Проблем с паленето на e 46, 330 xd!!! ПОМОЩ!!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 25.04.2014
Пол: Мъж

Проблем с паленето на e 46, 330 xd!!! ПОМОЩ!!!

Мнение от angel_finance » 11 Яну 2015, 23:47

Здравейте на ВСИЧКИ!!! Имам следния проблем: От около десетина дни колата спря да пали.....помпата, която е под седалката не се чува да работи, но понякога заработва, и когато тя заработи колата пали, но проблема е, че не винаги работи и не знам какъв е проблема?! Само да споделя, че мислех, че е от нафтата и горивния филтър се е забил, но го подмених и проблема си остана!!! Акумулаторът е нов, гориво - половин резервоар, въртял съм по половин час, докато падне и не пали. Само, когато чуя помпата, че работи тогава пали. МОЛЯ някои, ако са имали подобни проблеми да споделят от опита си!!! Предварително Ви БЛАГОДАРЯ!!!
Последна промяна angel_finance на 12 Яну 2015, 16:09, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Проблем с паленето на e 46, 330 xd!!! ПОМОЩ!!!

Мнение от Leon » 12 Яну 2015, 12:19

Колега, одобрих ти темата, но си мисля, че вече си намерил промлема. Какво точно искаш да постигнеш тук?
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Проблем с паленето на e 46, 330 xd!!! ПОМОЩ!!!

Мнение от Демирев » 12 Яну 2015, 12:35

Може би иска да се убеди че наистина нафтовата помпа е умряла - спряла е да вдига налягането на нафтата?
Със старото ми Мондео 1.8 ТД така се наложи всичко да сменя и накрая закачане на стенд на нафтовата помпа лукас...
- още преди да успея да се кача на автобуса след 15-20 мин ми звънят от сервиза че помпата вече не вдига и 1 бар налягане.
Ама за 330 хд не ми се мисли какви пари е и дали рециклиране на неговата ще я оправи или трябва да търси по-новичка.
Представям си какви пари е нафтовата помпа за 330 ХД :|
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: Проблем с паленето на e 46, 330 xd!!! ПОМОЩ!!!

Мнение от Evkata » 12 Яну 2015, 12:59

Сменяй помпата под шоф. седалка и си готов .. :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Проблем с паленето на e 46, 330 xd!!! ПОМОЩ!!!

Мнение от krasi2bmw » 12 Яну 2015, 13:14

Evkata написа:Сменяй помпата под шоф. седалка и си готов .. :dunno:

+1 това е проблема :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем с паленето на e 46, 330 xd!!! ПОМОЩ!!!

Мнение от choio » 12 Яну 2015, 13:14

Evkata написа:Сменяй помпата под шоф. седалка и си готов .. :dunno:


Помпата се управлява от реле,намиращо се под жабката. Проверете първо него,защото сега имам 2работещи помпи по тази причина а релето беше 22лв....случаят беше същия, чуя ли помпата пали не я ли чуя не. Усппех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето на e 46, 330 xd!!! ПОМОЩ!!!

Мнение от bgpavlp » 12 Яну 2015, 13:52

+1 за релето.
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Проблем с паленето на e 46, 330 xd!!! ПОМОЩ!!!

Мнение от sannikolaus » 13 Яну 2015, 16:52

+1 за релето зад жабката!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 25.04.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето на e 46, 330 xd!!! ПОМОЩ!!!

Мнение от angel_finance » 18 Яну 2015, 22:41

Колеги, Огромно БЛАГОДАРЯ на Всички отзовали се да ми помогнат да се справя с проблема!!! Оказа се, че проблемът с паленето при мен идваше от релето, което се намира зад жабката, и то не че беше изгоряло, а нещо контактите му явно бяха патинясали. След профилактика на същото /от специалист, който цял живот се е занимавал с такива работи/ сега всичко е ОК..... Е купих си и нова помпа и ново реле, но ще ми бъдат засега като резерв. Още веднъж БЛАГОДАРЯ на всички......без Вас не бих могъл да се справя сам!!! :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook