Пръв теч на гарнитура картер-вид масло М44?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- zi911
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.02.2014
- Кара: 318is M44 B19 1996г. Coupe
- Мечтае да кара: Парапланер
Пръв теч на гарнитура картер-вид масло М44?
Здравейте колеги.
На скоро ми протече гарнитурата на картера и понеже колата нямаше дори петно по двигателя се почудих какъв може да е проблема. Карам с едни и също масло вече 8 месеца с еднакъв стил на каране 4000-5500 макс. Искам да си обясня защо протече и не мога. При положение че колата е технически много изправна във всяко отношние, гледана само с немкси части и течности. Маслото което ползвам е Bizol Allround 10W40 полусинтетика.
За него знам че се прави в германия и има висок стандарт за немско качество сертифициарно за БМВ. Някой има ли мнение за това масло? Според Вас да ли е просто случайност ли е че точно сега протече от долу и то доста и е дошло време на гарнитурата ей така изведнъж или маслото не съвпада с този двигател. (или пък нещо друго води до този внезапен теч от близо над 50 грама)
Кое масло се дава от производителя за този двигател като вискозитет и марка за зима и лято? Колата е 318is 1997 M44 на реални 210 000
Гледах вече някои наръчници за употреба и не срещнах точна препорък за този двигател.
Моля помогнете.
Маслото на БМВ в сивите кутии добър вариянт ли е сравнение с другите на пазара и какво мислите за Bizol? Какъв пробег е маслото на БМВ и колко км да карам с Бизола? За сега го сменях на 10 000, а за маслото на Бмв ми казаха че е 15 000 ако е 10 В 40.
http://www.bizol.com/en/
Мерси.
На скоро ми протече гарнитурата на картера и понеже колата нямаше дори петно по двигателя се почудих какъв може да е проблема. Карам с едни и също масло вече 8 месеца с еднакъв стил на каране 4000-5500 макс. Искам да си обясня защо протече и не мога. При положение че колата е технически много изправна във всяко отношние, гледана само с немкси части и течности. Маслото което ползвам е Bizol Allround 10W40 полусинтетика.
За него знам че се прави в германия и има висок стандарт за немско качество сертифициарно за БМВ. Някой има ли мнение за това масло? Според Вас да ли е просто случайност ли е че точно сега протече от долу и то доста и е дошло време на гарнитурата ей така изведнъж или маслото не съвпада с този двигател. (или пък нещо друго води до този внезапен теч от близо над 50 грама)
Кое масло се дава от производителя за този двигател като вискозитет и марка за зима и лято? Колата е 318is 1997 M44 на реални 210 000
Гледах вече някои наръчници за употреба и не срещнах точна препорък за този двигател.
Моля помогнете.
Маслото на БМВ в сивите кутии добър вариянт ли е сравнение с другите на пазара и какво мислите за Bizol? Какъв пробег е маслото на БМВ и колко км да карам с Бизола? За сега го сменях на 10 000, а за маслото на Бмв ми казаха че е 15 000 ако е 10 В 40.
http://www.bizol.com/en/
Мерси.
Кръвна група A 100 =]
- alex_sn1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 5.03.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: E46 330d
- Детайли за колата: Touring
Re: Пръв теч на гарнитура картер-вид масло М44?
Аз моята м44-ка навремето си я карах с 5/40,а си беше на доста км. За гарнитурата просто й е дошло времето...
No pain , No gain !
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Пръв теч на гарнитура картер-вид масло М44?
Нa бaс, че филтърa зa кaртерните гaзове не е сменян никогa.
- zi911
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.02.2014
- Кара: 318is M44 B19 1996г. Coupe
- Мечтае да кара: Парапланер
Re: Пръв теч на гарнитура картер-вид масло М44?
Не е сменян филтъра на картерните. Заради него ли е протекла и защо?
Къде се намира този филтър и лесно ли се сменя? Каква му е горе долу цената?
Получих мнение от колега че M44 е за 5W40 синтетика, а не 10W40 полусинтетика. Вярно ли е това? Каже за какво масло е този двигател защото това ми е голяма дилема. Искам да го поддържам както трябва с хубаво масло но не знам кое е.
Къде се намира този филтър и лесно ли се сменя? Каква му е горе долу цената?
Получих мнение от колега че M44 е за 5W40 синтетика, а не 10W40 полусинтетика. Вярно ли е това? Каже за какво масло е този двигател защото това ми е голяма дилема. Искам да го поддържам както трябва с хубаво масло но не знам кое е.
Кръвна група A 100 =]
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Пръв теч на гарнитура картер-вид масло М44?
Ами хубаво е да си караш колата с 5в40 масло, пълната синтетика си е е друго нещо, с него можеш да караш до около 15 000 км, докато с 10в40 максимум 10 000 км. Другото което е, че зимата няма да чуваш притракване от хидравличните клапани, понеже маслото е по-тънко и ще се качва далеч по-бързо от полусинтетиката. Така че, ако колата ти няма някакви налични течове и дори на 210 000 км двигател не гори масло, спокойно си мини на 5в40. 

- zi911
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.02.2014
- Кара: 318is M44 B19 1996г. Coupe
- Мечтае да кара: Парапланер
Re: Пръв теч на гарнитура картер-вид масло М44?
Някой може ли да ми каже гарнитурата на картера на M44 как се сменя. Искам да имам представа какво ме очаква от майсторите.
Разкачва ли се двигателя и изобщо какво се маха от долу или от горе за да се смени тази гарнитура?
Благодаря Ви
Разкачва ли се двигателя и изобщо какво се маха от долу или от горе за да се смени тази гарнитура?
Благодаря Ви
Кръвна група A 100 =]
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани