Теч на масло 530ДА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Теч на масло 530ДА
Колеги някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, теча на масло идва между скоростите (автоматични) и двигателя според майстора варянтите са няколко:
-семеринг на коляновия вал
-гарнитурата на картера
-гарнитурата на капака на главата
Днес качихме колата на подемник махнахме корите целият картер беше омаслен забърсахме го и видяхме, че се стича капка точно между скоростите и мотора. Сега в понеделник ще измия на автомивка двигателя отгоре и отдолу и ще свалим скоростите да видим този семеринг.
Някой знае ли кава е цената на гарнитурата на главата, на картера и на този семеринг на коляновия вал, ако някой колега е имал проблем като моя приемам всякакви съвети, ще има доста работа заради това масло
Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.
-семеринг на коляновия вал
-гарнитурата на картера
-гарнитурата на капака на главата
Днес качихме колата на подемник махнахме корите целият картер беше омаслен забърсахме го и видяхме, че се стича капка точно между скоростите и мотора. Сега в понеделник ще измия на автомивка двигателя отгоре и отдолу и ще свалим скоростите да видим този семеринг.
Някой знае ли кава е цената на гарнитурата на главата, на картера и на този семеринг на коляновия вал, ако някой колега е имал проблем като моя приемам всякакви съвети, ще има доста работа заради това масло

Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.
Последна промяна todorakis82 на 28 Дек 2014, 19:56, променена общо 1 път
Re: Теч на масло
todorakis82 написа:Колеги някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, теча на масло идва между скоростите (автоматични) и двигателя според майстора варянтите са няколко:
-семеринг на коляновия вал
-гарнитурата на картера
-гарнитурата на капака на главата
Днес качихме колата на подемник махнахме корите целият картер беше омаслен забърсахме го и видяхме, че се стича капка точно между скоростите и мотора. Сега в понеделник ще измия на автомивка двигателя отгоре и отдолу и ще свалим скоростите да видим този семеринг.
Някой знае ли кава е цената на гарнитурата на главата, на картера и на този семеринг на коляновия вал, ако някой колега е имал проблем като моя приемам всякакви съвети, ще има доста работа заради това масло![]()
Колата е 530ДА 193к.с. 2001г. фейслифт.
Семеринга на коляновия вал не е повече от 30-40лв. Гарнитурата на картера и тя е там някаде, аз ти препоръчвам да смениш и двете, за да си 100% сигурен. Гарнитурата на капака е към 60-70лв. Играчката за смяната на семеринга само къде е доста!!

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Теч на масло
Гарнитура на картера, семеринг на коляновия вал, гарнитура на капака на клапаните и още някоя друга гарнитура ще ти излязат по-евтино от труда за сваляне/качване на скоростите.
Според мен не бързай със скоростите, ако се окаже че семеринга на коляновия вал е сух работата по сваляне на скоростите ще е излишна, най-вече при свалянето на скоростите ще изтече масло което после трябва да налеете обратно, пак да сипваш пак същото масло по-добре да го смениш и маслото на скоростите, което е по-скъпично.
Според мен не бързай със скоростите, ако се окаже че семеринга на коляновия вал е сух работата по сваляне на скоростите ще е излишна, най-вече при свалянето на скоростите ще изтече масло което после трябва да налеете обратно, пак да сипваш пак същото масло по-добре да го смениш и маслото на скоростите, което е по-скъпично.

- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Теч на масло
Колега, с какво да започнем първо да сменим гарнитурата на картера и тази на капака на клапаните, капката се стича точно между скоростите и мотора там е коляновия вал нали и вътре е този семеринг каква е причината да е за смяна този семеринг. Нищо и нямаше на колата до миналия ден както паркирах и започна да пуши отдолу помислих, че ще се запали погледнах отдолу и на двете кори имаше масло и това масло беше стигнало до генерацията и от там пушеше.
В какъв филм влезнах не е истина.
В какъв филм влезнах не е истина.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Теч на масло
Като си измил мотора хубаво (много малко автомовки мият двигател хубаво, а една две съм виждал да го мият и то долу!, така че подбери къде ще го измиеш) покарай малко и ще си покаже от де е текнало.
Към колегата които е отговорил първи (явно секунди преди мен, понеже не съм видял коментара му като писах) тия цени дето си ги дал вероятно са от Дару Кар, къде къде по-евтино може да му излезе. Не знам ауто + дали работят в понеделник да им звънна и да кажа конкретни цени за трите неща, ама ще са доста различни от тези дето са написани.
Към колегата които е отговорил първи (явно секунди преди мен, понеже не съм видял коментара му като писах) тия цени дето си ги дал вероятно са от Дару Кар, къде къде по-евтино може да му излезе. Не знам ауто + дали работят в понеделник да им звънна и да кажа конкретни цени за трите неща, ама ще са доста различни от тези дето са написани.

Re: Теч на масло
И на мене ми предстои смяна на тези неща и ми дадоха тези цени в сервиз в Пловдив!! Даже понеделник ще я вкарвам в бокса.. И аз ще се радвам ако може да се намерят на по-разумни цени, защото ми се стори скъпо.. Съжалявам ако съм подвел..!
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Теч на масло
Bavarcho написа:Като си измил мотора хубаво (много малко автомовки мият двигател хубаво, а една две съм виждал да го мият и то долу!, така че подбери къде ще го измиеш) покарай малко и ще си покаже от де е текнало.
Към колегата които е отговорил първи (явно секунди преди мен, понеже не съм видял коментара му като писах) тия цени дето си ги дал вероятно са от Дару Кар, къде къде по-евтино може да му излезе. Не знам ауто + дали работят в понеделник да им звънна и да кажа конкретни цени за трите неща, ама ще са доста различни от тези дето са написани.
Намерих автомивка за двигатели и шасита, 20лв. за двигателя отгоре и отдолу но ми казаха по телефона, че ако е ниска предницата няма как да се измие отдолу а аз съм с някакво снижено или спортно окачване незнам точно как се води и може да не ми се получи миенето отдолу.
Колега ако не те затруднява ще провериш ли цените за трите неща.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Теч на масло
Стига ауто + да работят в понеделник ще звънна да питам цени за трите неща.
За миенето на мотора и да не е ниска колата аз не го виждам миенето отдолу ако колата не е на някаква естакада, подемник или нещо подобно.
За миенето на мотора и да не е ниска колата аз не го виждам миенето отдолу ако колата не е на някаква естакада, подемник или нещо подобно.

- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Теч на масло
Bavarcho написа:Стига ауто + да работят в понеделник ще звънна да питам цени за трите неща.
За миенето на мотора и да не е ниска колата аз не го виждам миенето отдолу ако колата не е на някаква естакада, подемник или нещо подобно.
Ще се разбере в понеделник дали ще може да я измият отдолу, защото говорих с тези от мивката по телефона и ми казаха, че я вдигат на нещо като подемник.
В понеделник ще пиша подробно какво съм направил.
Весели празници!
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Теч на масло 530ДА
Колеги да ви попитам, имам ли някъде отдолу охладител за маслото освен, този охладител (топлообменник), който е отгоре и се вижда. Един колега със същата кола но с две години по нова от моята 12.2003 530ДА 193к.с. ми каза, че е имал сходен на моя проблем. Капката масло е идвала точно между скоростите и двигателя там където е този семеринг на коляновия вал, сменил е семеринга като са свалили скоростната кутия (автоматична) но теча на масло продължил, проблемът се оказал на този охладител за масло, който бил някаде отдолу някакъв о-пръстен бил спекан и след смяната вече нямал теч на масло. Също ми каза, че като свалили скоростите не е сменял маслото сторото не се махало това според вас възможно ли е?
Ако някой от вас знае за този охладител нека сподели, майсторът ми утре ще е зает и се разбрахме за петък имам още време да събера още инфо преди да сме свалили скоростите.
Ако някой от вас знае за този охладител нека сподели, майсторът ми утре ще е зает и се разбрахме за петък имам още време да събера още инфо преди да сме свалили скоростите.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Теч на масло 530ДА
Маслото на скоростите се охлажда чрез радиатор отпред при другите радиатори, сичеч от скоростите до тоя радиатор има тръби - тръбите се разкачат за да свалиш скоростите при което изтича масло.

- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Теч на масло 530ДА
Bavarcho написа:Маслото на скоростите се охлажда чрез радиатор отпред при другите радиатори, сичеч от скоростите до тоя радиатор има тръби - тръбите се разкачат за да свалиш скоростите при което изтича масло.
Колега, този охладител за масло за който писах имаш ли представа къде се намира точно, и дали и аз ще имам такъв или този колега, който ми каза за него го има и при него му е бил проблема, защото колата му е по нова от моята последния фейслифт.
Да разбирам, че стигне ли се до смяната на този семеринг и съответно свалянето на скоростите ще трябва да сменя и маслото при всички положения.
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Теч на масло 530ДА
Колеги малко развитие по темата, измих мотора хубаво отдолу и отгоре днес майстора я гледа и каза, че има много течове от двигателя, трябва да сменя на първо време гарнитурата на капака на клапаните, гарнитурите на всмукателния коректор незнам колко са на брой, гарнитурата на масленото тяло незнам това е там където е масления филтър ли, общо взето всичии гарнитури на мотора незнам още колко има, и дифтунги на дюзите. Кото се сменят всички тези неща ако пак има теч тогава да се смени семеринга на коляновия вал.
Гледа и ходовата част каза, че на практика е за смяна цялата, като се започне вътрешни и външни накрайници на кормилната рейка, тампони на носачите незнам колко са на брой, и шарнирите мисля, че каза 4бр. шарнири. Филма е много голям

Гледа и ходовата част каза, че на практика е за смяна цялата, като се започне вътрешни и външни накрайници на кормилната рейка, тампони на носачите незнам колко са на брой, и шарнирите мисля, че каза 4бр. шарнири. Филма е много голям



- JorisssM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: Теч на масло 530ДА
Колега, течовете на масло са си течовете, но относно предницата така както си описал какво е за смяна би трябвало да тропа доста зверски. Ако няма тропане, или има нещо дребно замислял ли си се че може да те плакнат . Аз преди няколко месеца сменях накрайници биелети и 2 тампона на носачите. До преди това хлопаше та се не траеше. Ако майстора ти е твой човек може да се съглася но според мен потърси поне още едно мнение. Успех !
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Теч на масло 530ДА
JorisssM написа:Колега, течовете на масло са си течовете, но относно предницата така както си описал какво е за смяна би трябвало да тропа доста зверски. Ако няма тропане, или има нещо дребно замислял ли си се че може да те плакнат . Аз преди няколко месеца сменях накрайници биелети и 2 тампона на носачите. До преди това хлопаше та се не траеше. Ако майстора ти е твой човек може да се съглася но според мен потърси поне още едно мнение. Успех !
Колега много тропа но е пресилено да се казва цялата предница е за смяна за 300лв. ще ти я сменя, и 200лв. ще ти оправя теча. Но това да го оставим на страна някой колега сменял ли е тези гарнитури и много ли е работата, някой имал ли е такива течове и как е постъпил, че на измит мотор да не може с точност да се каже от къде е теча, толкова много двигателно масло от различни места тече.
Колеги приемам всякакви съвети много съм объркан.

П. П. Колега колко пари ти излезе смямата на накрайниците, биалетите и тампоните на носачите.

27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани