Спирачен ъпгрейд
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Спирачен ъпгрейд
Забиването на носа определено го има със сток спирачки и сток амове и пружини. Може при е39 да е повече ама си го има и при е36.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Спирачен ъпгрейд
А бе има го, ама не е чак така... Поне на IS седан и 28-ца купе си е в рамките на нормалното бих казал. Но наистина като ги втвърдиш става още по-добре 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Спирачен ъпгрейд
Особено отзад
а не само предницата, и влизането и спирането става добро, приемливо.

- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: Спирачен ъпгрейд
Nickelback написа:Vozq_bez_pari написа:те и без това като гледам мн мн не взимат роля , незнам как точно е заложено в процентно отношение ама ми се струва че задните барабани 15 % повече не минават, градско каране си се ползва колата и резки спирания на магистралата от 200 и косур до 50
то такива барабани като мойте нема да има големите полуоски от тдс голямото прасе с неговия си кардан и с барабанчетата
Така ти се струва, че е 15%, по принцип е повече. Преди Иво (bum_bum) имаше един блог beemasport където беше дал информация за точното разпределение на баланса, ама сега нещо домейна не е активен като че ли... Процентите бяха около 65:35 - преден към заден мост, не помня точните стойности... А май имаше и за различните комбинации купе-мотор. Според мен задните спирачки си имат доста голямо значение при БМВ, все пак не сме с разпределение на масата като на Корса, че да ги игнорираме. При Е36 беше доста добре баланса както със сток спирачки така и с популярния ъпгрейд предни от Е46 330x/d/i и задни от Е46 328i. Поне така го усещах. Kолата не забиваше муцуна както забива муцуна Е39 например (предполагам заради по-голямото тегло). То баланса си е и до предпочитания де. Аз лично предпочитам една идея по-добро спиране отзад спрямо сток. Но не трябва и да се прекалява.
Щом няма да караш по писта, а ти е за градско и за афтърдраг спиране си е оферта и с барабани отзад, ама им оставяй време да се поохладят
лошото е че съм с мн голям интеркулер и отворите на предната броня за охлаждане на спирачките са запушени от него, сега смятам да махам халогените и да направя едни хубави фунии и от техното място да пусна въздуховоди
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Спирачен ъпгрейд
Четох темата, всеки споменава и спирачни маркучи, но никъде не беше упоменато при слагане на апарати от Е46 отпред на Е36, какви маркучи се взимат
от Е46 или Е36?
от Е46 или Е36?



на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- bawarec 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: 4.05.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: купе
Re: Спирачен ъпгрейд
Маркучите от е-36 стават на апаратите от е-46 ако твойте са здрави и хубави можеш да ги ползваш.
Re: Спирачен ъпгрейд
host написа:Мен целта ми не е по-големи задни апарати,а по-пасващо ми на мен спирачно усилие.
В момента на коректно работеща система на 2.8 ,натискаш 10-35% педала на спирачката,колата спира съвсем леко(слабо) и неутрално,набиваш до малко преди ABS и веднага усещаш как здраво захапва предницата,но единсвето тя...колата забива муцуна и спира, но личното ми усещане е ,че в последната фаза ,онея последни км за убиване , участва едва ли не на 80 процента само предната ос. Крайно ми е неприятно това, много кофти скапва масите ако искаш да направиш рязка корекция (да вдигнеш леко спирачката и да коригираш).
Аз така го усещам, може и да не съм прав.
--------------------------
През цялото време говоря само за ефективния ход на спирачния педал
Моята кола беше 316 с плътни дискове отпред и барабани отзад.След смяна на мотор трябваше да се сменят спирачките и въпреки че за много хора логичната стъпка е да се мине на по-големи от стандартните дискове и апарати аз отидох на стокови за 28ца.
От старата система остана АБС+помпа+Серво, всичко друго дойде от 28ца+нови накладки, маркучи и течност.
Обезвъздуших, според мен тогава, добре качвам се да пробвам и с първото натискане

Разлика обаче почти никаква - педалът, а и колата, се държат точно както описва колегата.
Преди да премина през тази интервенция педалът хващаше високо и АБС-а ковеше някъде около половината му ход в зависимост от настилката.
Сега, за да включа АБС-а трябва да натисна доволно дълбоко.
Колата си спира както трябва, но ходът на педала е крайно неприятен за мен.
Действително ли е нормално това за сток система на 328?
Моята оригинилна помпа би следвало да е със същия диаметър на буталото като тази от 328 нали?
За корекция в хода на педала само помпа от М3 ли е решението или има и друг вариант.
Тези дни ще мина на стенд в пункт за ГТП, за да съм сигурен, че всичко работи както трябва, за да не го карам само по усет.
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Спирачен ъпгрейд
Значе, маркучите са еднакви при Е46 и Е36, но спирачните апарати?
Имали разлика между следните предни спирачни апарати и накладки за Е46 325-328, Е46 320д(150к.с.) и Е36 328, и ако има в какво се изразява?
Имали разлика между следните предни спирачни апарати и накладки за Е46 325-328, Е46 320д(150к.с.) и Е36 328, и ако има в какво се изразява?


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
Re: Спирачен ъпгрейд
В крайна сметка кой е по-добрия вариант:
1)предни и задни от е46 328i
2)предни е46 330i задни от е46 328i

1)предни и задни от е46 328i
2)предни е46 330i задни от е46 328i
..Bayerische Motoren Werke..


- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Спирачен ъпгрейд
4) и може би друга помпа?
____________________
щок спирачките и на е46 2.8 ще ти свършат работа, но ключа е в баланса. Системата е настроена за максимална "идиотоустойчивост" така, че всеки шофьор да може да набие спокойно спирачката до долу и да не мисли... а има потенциал за повече ако й се бутне малко баланса. Как... тоя въпрос не мога да ти отговоря.
http://stoptech.com/technical-support/t ... ce-matters
____________________
щок спирачките и на е46 2.8 ще ти свършат работа, но ключа е в баланса. Системата е настроена за максимална "идиотоустойчивост" така, че всеки шофьор да може да набие спокойно спирачката до долу и да не мисли... а има потенциал за повече ако й се бутне малко баланса. Как... тоя въпрос не мога да ти отговоря.
http://stoptech.com/technical-support/t ... ce-matters
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спирачен ъпгрейд
Предни е46 330i задни от е46 328i. Варианта си е изпитан от години. Нямаш заигравка с ръчната, запазваш си баланса на спирачното усилие. Въобще, няма нужда да откриваш топлата вода. 

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Спирачен ъпгрейд
При Компакт-а ми е36 се пробвах да сложа задни вентилирани с апарати,но не пасват нито едното,нито другото на главината 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: Спирачен ъпгрейд
То не е нужно да са баш от е46 328. Аз примерно задни апарати от 320д взех и са същите като на 328. Просто трябва да се гледа на апарата какво пише - да е със същите размери. Доколкото си спомням бяха два вида просто задни апарати но се монтират на почти всички модификации - без 330(x)i и 330(x)d.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спирачен ъпгрейд
Или са 294 или 276, 20-ка дизел е май с 294 или поне по-новите, старите може и да са с 276. Но бензиновите 320 са с 276 всичките.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани