Омаслени бобини
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Омаслени бобини
Здравейте колеги, днес сменях свещите (е46 2002г N42 мотор) и забелязах, че по самите бобини има леко омасляване. Това означава че гарнитурата на клапаните изпуска ли? Омасляването е съвсем леко, ако не се пипне дори не личи на пръв поглед, възможно ли е за да влязат по лесно да са ги мазнали леко ? И друг въпрос, как вървят номерата на цилиндрите на този мотор, защото никъде не видях да пише, а искам да завъртя бобината от четвърти цилиндър на първи ? Благодаря.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Омаслени бобини
като застанеш пред колата и гледаш двигателя,би трябвало този този към теб тъдето е да е н1 а този към прозореца да е н4.

- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Омаслени бобини
Мерси, реших че може да са разбъркани някак си.
- dido_dulgiq
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.01.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 '04
- Мечтае да кара: BMW CSL 3.0
Re: Омаслени бобини
Маслото няма от къде другаде да дойде освен от гарнитурата на капака на клапаните, и по-точно от частта която е около отворите за монтаж на свещите бобините.
Сменяй и си свиркай защото пораженията от маслото върху лулите може да бъдат доста сериозни, ако не се отстрани навреме проблема.
Сменяй и си свиркай защото пораженията от маслото върху лулите може да бъдат доста сериозни, ако не се отстрани навреме проблема.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Омаслени бобини
За да се смени тази гарнитура, има ли други гарнитури над нея които също трябва да се сменят ? Предполагам тази на капака на главата ?
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Омаслени бобини
Здравей колега!Гарнитурата на капака на клапаните няма нищо общо с гнездата за бубините!Тези гнезда представляват едни тръбички в двата края на които има О-ринг уплатнители!Те са виновни за пропускането на масло!Но тъи като за да ги смениш,трябва да свалиш капака на клапаните е добре да смениш и неговата гарнитура а и други такива,като тази на моторчето на валвтроника тази на датчика за положение на валовете! 

- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Омаслени бобини
Мерси колеги, ще продължа темата за да не пускам нова, виждам че от конзолата на масления филтър също лекичко сълзи, там как стоят нещата пак ли е на О-пръстени ?
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Омаслени бобини
Там е профилна гумена гарнитура,смяната и е много лесна,но е хубаво да я смениш в комплект с тази на охладителя на маслото!
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... exchanger/ Номер 5 и 6 от схемата!
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... exchanger/ Номер 5 и 6 от схемата!
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Омаслени бобини
Мерси колега, а при смяната нужно ли е допълнително мазане със силикон или така си я слагам и притягам ?
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Омаслени бобини
Никакви силикони!
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Омаслени бобини
Дали ще може и на тази гарнитура на моторчето на валвтроника и на датчика за положение на валовете също да ми дадете схема, защото нещо не мога да се ориентирам в сайта къде да я намеря, благодаря.
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Омаслени бобини
Ето! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 номер 10 е гарнитурата на моторчето и http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 номер 7 е за датчика!
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Омаслени бобини
Днес смених гарнитурите при масления филтър, но при капака на клапаните стана малко засечка, в комплекта на гарнитурата имаше само 4 О-пръстена, 2 малки и 2 големи, като изобщо не знаех, че трябва да са от всички по 4, на всичкото отгоре на 2ри или 3ти цилиндър за да се извадят конусчетата, трябва да се свалят и двата вала и става голямо мазало. Та смених О пръстените на 1 и 4 цилиндър и вътрешната и външна гарнитура на клапаните, както и гарнитурите на валветроника и датчика за положението на валовете. Най много течове имаше от гарнитурата на датчика за вала, от външната гарнитура на капака и при масления филтър. При свещите не беше толкова зле положението, на двата цилиндъра на които не успя хда сменя пръстените мазнах малко силикон Виктор Ренц дано ги закрепи малко.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани