320д 150 коня мудна в ниските !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
320д 150 коня мудна в ниските !!!
Здравейте колеги , от около 3-4 месеца карам е46 320д 150 коня 2003г. Колата е с чип от Адлер ауто и още от закупуването ми се струва че в ниските е доста мудна... колата тръгва да върви мъжката след 2000-2200 оборота ,преди това ми се струва че хич е няма. Възможно ли е проблема да е от дебитомера и какви стоиности трябва да дава при диагностика на пълно натоварване.
Благодаря предварително !!!!
Благодаря предварително !!!!
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
турбото с електронно или вакуумно управление е ?
пипал ли си нещо по всмукателния колектор?
Егр-а стои ли си ?
Турбото някога рециклирал ли си го ?
Колкото до дебитометъра засега не го пипай.Има спрейове за почистване евентуално,ако се наложи.
пипал ли си нещо по всмукателния колектор?
Егр-а стои ли си ?
Турбото някога рециклирал ли си го ?
Колкото до дебитометъра засега не го пипай.Има спрейове за почистване евентуално,ако се наложи.
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
Турбото е с вакумно управление,егр е затапен механично и софтуерно,махнал съм пеперудите на колектора,сменени всички филтри заедно с този за картерните газове... а когата е закача с Инпата на пълно натоварване какви стоиности трябва да показва дебитомера...
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
Катализаторите на колата стоят ли, понеже преди чипване трябва да се махнат? ЕГР-а изолиран ли е? Колата обслужена ли е преди чипа с масло и филтри? Като изключим това с ЕГР-а, другите неща са задължителни преди чип. С изолирането на ЕГР-а, колата ще започне да дърпа по-леко още от по-ниските обороти.
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
Преди чипване съм махнал катализаторите (права тръба до отзад с крайно гърне) напълно обслужена с хубави части (не съм пестил пари ) . По принцип съм е пускал с чипнат компакт в маднеса същия мотор като моя и го минавам , но все ми се струва че в ниските е доста мудна. Преди това карах Ауди А3 тди 90 коня с турбо гт1749 ва от 131 коня и дюзи 0.216 и колата избухваше много повече от ниските пък беше изкарала 160 коня... затова главно ме интересува на Инпата какви стоиности трябва да изкара дебитомера...
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
На аудито кати си правих диагностика дебитомера не падаше под 850 единици до 4000 оборота ,при бмв то също така ли трябва да е...
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
ако си с вакуумно управление на турбото (геометриата) провери вакумите, ако всичко е като хората нещата от миналите постове, отиди кадето е ремапната(чипа)
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
Добре колеги според мен като се замисля ,щом колата върви добре във високите значи проблема наистина не е в дебитомера... добре тая кола кога трябва да одари в пик на колко оборота...
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
Колеги в крайна сметка някой наясно ли е какви стойности трябва да държи дебитомера ,при пълно натоварване....
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
Не се филмирай, всички Е46 с махнати вихрови клапи са мудни в първите 1-2 сек. или до към 1800 1/min.

Ако нема у глава, има у Google.
- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
Като имах Е46-ца 320д и моята беше ремапната и бях с махнати катализатори, бях с вихрови клапи и ЕГР-а не беше изолиран, и количката си беше по-мудна и замислена в ниските до към 1700-1800 оборота. Така че не се шашкай толкова много. Просто очакванията ти са били прекалено големи към този мотор.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
а не се ли замисляте, че проблема е можел и адлер ауто да го реши като пусне турбината по от ниско да тръгва, затова като се прави ремап се казват изискванията и като се получи резултата се плаща.
на 100 процента проблема може да се реши софтуерно.
на 100 процента проблема може да се реши софтуерно.
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
Тук колегата Оци е доста прав. Къстъм ремапа си е далеч по-добрия избор и с един кадърен мапер, доста неща се решават и добри резултати се получават.
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: 320д 150 коня мудна в ниските !!!
bgpavlp написа:Не се филмирай, всички Е46 с махнати вихрови клапи са мудни в първите 1-2 сек. или до към 1800 1/min.
Колега тук не мога да се съглася с теб.Моята е46 още от 1200об./мин. започва да си дърпа доволно а е без ремап.Оци може да потвърди.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани