гасне при форсиране студена 525 тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.03.2014
Пол: Мъж

гасне при форсиране студена 525 тдс

Мнение от Fonzi525 » 16 Яну 2015, 21:36

Здравейте колеги нов съм в форума и отскоро имам 525 тдс пали и топла и студена ,но се появи следния проблем ,сутрин като запаля колата студена и поработи малко(стрелката на температурата минава синята зона) и като я изрежа докрай оборотомера стига до към 4500 об., и си махна кракът от педала на газта и гасне ,не знам от какво може да е това,след като загрее колата (стрелката на температурата сочи 12 часа) няма тези проблеми колкото и да я изрязвам и си махам кракът от педала на газта няма тези проблеми,също така ми направи впечатление ,че на моменти при изпреварване или смяна на предавка към по малка мощността се увеличава и за момент намалява (все едно се чуди дали тръгне ) и после се оправя,четох във форума че това са симптоми на дебитомер, от начало си мислех че това гаснене на студен мотор може да се дължи на това ,че дебитомера не работи както трябва,но съм пробвал с откачена букса да запаля сутрин когато е студена пали си нормално и прави пак същото нещо гасне след изрязване и махане на кракът ми от газта

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: гасне при форсиране студена 525 тдс

Мнение от wladio » 17 Яну 2015, 10:11

Горивен филтър сменял ли си скоро?ако си и уцелил хубава лятна нафта,както аз така се случва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: гасне при форсиране студена 525 тдс

Мнение от turbo » 17 Яну 2015, 11:55

А защо се налага това 'изрязване'? Доколкото разбрах, ако не се прави, проблеми няма. На мен никога не ми се е налагало да 'изрязвам', която и да е кола до червеното, докато е студена. Като казвам студена имам предвид, че дори и стрелката на водата да покаже 12 часа, реално температурата е 75 градуса по Целзий и продължава да се покачва. А маслото на колата пък съвсем не е стигнало до работната си температура, която е 100 градуса по Целзий и се достига след едни 20-25 минути каране след изправяне на стрелката на водата на 12 часа. Е те тогава вече може да се 'изрязва' колата, пък била тя и ТДС.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.03.2014
Пол: Мъж

Re: гасне при форсиране студена 525 тдс

Мнение от Fonzi525 » 17 Яну 2015, 12:47

не знам колеги, колата съм я взел преди месец нов внос е, и не съм сменял горивен филтър, маслото масленият и въздушният са сменени ,може и от него да се дължи това гаснене :dunno:, ще го сменя в най скоро време и ще пиша

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: гасне при форсиране студена 525 тдс

Мнение от doomy525 » 19 Яну 2015, 0:09

точно на ТДС избягвай това упражнение..даже задължително :winky: а и не виждам никаква логика да се прави освен, ако нямаш излишни пари :yes:

теб, ако те изнесат с леглото в 4 сутринта и те метнат в една река с температура 0 градуса няма ли да прекъсваш? :lol:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook