Колата губи МНОГО ток

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 29.01.2013
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 '04
Мечтае да кара: BMW CSL 3.0

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от dido_dulgiq » 01 Яну 2015, 14:52

Най-вероятно акумулатора си заминава,т.е. не държи на товар и за това му пада напрежението. Отиди някъде да го закачат с товарна вилка и ще знаеш със сигурност дали е от него. Другото което се сещам като вариант е да имаш прекалено голяма консумация.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 1.10.2013
Местоположение: Мелник
Пол: Мъж
Кара: BMW E91 320d
Мечтае да кара: Самолет

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от krasigarchev » 03 Яну 2015, 14:42

Дравейте колеги, искам да попитам следното нещо.
Меря зареждането на колата при включени фарове и ксенон (китайски) без да даваш газ седи около 12 волта, като подадеш газ на колата стига до 14.2 но съм го гледал и от скритото меню на кръстовище пада на 12.3 12.5 волта, което е малко според мене.
А относно утечката някой може ли да каже една крайна информация, е46 бензиново, с пусната аларма колко харчи и как мерите на вдигнат или спуснат капак?
Другото което също ме съмняваше че слагах ГРОМ аудио на колата и се притеснявам дали не е от него.
Ще се радвам да се изкаже някое КОМПЕТЕНТНО мнение.

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d; GLK 320

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от Hito » 04 Яну 2015, 9:31

Акомулатора си беше заминал :mhihi:
С една нова 100 амперова варта всичко си дойде на място :mhihi:
Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от sub_eleven » 04 Яну 2015, 9:53

И аз имах проблемче, смених акумулатора и се подобриха нещата - обаче за кратко. Но ми замириса на гнило като веднъж едно 730д палеше до мен и чух как върти стартера като картечница. Отделно от това дадох стария акумулатор на баща ми и той преди да го изхвърли го пробвал на един негов бус. После пет пъти ми благодари за него. Оказа се стартера и след ревизия и моя върти като картечница вече. Преди това въртеше като мъртвец, направо е окъсявал вътре. Добре, че не се заиграх с разни други неща, които подозирах вкл. и таралежа. Принципно на стартера трябва да се прави ревизия поне веднъж на 10 години.

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от HeBePeH » 06 Яну 2015, 17:58

И аз съм в отбора с падането на акумулатори до минимум , вече втора година . При мен се проявява на 99% зимата и по точно на първите минусови температури после вече не може да се разбере , кога ще е следващото падане може да е през ден , може и да е след месец . До сега е сменено акумулатора , който вече падна до край 3-4 пъти и таралежа е рециклиран и тестван не е от него .Другия най-често срещан проблем е от ел перката , която ме съмнява да е тя , имам подозрение от компа на газта , понеже преди да се монтира тези ядове ги нямаше .Прочетох още две теми и при други колеги проблема е бил свързан със стартера , мисля и аз в най-скоро време да закарам колата да го погледнат . А тези дни ще тествам и газовия инжекцион , че не се издържа вече с това подаване на ток и постоянно напрежение .

П.п: И аз имам на моменти странно жужене от към парното и цд-то ,което си е оригиналното.A днес ходих до колата отключих и заключих и след 2 часа и малко , като тръгнах да излизам в колата нямаше никакъв ток , и се замислих дали и при мен не залепват машинките на централното , както при колегата
Вече и аз не знам от какво може да е , мисля да си направя ключ маса , както слагаха едно време на ладите и да си спирам стока зимните месеци всяка вечер :banghead:
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 30.06.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: на бензин.....
Мечтае да кара: на ток.....
Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан

2012--2013->е36 m52b28 95г седан

2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе

2015--2016->е46 m54b30 2001г купе

2016---e46 m47TUd20 2003г компот

2019---e90 m47 2006

2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от -Юли- » 06 Яну 2015, 18:15

Пробвай сд чейнджъра да го направиш през +на контакт, защото иначе той остава включен и дърпа бая ток!! !на две приятелчета с е46 ци от там им беше проблема с падането на акумулатора!! !!

sent from my noteII using Tapatalk
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от HeBePeH » 06 Яну 2015, 18:23

Аз нямам чейнджър , от нещо друго ще да е
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от sub_eleven » 11 Яну 2015, 10:00

HeBePeH написа:И аз съм в отбора с падането на акумулатори до минимум , вече втора година . При мен се проявява на 99% зимата и по точно на първите минусови температури после вече не може да се разбере , кога ще е следващото падане може да е през ден , може и да е след месец . До сега е сменено акумулатора , който вече падна до край 3-4 пъти и таралежа е рециклиран и тестван не е от него .Другия най-често срещан проблем е от ел перката , която ме съмнява да е тя , имам подозрение от компа на газта , понеже преди да се монтира тези ядове ги нямаше .Прочетох още две теми и при други колеги проблема е бил свързан със стартера , мисля и аз в най-скоро време да закарам колата да го погледнат . А тези дни ще тествам и газовия инжекцион , че не се издържа вече с това подаване на ток и постоянно напрежение .

П.п: И аз имам на моменти странно жужене от към парното и цд-то ,което си е оригиналното.A днес ходих до колата отключих и заключих и след 2 часа и малко , като тръгнах да излизам в колата нямаше никакъв ток , и се замислих дали и при мен не залепват машинките на централното , както при колегата
Вече и аз не знам от какво може да е , мисля да си направя ключ маса , както слагаха едно време на ладите и да си спирам стока зимните месеци всяка вечер :banghead:

по кое съдиш, че ти е паднал акумулатора? Ако е по въртенето на стартера - може точно там да се заблуждаваш. Що не го извадиш като е "паднал" и не го дадеш на някой да го пробва в същата или подобна кола в това му състояние?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от xm_net » 11 Яну 2015, 15:50

Колеги, когато се съмнявате за утечка, най-лесно и просто е да вземете мултицета и да мерите - това е начинът! Всичко друго са предположения, а е къде по-лесно да се установи по принцип наличието на повишена консумация и след това вече да се локализира причината, вместо да се гадае. Според най-разпространената "теория" при съвременните автомобили, които са доволно натъпкани с електроника, консумация до 50 mA е в рамките на допустимото. Ако става дума за стойности над 50 mA, тогава вече има проблем и се търси къде е. Не всеки може и е длъжен да знае как се мери консумацията при изключен двигател, но пък всеки има познати, които да имат елементарните познания, за да го направят.
Ето и един друг интересен начин за установяване на утечка, а той може да се комбинира с класическия т. е. първо се мери за наличие на повишена консумация и ако се установи такава, се ползва начина показан на видеото, за да се установи проблемната верига:
https://www.youtube.com/watch?v=d3_yWnUH2Sw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от Atanas328 » 12 Яну 2015, 1:36

До преди няколко дни имах и аз проблем с акумулатора . За утечка се мери с мултицет,но задължително го изчакайте 15.00 минути. След изгасване на всичко колата продължава да си има консумация,която първите 2-3 минути е около 6 ампера,след това пада на 1 ампер и така стои .Точно на 15тата минута е46ците са направени да заспиват напълно и консумацията трябва да падне на 0.01-0.02 ампера. Изключете всички лампи, затворете вратите,а на багажника бутнете езичето , за да изгасне и там осветлението докато е отворен(иначе няма как да виждате уреда). Ако точно на 15тата минута има мултицета показва повече от 0.05 ампера ,почвайте да търсите утечка като изваждате бушоните един по един докато падне напрежението.Основните причини са таралежа(остава да бръмчи моторчето),звука е като леко жужене и се чува откъм средните духалки на парното.Нормално е да бръмчи точно 15.00 минути,и трябва да престане.Аз нарочно стоях в колата за да се убедя.На автоматика може да се ориентирате кога е момента и без хронометър,след като изгасне диодчето което показва степените на автоматика(то изгасва точно на 15тата минута ) трябва да е спряло и бръмченето.Може да проверите и дали жабката свети като се затвори.Ако имате музика(усилватели и бас каси) свързвани към акумулатора също ги прегледайте.Това са най-срещаните възможности за утечка,при мен всичко беше нормално,отдавам го ,че рязко паднаха температурите , а акомулатора макар и сравнително нов е слабичък за тази кола (328ци) - 55 амперов с 480 начален ток.Заредих го напълно със зарядно и засега 20 дена нямам проблем ,но се наложи да мина през тези неща и затова споделям опит :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от Kris » 12 Яну 2015, 15:36

Atanas328 написа:До преди няколко дни имах и аз проблем с акумулатора . За утечка се мери с мултицет,но задължително го изчакайте 15.00 минути. След изгасване на всичко колата продължава да си има консумация,която първите 2-3 минути е около 6 ампера,след това пада на 1 ампер и така стои .Точно на 15тата минута е46ците са направени да заспиват напълно и консумацията трябва да падне на 0.01-0.02 ампера. Изключете всички лампи, затворете вратите,а на багажника бутнете езичето , за да изгасне и там осветлението докато е отворен(иначе няма как да виждате уреда). Ако точно на 15тата минута има мултицета показва повече от 0.05 ампера ,почвайте да търсите утечка като изваждате бушоните един по един докато падне напрежението.Основните причини са таралежа(остава да бръмчи моторчето),звука е като леко жужене и се чува откъм средните духалки на парното.Нормално е да бръмчи точно 15.00 минути,и трябва да престане.Аз нарочно стоях в колата за да се убедя.На автоматика може да се ориентирате кога е момента и без хронометър,след като изгасне диодчето което показва степените на автоматика(то изгасва точно на 15тата минута ) трябва да е спряло и бръмченето.Може да проверите и дали жабката свети като се затвори.Ако имате музика(усилватели и бас каси) свързвани към акумулатора също ги прегледайте.Това са най-срещаните възможности за утечка,при мен всичко беше нормално,отдавам го ,че рязко паднаха температурите , а акомулатора макар и сравнително нов е слабичък за тази кола (328ци) - 55 амперов с 480 начален ток.Заредих го напълно със зарядно и засега 20 дена нямам проблем ,но се наложи да мина през тези неща и затова споделям опит :)



Да приятелю, акумулатора ти е за некоя корса 1.2i и е напълно нормално да го изцеждаш. А относно другото по-горе, всичко гасне след 16 мин., щото си написал на няколко пъти, че трябва да падне напрежението след 15-тата мин., а реално е след минимум 16 минути. :yes:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook