Спад на мощност при Е46 320D Facelift
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
Спад на мощност при Е46 320D Facelift
Здравейте колеги,
имам следния проблем с моята Е46-ца 2002г.При свързване на колата с ИНПА от време на време ми се появява грешка 4530 (Boost Pressure Actuator-Regulation Pressure too Low) и се усеща спад в мощноста при подаване на рязко газ, колата се зачудва и започва плавно да набира скорост, а педала е натиснат рязко.Изчиствам тази грешка и след 50-60 км отново като я вържа с ИНПА изписва същата грешка.
Възможно ли е това губене на вакуум да е от електромагнитния клапан за контрол на турбото или от вакуумни маркучи? Ако е възможно как се тества този електромагнитен клапан дали работи коректно?
Проверил съм маркучите и на пръв поглед изглеждат като нови, няма скъсвания, нито им е скъсана оплетката.
Ще съм благодарен на всеки който се е сблъсквал с подобен проблем и ми помогне и ме насочи какво да проверя за отстраняването на този проблем
имам следния проблем с моята Е46-ца 2002г.При свързване на колата с ИНПА от време на време ми се появява грешка 4530 (Boost Pressure Actuator-Regulation Pressure too Low) и се усеща спад в мощноста при подаване на рязко газ, колата се зачудва и започва плавно да набира скорост, а педала е натиснат рязко.Изчиствам тази грешка и след 50-60 км отново като я вържа с ИНПА изписва същата грешка.
Възможно ли е това губене на вакуум да е от електромагнитния клапан за контрол на турбото или от вакуумни маркучи? Ако е възможно как се тества този електромагнитен клапан дали работи коректно?
Проверил съм маркучите и на пръв поглед изглеждат като нови, няма скъсвания, нито им е скъсана оплетката.
Ще съм благодарен на всеки който се е сблъсквал с подобен проблем и ми помогне и ме насочи какво да проверя за отстраняването на този проблем

- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift
за ел клапана на туброто трудно може да го провериш но този на егр е сащият смени ги за проба или в форума има тема как се рециклира този клапан огледаи и маркучите на турбото за спукано.
- ivogk
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 23.08.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d 184hp
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift
Утре ще разменя двата ел.клапана на турбото и на ЕГР-а и ще гледам с ИНПА дали има някаква разлика.Ако няма разлика значи, че си работят и евентуално проблема може да е в актуатора на турбото, но след като ги разменя, ще пиша отново за резултата
.
Благодаря за насоките за решаването на проблема!

Благодаря за насоките за решаването на проблема!
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift
проблеми с актуатора често имат колите от ваг групата , лесно може да провериш твоя поставяш една дълга шлауфка създаваш вакумм може с вакум помпа или (с устата ама е трудно ) след като си дръпран геометрията запушваш шлаувката и ако си стои драпната геометрията ти е здрав актуатора.
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift
Здравейте отново, днес извърших манипулацията по смяната на ел.клапана на турбото с този на ЕГР-а и промяна нямаше.Отново ми дава грешка 4530 (Boost Pressure Actuator-Regulation Pressure Too Low).Сменил съм маркуча от ел.клапана към актуатора на турбото и другият по-късичък от ел.клапана до вакуумният резервоар.
Маркучите от страна на ЕГР клапана не са смениени, възможно ли е ако там има пропуск във вакуума да влияе на работата на ел. клапана на турбото? И по точно ако имам пропуск в няой маркуч от цялата вакуумна система може ли да влияе на работата на ел.клапана на турбото?
Може и проблема да е в актуатора, той продава ли се отделно и лесно ли се смяня?
Има ли друг начин за тестване на старият актуатор, защото нямам налична вакуум помпа, а и с устата ще е трудно?
Маркучите от страна на ЕГР клапана не са смениени, възможно ли е ако там има пропуск във вакуума да влияе на работата на ел. клапана на турбото? И по точно ако имам пропуск в няой маркуч от цялата вакуумна система може ли да влияе на работата на ел.клапана на турбото?
Може и проблема да е в актуатора, той продава ли се отделно и лесно ли се смяня?
Има ли друг начин за тестване на старият актуатор, защото нямам налична вакуум помпа, а и с устата ще е трудно?
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift
колата не е с много вакум маркучи прегледаи всичките ел клапан турбо ,егр , клапина радиатора, всичките трагват от общата траба на вакум помпата .
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift
Смених всички вакуумни маркучи и отново при диагностика с ИНПА се вижда,че няма разлика в налягането,никаква промяна няма отново.
Прилагам снимки за да се придобие представа:
Първата снимка е на празен ход, а втората е в движение под товар.
Искам да попитам дали може това да е от MAP сензора който е отзад на колектора, при положение,че не ми излиза на диагностика като грешка?
Разменил съм местата на ел.клапаните на турбото и на ЕГР-а и отново няма промяна,стойностите са отново същите и няма мощност .
Прилагам снимки за да се придобие представа:
Първата снимка е на празен ход, а втората е в движение под товар.
Искам да попитам дали може това да е от MAP сензора който е отзад на колектора, при положение,че не ми излиза на диагностика като грешка?
Разменил съм местата на ел.клапаните на турбото и на ЕГР-а и отново няма промяна,стойностите са отново същите и няма мощност .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- icohristov
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift
При мен се беше скапал МАП сензора. Tогава даваше грешка: Boost pressure sensor, Tutbocharger/supercharger boost sensor "A" circuit low
Твоя би трябвало да си работи все още, но това не значи, че същия не е запушен и не отчита вярно. Ако не намериш друго решение го почисти или смени за проба с друг. Ако се наложи имам работещ.
Твоя би трябвало да си работи все още, но това не значи, че същия не е запушен и не отчита вярно. Ако не намериш друго решение го почисти или смени за проба с друг. Ако се наложи имам работещ.
- Maverick1208
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 30.11.2010
- Пол: Мъж
Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift
Ще гледам тия дни да почистя MAP сензора и ще пиша дали има някаква промяна
.Дано да е от него, че вече нямам идея от къде може да се получава тази грешка 4530 и тези показания в ИНПА.
Благодаря за насоките колега и ако не се оправи ще те търся да пробваме с твоят работещ дали ще има промяна.

Благодаря за насоките колега и ако не се оправи ще те търся да пробваме с твоят работещ дали ще има промяна.
- ice_terror
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 4.03.2014
Re: Спад на мощност при Е46 320D Facelift
Здравейте колеги понеже имам същия проблем искам да попитам оправи ли се колата след смяната на МАР сензора?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани