Проблем с пети цилиндър. РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Проблем с пети цилиндър. РЕШЕН
Здравейте колеги , отново проблем с моята кола Е39 М52Б20. Вчера вечерта ми се появи проблем се едно загубих един цилиндър , днес в хубавото време се постарах да разгледам свещите , бубините и лулите и установих следния проблем. При запален двигател 5-ти цилиндър не работи. Смених свещта + лула + бобина от четвърти цилиндър и отново проблем с 5тия. Извадих свещта дадох да превърти като я замасих и чудо свещта дава само две искри при запалване и спира да работи. Смених свещта с друга същия проблем. Смених я с нова и отново същия проблем , пробвах и с трета стара и отново така само докато запали две искри хвърля и край.
Диагностика не мога да направя на колата тъй като има и някакъв комуникационен проблем и нищо не се свързва с нея. Нито инпа , скенер , карсофт нищо от това което имам.
Моля за съвет къде може да е проблема очевидно не е в бубина лула и свещ. Измерих дали стига захранване от кабела до бобината само на първия пин от дясно на ляво показва почти 12 В 11,56 като леко се мени.
Диагностика не мога да направя на колата тъй като има и някакъв комуникационен проблем и нищо не се свързва с нея. Нито инпа , скенер , карсофт нищо от това което имам.
Моля за съвет къде може да е проблема очевидно не е в бубина лула и свещ. Измерих дали стига захранване от кабела до бобината само на първия пин от дясно на ляво показва почти 12 В 11,56 като леко се мени.
Последна промяна bohcho на 04 Фев 2015, 20:58, променена общо 1 път
- meraklii4o
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i/ bmw e39 520i
Re: Проблем с пети цилиндър
Колега провери си буксата и дюзата на 5-ти цилиндър а ако си с газ е почти сигурно че там ти е проблема, при бедна смес автоматично колата гаси цилиндъра зада няма ненужни гърмежи и тн. 

- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проблем с пети цилиндър
С газ съм но и на бензин и на газ е едно и също.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Проблем с пети цилиндър
Точно това ти е посочил колегата. Провери си кабелите до дюзата на 5 цилиндър. Газовия комп я прекъсва, или е нарязана инсталацията или има преходни букси. Най добре е да тестваш компа на двигателя за повече жокер 

Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- meraklii4o
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i/ bmw e39 520i
Re: Проблем с пети цилиндър
Погледни си крачетата на оригиналната букса която влиза в бензиновата дюза 

- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проблем с пети цилиндър
meraklii4o написа:Погледни си крачетата на оригиналната букса която влиза в бензиновата дюза
Не е от там... Оставих я в сервиз да видим по компетентните какво ще отсъдят

- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проблем с пети цилиндър
ДНес ми званнаха от сервиза и ми казаха , че най-вероятно еку-то е спарило боба. Възможно ли е да се е случило това. И ако взема ново еку мога ли с скенер да да прекодирам и как ?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с пети цилиндър
не знам в какъв сервиз си но иди и си изкараи колата от там за да не здаде нещо друго боба..
измери компресията на този цилиндър, провери дали свеща, бубината и лулата са ок, ако те са ок, провери всички конектори на бубината,
след това се увери че и дюзата е както трябва, и е добре да се прегледа какви грешки ще запише колата при старта на мотора
измери компресията на този цилиндър, провери дали свеща, бубината и лулата са ок, ако те са ок, провери всички конектори на бубината,
след това се увери че и дюзата е както трябва, и е добре да се прегледа какви грешки ще запише колата при старта на мотора
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Проблем с пети цилиндър
Тъй.. за загубения цилиндър и ЕКУ-то.. Имахме преди време един случай.. 2 месеца какво ли не правим щото единия цилиндър на колата не бачка като хората.. Колата нямаше газ да кажеш, че се шашка.. Смени, бубини, свещи, кабели, датчици.. Накрая момчето продаде колата така.. Новия собственик отвори ЕКУ-то и вътре имаше нагоряла писта.. Издирвам снимката да я покажа като не вярвате 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с пети цилиндър
е то всичко е възможно, но наи честия отговор в сервизите е " изгорял ти е компа" хората купуват комп за един куп пари с чип и ключ и се оказва че не е от него..
а реално не е изключено де.. но да се докаже
а реално не е изключено де.. но да се докаже
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Проблем с пети цилиндър
ares2 написа:е то всичко е възможно, но наи честия отговор в сервизите е " изгорял ти е компа" хората купуват комп за един куп пари с чип и ключ и се оказва че не е от него..
а реално не е изключено де.. но да се докаже
Отваря се ЕКу-то и гледаш за изгорели писти..
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проблем с пети цилиндър
Гледахем , мерихме , всичко друго е в норми според аутодата. Всички датчици са замерени , смених на колянов вал преди около седмица с нов тъй като колата въобще не палеше..... въпреки , че проблема излезе в някво реле.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Проблем с пети цилиндър




- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с пети цилиндър
bohcho написа:Гледахем , мерихме , всичко друго е в норми според аутодата. Всички датчици са замерени , смених на колянов вал преди около седмица с нов тъй като колата въобще не палеше..... въпреки , че проблема излезе в някво реле.
Пусни повече информация , за да знаем ако се случи на някого. Къде е това реле и къв му е случая

- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Проблем с пети цилиндър
Аз залагам на заминал изпускателен клапан ...... 

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани