Проблем с пети цилиндър. РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 26.03.2012
Местоположение: Tryavna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
Детайли за колата: ебати бавареца :)

Проблем с пети цилиндър. РЕШЕН

Мнение от bohcho » 11 Яну 2015, 19:18

Здравейте колеги , отново проблем с моята кола Е39 М52Б20. Вчера вечерта ми се появи проблем се едно загубих един цилиндър , днес в хубавото време се постарах да разгледам свещите , бубините и лулите и установих следния проблем. При запален двигател 5-ти цилиндър не работи. Смених свещта + лула + бобина от четвърти цилиндър и отново проблем с 5тия. Извадих свещта дадох да превърти като я замасих и чудо свещта дава само две искри при запалване и спира да работи. Смених свещта с друга същия проблем. Смених я с нова и отново същия проблем , пробвах и с трета стара и отново така само докато запали две искри хвърля и край.
Диагностика не мога да направя на колата тъй като има и някакъв комуникационен проблем и нищо не се свързва с нея. Нито инпа , скенер , карсофт нищо от това което имам.

Моля за съвет къде може да е проблема очевидно не е в бубина лула и свещ. Измерих дали стига захранване от кабела до бобината само на първия пин от дясно на ляво показва почти 12 В 11,56 като леко се мени.
Последна промяна bohcho на 04 Фев 2015, 20:58, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i/ bmw e39 520i

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от meraklii4o » 11 Яну 2015, 21:58

Колега провери си буксата и дюзата на 5-ти цилиндър а ако си с газ е почти сигурно че там ти е проблема, при бедна смес автоматично колата гаси цилиндъра зада няма ненужни гърмежи и тн. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 26.03.2012
Местоположение: Tryavna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
Детайли за колата: ебати бавареца :)

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от bohcho » 11 Яну 2015, 22:25

С газ съм но и на бензин и на газ е едно и също.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от bigfinger » 11 Яну 2015, 22:55

Точно това ти е посочил колегата. Провери си кабелите до дюзата на 5 цилиндър. Газовия комп я прекъсва, или е нарязана инсталацията или има преходни букси. Най добре е да тестваш компа на двигателя за повече жокер :mhihi:
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i/ bmw e39 520i

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от meraklii4o » 11 Яну 2015, 23:19

Погледни си крачетата на оригиналната букса която влиза в бензиновата дюза :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 26.03.2012
Местоположение: Tryavna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
Детайли за колата: ебати бавареца :)

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от bohcho » 12 Яну 2015, 17:06

meraklii4o написа:Погледни си крачетата на оригиналната букса която влиза в бензиновата дюза :)

Не е от там... Оставих я в сервиз да видим по компетентните какво ще отсъдят :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 26.03.2012
Местоположение: Tryavna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
Детайли за колата: ебати бавареца :)

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от bohcho » 13 Яну 2015, 12:43

ДНес ми званнаха от сервиза и ми казаха , че най-вероятно еку-то е спарило боба. Възможно ли е да се е случило това. И ако взема ново еку мога ли с скенер да да прекодирам и как ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от ares2 » 13 Яну 2015, 14:53

не знам в какъв сервиз си но иди и си изкараи колата от там за да не здаде нещо друго боба..
измери компресията на този цилиндър, провери дали свеща, бубината и лулата са ок, ако те са ок, провери всички конектори на бубината,
след това се увери че и дюзата е както трябва, и е добре да се прегледа какви грешки ще запише колата при старта на мотора
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от uricatoli » 13 Яну 2015, 15:21

Тъй.. за загубения цилиндър и ЕКУ-то.. Имахме преди време един случай.. 2 месеца какво ли не правим щото единия цилиндър на колата не бачка като хората.. Колата нямаше газ да кажеш, че се шашка.. Смени, бубини, свещи, кабели, датчици.. Накрая момчето продаде колата така.. Новия собственик отвори ЕКУ-то и вътре имаше нагоряла писта.. Издирвам снимката да я покажа като не вярвате :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от ares2 » 13 Яну 2015, 15:28

е то всичко е възможно, но наи честия отговор в сервизите е " изгорял ти е компа" хората купуват комп за един куп пари с чип и ключ и се оказва че не е от него..
а реално не е изключено де.. но да се докаже
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от uricatoli » 13 Яну 2015, 15:53

ares2 написа:е то всичко е възможно, но наи честия отговор в сервизите е " изгорял ти е компа" хората купуват комп за един куп пари с чип и ключ и се оказва че не е от него..
а реално не е изключено де.. но да се докаже


Отваря се ЕКу-то и гледаш за изгорели писти..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 26.03.2012
Местоположение: Tryavna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
Детайли за колата: ебати бавареца :)

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от bohcho » 13 Яну 2015, 18:44

Гледахем , мерихме , всичко друго е в норми според аутодата. Всички датчици са замерени , смених на колянов вал преди около седмица с нов тъй като колата въобще не палеше..... въпреки , че проблема излезе в някво реле.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от larry_boy » 13 Яну 2015, 22:14

:wave: :wave: Да не ме забравиш за фаровете... :wave: :wave:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от omegaart » 13 Яну 2015, 23:49

bohcho написа:Гледахем , мерихме , всичко друго е в норми според аутодата. Всички датчици са замерени , смених на колянов вал преди около седмица с нов тъй като колата въобще не палеше..... въпреки , че проблема излезе в някво реле.


Пусни повече информация , за да знаем ако се случи на някого. Къде е това реле и къв му е случая :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Проблем с пети цилиндър

Мнение от iliew » 14 Яну 2015, 0:36

Аз залагам на заминал изпускателен клапан ...... :idea:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook