Грешка на табло с голям борд
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Грешка на табло с голям борд
Здравейте,
можете ли да ми помогнете откъде идва тази грешка, прочетена през INPA:
Също така, от време на време часовника се разминава с реалното време
Колата е 528i/automatic
можете ли да ми помогнете откъде идва тази грешка, прочетена през INPA:
Също така, от време на време часовника се разминава с реалното време

Колата е 528i/automatic
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Грешка на табло с голям борд
Да допълня още няколко неща които се случват в колата - когато изгася двигателя и махна контакта не изгасят модулите в колата, остава да свети и монитора. Това се случва от време на време. Понякога само тв тунета и навито не се изключват дори и след 15-те минути.
Няколко пъти съм пробвал с махане на акумулатора за повече от 1 час. Пробвах също да изключвам модулите един по един за да разбера дали някой не прави проблем по i-Bus-а.
Колата е с заводски монтрано нави, тунер, телефон, монитор 4:3, но май е сменяно таблото от кола 2002г. Като прочетох GM модула и ключа километрите на колата са 980... ,а в другите модули е 380... .
Това, което съм правил е с Навкодера да пусна дневни светлини и да махна следенето на някои крушки.
Дали не е направена правилна кодировка на колата, или има проблем по i-Bus шината?
Sent from my LG G2 mini
Няколко пъти съм пробвал с махане на акумулатора за повече от 1 час. Пробвах също да изключвам модулите един по един за да разбера дали някой не прави проблем по i-Bus-а.
Колата е с заводски монтрано нави, тунер, телефон, монитор 4:3, но май е сменяно таблото от кола 2002г. Като прочетох GM модула и ключа километрите на колата са 980... ,а в другите модули е 380... .
Това, което съм правил е с Навкодера да пусна дневни светлини и да махна следенето на някои крушки.
Дали не е направена правилна кодировка на колата, или има проблем по i-Bus шината?
Sent from my LG G2 mini

Re: Грешка на табло с голям борд
Това с 980 хиляди км се случва при не добре направени км,и на повечето Е39 дори и М5 съм срещал при проверка на клчовете на изкара 980 хиляди,може да се нарече бъг. Не му се коси.
Ако имаш някой GM,опитай с него да видиш как е. Ако проблема остане,явно се запушка ibus ,с часовника е интересен казуса
Ако имаш някой GM,опитай с него да видиш как е. Ако проблема остане,явно се запушка ibus ,с часовника е интересен казуса

- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Грешка на табло с голям борд
Да, не се притеснявам за километрите. Странното е, че часовника работи единственно когато кола е запалена.
Също така са пуснати мигачите да мигат при отключване и заключване, без да има монтирана аларма. Те също мигат когато си искат т.е. ако мигачите мигат тогава работи и часовника [WHITE SMILING FACE] и останалите модули работят коректно.
Съмнявам се, че проблемите са май от LCM-а.
Sent from my LG G2 mini
Също така са пуснати мигачите да мигат при отключване и заключване, без да има монтирана аларма. Те също мигат когато си искат т.е. ако мигачите мигат тогава работи и часовника [WHITE SMILING FACE] и останалите модули работят коректно.
Съмнявам се, че проблемите са май от LCM-а.
Sent from my LG G2 mini

Re: Грешка на табло с голям борд
Аз пък слагах табло от тдс на комън рейл и при записа на таблото към колата ми смени километрите на евс,това което не вярвах,че може да стане със бмв скенер (нямам програматор).И сега и при мен са си останали 420к км в евс (колкото в тдс-овото табло).Това не мога и да го върна,поне не със скенера,така,че съм го игнорирал.
Относно грешката ти мисля,че може да презапишеш таблото на ново или по спомен от други теми,колеги обясняваха,че си заминавал чипа на еепрома.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Относно грешката ти мисля,че може да презапишеш таблото на ново или по спомен от други теми,колеги обясняваха,че си заминавал чипа на еепрома.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Грешка на табло с голям борд
Как предлагаш да направя презаписа на таблото, с коя програма?
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешка на табло с голям борд
jivakula написа:Как предлагаш да направя презаписа на таблото, с коя програма?
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
ако не стане с бмв скене ще трябва на програматор, да го направиш, омазан е епрома на таблото за това ти дава тази грешка, ако не се справиш пиши едно ЛС ще ти помогна.
Към колегата по-горе дето е закачил табло и е пренесло километрите към евс-а това е нормално при всички така става, сложиш ли табло например на 300 000 км и в евс-а стават 300 000, без програмиране само щракаш таблото и се качват автоматично, НО на долу не става така, надолу само с програматор.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Грешка на табло с голям борд
само да попитам, че е проблем от ИКЕ пак
имам табло от Е38 ИКЕ
по погрешка стана една работа от ИКЕ към ЕВС и сега като си сканирам колата ми дава вместо Е39 ми пише Е39 735и и тн..
опитвах по обратен ред да дам от ЕВС на ИКЕ но не иска да се промени
имам табло от Е38 ИКЕ
по погрешка стана една работа от ИКЕ към ЕВС и сега като си сканирам колата ми дава вместо Е39 ми пише Е39 735и и тн..
опитвах по обратен ред да дам от ЕВС на ИКЕ но не иска да се промени
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Грешка на табло с голям борд
Мдааа... и аз бях направил същото с БМВ Скенера и таблото на предишното е39.
Защо не пробваш през DIS да го оправиш?
Има малка вероятност да префлашнеш таблото пак със Скенера и друг файл(EEPROM_IKE) и после да използваш DIS за ретрофит и да се получи.
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
Защо не пробваш през DIS да го оправиш?
Има малка вероятност да префлашнеш таблото пак със Скенера и друг файл(EEPROM_IKE) и после да използваш DIS за ретрофит и да се получи.
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Грешка на табло с голям борд
Ново нещо - ако се направи сверяване на часовника, след това всичко работи нормално за няколко часа и мигат мигачите.
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Грешка на табло с голям борд
Това което забелязах е, че проблема с часовника, несветенето дисплея с час и дата при отваряне на врата, мигането на мигачите при вкл/изкл с бутоните от ключа се получава все едно се спира захранването на таблото и/или ЛЦМ-а.
Незнам дали е възможно това, но забелязвам, че като да на контакт, часовника тръгва от там където е спрял. Не се показва в лентата на таблото последната избрана опция - час, дата, разход и т.н. при отваряне на шоф.врата.
Затова си мисля, че се губи някакво захранване към таблото или лцм-а и от там модулите спират да функционират.
Някой, някаква идея?
Незнам дали е възможно това, но забелязвам, че като да на контакт, часовника тръгва от там където е спрял. Не се показва в лентата на таблото последната избрана опция - час, дата, разход и т.н. при отваряне на шоф.врата.
Затова си мисля, че се губи някакво захранване към таблото или лцм-а и от там модулите спират да функционират.
Някой, някаква идея?

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Грешка на табло с голям борд
Таблото е сменяно, незнайно защо. От 2002г. е а колата е 1999г., но не са добавяни допълнително други модули.
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Грешка на табло с голям борд
нали не е минато от малък към голям борд? ако е така и са пренареждали буксите от там е проблема
имам схемата на свързване и ако има нужда пиши да я кача..
може някои постоянен + да не е на мястото си .. някои се дублират и на черната 18 пинова и на синята букса 26 пинова
лятото правих ретроофит преход за моето табло от нормално към голям борд и имах малко филм с един кабел но се оправи
имам схемата на свързване и ако има нужда пиши да я кача..
може някои постоянен + да не е на мястото си .. някои се дублират и на черната 18 пинова и на синята букса 26 пинова
лятото правих ретроофит преход за моето табло от нормално към голям борд и имах малко филм с един кабел но се оправи
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани