работна температура 320д автоматик 136кс

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 21.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: E46 320D
2002

Re: работна температура 320д автоматик 136кс

Мнение от milenski75 » 28 Дек 2014, 23:13

Да ползвам темата на клегата,мойта извънградско държи 80-84,а градско до 92 та не знам за термостат ли съм?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: работна температура 320д автоматик 136кс

Мнение от tosh » 31 Дек 2014, 12:12

Колега, ако след известно време каране(зависи колко студено е времето) ти седи стрелката изправена, няма кво да се притесняваш.
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 9.04.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320dA '02; Yamaha FZ6S ABS

Re: работна температура 320д автоматик 136кс

Мнение от TRR » 31 Дек 2014, 12:24

tosh написа:Колега, ако след известно време каране(зависи колко студено е времето) ти седи стрелката изправена, няма кво да се притесняваш.

А ако бяга наляво (към синьото) задължително ли е за термостат(и)? Моята при градско каране и леко извънградско (до 120) стои в средата, обаче ако я закрепя на 150-160 през зимата температурата пада до 70-75 градуса според скритото меню (а и стрелката мърда).
Има ли вариант проблема да е във водната помпа или нещо друго, с изключение на термостатите? В краен случай и тях ще ги сменя, но колата ми правеше такива номера още като ги сменях преди 2-3 години.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: работна температура 320д автоматик 136кс

Мнение от basko » 31 Дек 2014, 16:34

133[1].png
А може ли температурата да се е...а от №7 на снимката? Питам, защото след като го откачих това чудо /изяждаше акумулатора до нула/, започнаха проблемите с температурата при мен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: работна температура 320д автоматик 136кс

Мнение от oci » 31 Дек 2014, 16:48

basko написа:
133[1].png
А може ли температурата да се е...а от №7 на снимката? Питам, защото след като го откачих това чудо /изяждаше акумулатора до нула/, започнаха проблемите с температурата при мен.

по скоро е от номер 2, номер 7 е клапана с помпата, акумулатора ти е падал от номер 2 това е допълнителния нагревател и затова сега по-трудно ти загрява след като си го разкачил, а той обикновено като се развали скапва акумулатора и не само него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: работна температура 320д автоматик 136кс

Мнение от lancerpor » 31 Дек 2014, 16:51

:OT: Да питам и аз информативно тук за фейс 150коня. Колата изправя стрелката вертикално на 5-тия километър, още щом излезе от синьо започва да духа топло. В града държи около 86-7 градуса, а на парно пада до 84-3. Извънградско няма симптоми на изстиване. Имам ли повод да се съмнявам нещо? Струва ми се, че бензиновата ми(предната) загряваше по-бързо на тези минусуви температури.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: работна температура 320д автоматик 136кс

Мнение от basko » 31 Дек 2014, 16:59

oci написа:
basko написа:
133[1].png
А може ли температурата да се е...а от №7 на снимката? Питам, защото след като го откачих това чудо /изяждаше акумулатора до нула/, започнаха проблемите с температурата при мен.

по скоро е от номер 2, номер 7 е клапана с помпата, акумулатора ти е падал от номер 2 това е допълнителния нагревател и затова сега по-трудно ти загрява след като си го разкачил, а той обикновено като се развали скапва акумулатора и не само него.

Добре, прав си. Наистина клемата, която откачих беше там, при 2. Но дали е възможно температурата да се колебае от това, че тази уродка на практика е аут.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.11.2014
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320d
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Xenon

Re: работна температура 320д автоматик 136кс

Мнение от Kostadin Ganchev » 02 Яну 2015, 22:50

Аз също имам проблем, някой казват, че е заради това че колата е от Италия, но не мисля така. Единствено и само лятото, ми изправя стрелката и то не винаги, а дори и да я изправи не се задържа за дълго, малко след това и спада до преди чертичката. Зимно време, излиза горе долу добре от студеният диапазон, съобразно карането, но едвам достига до чертичката. Температурата стои между синьото и чертичката и не се покачва повече... Проблем ли е ако я карам така колата или да сменям термостати?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: работна температура 320д автоматик 136кс

Мнение от tosh » 07 Яну 2015, 12:13

Определено си за смяна :yes:
ИзображениеИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook