
Друг път точно преди да излезе от синия сектор и започва да се дави забива муцуна като на липса на гориво и това много рядко бързо му хванах чалъма оставям я да позагрее малко ,гася и паля веднага и нито забива нито мени обороти на празен ход и точно си мисля ,че всичко е ОК щото прочетох де що има тема за датчик на разпределителен вал и клапан на картерни газове и ХОП ново 20.
В неделя нали беше хубаво времето и имаше доста киша и вода из кварталните улички на София а предполагам и не само там,та возя си се аз и спирам пред едно магазинче за цигари,гася колата ,купувам цигари ,качвам се и ВЪРТИ НО НЕПАЛИ-викам си сигурно е намокрило някъде някой кабели ще оставя да поизсъхне тъкмо ще пием кафе с приятел,речено сторено и след 1 час пробвам пали от раз само ми остана лампата на изключен шпер да свети-викам си вода е вс е ОК,да ама не.
След два дни паля отивам на бензиностанция колата е загряла зареждам,плащам и ХОП пак същото непали самоче този път е сухо вода няма.Последва избутване в страни гледане ,цъкане пушене ,допитване по телефона и горе долу около час време мина пореден опит за палене и колата запали.Викам си край отивам на диагностика видяло се е.
Тръгвам в четвъртък сутринта посока сервиз и на около 2км от вкъщи тръгвам от светофара 1 набирам вкл 2 и колата угасна в движение и пак няма палене.Избутахме в страни и вече подготвени за около час чакане започна едно пушене и псуване и както си мислех след около час време запали от раз.Продържих посока сервиза след около още 5км.Пак изгасна в движение само че този път докато да изключа от скорост и тя пак запали в движение.
Стигнах до сервиза и на диагностиката показа ДАТЧИК РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ което от форума бях 100% сигурен и ДАТЧИК колянов вал,адаптация на дроселна клапа.
изчистихме всички грешки от паметта щото имаше и други като неработещи светлини и тн.И започна едно палене гасене на място ненатрупва нищо.Обикаляне из квартала едни кръгчета,квадратчета и темподобни геометрични фигури измежду квартала плюс нагоре надолу по цариградско и ново закачване пак никакви грешки.
От сервиза ми казаха карай докато пак го направи и ела да я закачим да видим дали ще повтори пак тези грешки.
Та сега съм на това дередже.
П.П. Бях доста описателен но дано някой колеги да имат нерви да прочетат за какво става дума и всеки да даде по едно рамо с насоките къде да търся.За датчик разпределителен вал то е ясно.Но защо и гасне.И защо пък като я изгася топла неможе после да запали и то не е всеки път така 1 на 20 паления да речем.
Та това е общо взето.

В началото беше едно леко играене на оборотите по скрито меню на таблото 760-790 и то не всеки път за кратко точно след като стрелката за температура излезе от синия сектор и като загрее хубаво се успиват няма проблеми.
Друг път точно преди да излезе от синия сектор и започва да се дави забива муцуна като на липса на гориво и това много рядко бързо му хванах чалъма оставям я да позагрее малко ,гася и паля веднага и нито забива нито мени обороти на празен ход и точно си мисля ,че всичко е ОК щото прочетох де що има тема за датчик на разпределителен вал и клапан на картерни газове и ХОП ново 20.
В неделя нали беше хубаво времето и имаше доста киша и вода из кварталните улички на София а предполагам и не само там,та возя си се аз и спирам пред едно магазинче за цигари,гася колата ,купувам цигари ,качвам се и ВЪРТИ НО НЕПАЛИ-викам си сигурно е намокрило някъде някой кабели ще оставя да поизсъхне тъкмо ще пием кафе с приятел,речено сторено и след 1 час пробвам пали от раз само ми остана лампата на изключен шпер да свети-викам си вода е вс е ОК,да ама не.
След два дни паля отивам на бензиностанция колата е загряла зареждам,плащам и ХОП пак същото непали самоче този път е сухо вода няма.Последва избутване в страни гледане ,цъкане пушене ,допитване по телефона и горе долу около час време мина пореден опит за палене и колата запали.Викам си край отивам на диагностика видяло се е.
Тръгвам в четвъртък сутринта посока сервиз и на около 2км от вкъщи тръгвам от светофара 1 набирам вкл 2 и колата угасна в движение и пак няма палене.Избутахме в страни и вече подготвени за около час чакане започна едно пушене и псуване и както си мислех след около час време запали от раз.Продържих посока сервиза след около още 5км.Пак изгасна в движение само че този път докато да изключа от скорост и тя пак запали в движение.
Стигнах до сервиза и на диагностиката показа ДАТЧИК РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ което от форума бях 100% сигурен и ДАТЧИК колянов вал,адаптация на дроселна клапа.
изчистихме всички грешки от паметта щото имаше и други като неработещи светлини и тн.И започна едно палене гасене на място ненатрупва нищо.Обикаляне из квартала едни кръгчета,квадратчета и темподобни геометрични фигури измежду квартала плюс нагоре надолу по цариградско и ново закачване пак никакви грешки.
От сервиза ми казаха карай докато пак го направи и ела да я закачим да видим дали ще повтори пак тези грешки.
Та сега съм на това дередже.
П.П. Бях доста описателен но дано някой колеги да имат нерви да прочетат за какво става дума и всеки да даде по едно рамо с насоките къде да търся.За датчик разпределителен вал то е ясно.Но защо и гасне.И защо пък като я изгася топла неможе после да запали и то не е всеки път така 1 на 20 паления да речем.
Та това е общо взето.



- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Здравей колега!Проблема ти е датчика на коляновия вал!Другите грешки са в следствие от опитите да палиш без успех!При развален датчик на разпределителния вал,колата не гасне!При мен беше абсолютно същото и се оказа датчика на коляновия вал!Съвета ми е да си вземеш оригинален,защото и без това е на лошо место,свалят се колекторите за да се смени! 

- grozdan1995
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 27.07.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е92,е46
- Мечтае да кара: Hp4
- Детайли за колата: M suspension
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Братле нямаш шпер имаш asc или dsg няма нищо общо. А по темата най вероятно е датчика на коляновия вал един фиат ги правеше подобни истории.. 

Над смълчаните полета дрифтят малки пишлемета
- fancooler
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Мoята гаснеше в движение и се oказа датчикът на разпределителния вал. Нo щoм не иска и да пали най-верoятнo е тoзи на кoлянoвия вал. Намери си читав сервиз, защoтo не върви да сменяш на сляпo - ще ти струва бая пари! Кoйтo и датчик да се oкаже oбаче сменяй самo с oригинален!
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Здравейте колеги.След 5 дни каране на страх днес пак загасна в движение-точно в задръстването на път за работа.Голям кеф а?
Довечера пак в сервиза и да видим какво ще покаже.После ще пиша.
Довечера пак в сервиза и да видим какво ще покаже.После ще пиша.
- grozdan1995
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 27.07.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е92,е46
- Мечтае да кара: Hp4
- Детайли за колата: M suspension
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Вариант е да вземеш и втора ръка от многото английски които вкарват за части ама новото си е ново.. 

Над смълчаните полета дрифтят малки пишлемета
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Тази вечер бях на диагностика но за мое съжеление на компютъра изписа- неразпозната грешка,три на брой със съответните кодове но докато да кажа на момчето да ги принтва за да потърся какво се крие зад кодовете и той ги изчисти и сега паметта е пак празна,но го накарах да прочетеме живи данни от датчика на коляновия вал и това на снимките са показанията от снимките.
Понеже и предния път показа грешка в сигнала на разпределителен вал изпускателни клапани може ли да се насочим към него,тъй като при живите данни той си менеше стойностите в много голям диапазон ,а този на всмукателните променяше в много малки стойности от сорта на две еденици от това на снимките.
давайте идей.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
след последната диагностика за момента все още не е направила пак проблем,това неозначава че
се е оправил сам но още немога трвърдо да реша дали е датчика на разпределителния вал и за момента съм на стендбай.
се е оправил сам но още немога трвърдо да реша дали е датчика на разпределителния вал и за момента съм на стендбай.
- vili_dls
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 13.03.2007
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: е46 coupe
- Мечтае да кара: всичко друго но не и bmw
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Колега напиши докъде си стигнал,моя проблем е сьщия 

Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
До вчера не беше правила проблем,но вчера пак същото изгасих и после палене след един час и понеже никой не се включи да наклони везните към единия или другия датчик-разпределителен или колянов вал след качването на снимки,аз реших да тръгна по пътя на по-лесния за смяна,а именно датчик разпределителен вал.Днес го поръчах колега и живи здрави в сряда ще го сменим-чакам да го доставят от провинцията нямаше го наличен.
И след смяната колега пак ще пиша какво е станало ще проверим живите данни за сверка и маже би до седмица ще стане напълно ясно дали е от него или ще сменявам и този на коляновия вал.
П.П.Колеги някъде в темите попадах на информация,че този на коляновия за смяна се свалял и колектора-така ли е?
И след смяната колега пак ще пиша какво е станало ще проверим живите данни за сверка и маже би до седмица ще стане напълно ясно дали е от него или ще сменявам и този на коляновия вал.
П.П.Колеги някъде в темите попадах на информация,че този на коляновия за смяна се свалял и колектора-така ли е?
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Губиш време и пари в глупости и се овърташ сам. Сменяваш вероятно ненужни части. Този проблем отдавна е ясен, не си открил темата на човека, който първи ти отговори и точно той бе достатъчен, че да си решиш проблема. А проблемът е в датчика на коляновия вал. За да имаш логично обяснение какво се случва - правят се от пластмаса, същата с годините и топлината се пропуква и в него навлиза я масло, я влага и ту чете какво е положението на вала, ту не чете, чист електромагнетизъм...като му се наруши целостта и гнязта вътре го ебава. Купува се оригинален, шото е на гадно място, а заместителите не работят коректно и ше се скъсаш нервите! Не превръщай този елементарен проблем в грандиозен с проби, триенив на грешки и т.н.
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Сега да напиша до къде съм стигнал:
Вчера сменихме датчика на разпределителния вал изходящи клапани.
Като свалихме стария датчик и го замерих с мултисет показанията бяха следните-съпротивление между пин1 и2 -0 ома ,съпротивление между пин1 и 3 -променливо между 10-12 ома,съпротивление между пин2 и 3 -0 ома
Показанията на новия датчик след замерване бяха следните-съпротивление между пин1 и2 -0 ома ,съпротивление между пин1 и 3 -стационарно 18.65 ома,съпротивление между пин 2 и 3 -0 ома
След монтажа на новия направихме замерване пак на живи данни,чиито показания са изобразени на снимката-този път за разлика от горните снимки показанията на новия датчик са почти стационарни градуси 50 с изменение между
50.1 градуса до 50.9.
П.П.Надявам се да е било това проблема и да съм бил от полза на колегите.Сега караме и дано не се обади отново,ако пак стане да немога да запаля сменяме и този на коляновия вал.Това ще стане ясно до седмица.
Поздрави на всички и успех.
Вчера сменихме датчика на разпределителния вал изходящи клапани.
Като свалихме стария датчик и го замерих с мултисет показанията бяха следните-съпротивление между пин1 и2 -0 ома ,съпротивление между пин1 и 3 -променливо между 10-12 ома,съпротивление между пин2 и 3 -0 ома
Показанията на новия датчик след замерване бяха следните-съпротивление между пин1 и2 -0 ома ,съпротивление между пин1 и 3 -стационарно 18.65 ома,съпротивление между пин 2 и 3 -0 ома
След монтажа на новия направихме замерване пак на живи данни,чиито показания са изобразени на снимката-този път за разлика от горните снимки показанията на новия датчик са почти стационарни градуси 50 с изменение между
50.1 градуса до 50.9.
П.П.Надявам се да е било това проблема и да съм бил от полза на колегите.Сега караме и дано не се обади отново,ако пак стане да немога да запаля сменяме и този на коляновия вал.Това ще стане ясно до седмица.
Поздрави на всички и успех.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин


Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Прав си колега-отиваме на датчик колянов вал.
Днес се получи пак същото.
След смяна ще завърша темата с резултата.

Днес се получи пак същото.
След смяна ще завърша темата с резултата.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Странен проблем с Е46 2002г фейслифт 143кс.бензин
Колега Slitter, защо се ядосваш?
Не си ли разбрал че някой хора са дървени философи и знаят всичко.
Ако знаят как се проявява проблема, а той е ясен нямаше да има тема за писане
Скоро няма да се прояви че е по хладничко, ама като се по стопли стой та гледай.
Не си ли разбрал че някой хора са дървени философи и знаят всичко.
Ако знаят как се проявява проблема, а той е ясен нямаше да има тема за писане

Скоро няма да се прояви че е по хладничко, ама като се по стопли стой та гледай.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани