Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sa6kosa6ev1991
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.12.2014
Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Здравейте колеги отскоро съм собственик на Е39 2,5 тдс който макар всички да ме разубеждаваха аз много обичам и харесвам и нормално (както вече ми стана ясно) мотора не пали топъл.Преди да ме нападнете да кажа че съм изчел всички теми от търсачката и така и никъде не намерих еднозначен отговор на какво се дължи този проблем на вериги или ГНП.След обиколката на почти всички майстори във Варна все още еднозначен отговор няма,всеки майстор казва различно мнение,един вика ГНП а друг вериги след като и двата ремонта се въртят около 900-1000 лева искам да съм сигурен преди да правя каквото и да е.Колата е по километраж на 220 000 хиляди и знам че едва ли са реални но ГНП си е с пломбите и не е пипано досега,няма гаснене и забиване на мотора но на ниски обороти си тресе което ми казаха че щяло да се оправи с настройка на ГНП обаче след гасене на топъл мотор паленето отнема 10-20 секунди въртене.Пушека отзад е съвсем леко черен при рязко подаване на газ но освен това колата е и много тегава до 2200 оборота и трябва винаги да се тръгва с много газ.Моля ако някой може да ме посъветва какво да пипам ГНП или вериги защото ако започна от грешния ремонт работата става че плащам колата още веднъж и по добре да се разделя с неа отколкото да налея пари за 525Д кадето всички казват че проблемите са по малко макар че всички майстори ми препоръчват да сменя марката.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Понеже аз нещата тука ги виждам като анкета - ще гласувам за ГНП-то.
Като основна причина, че изтъкна - ремонта на ангренажа е по скъп, бих започнал с по евтиният ремонт.
Стига бе 1000лв. за ремонт на ГНП на ТДС
- Те по моргите са по 100-150 лв.
Като основна причина, че изтъкна - ремонта на ангренажа е по скъп, бих започнал с по евтиният ремонт.
Стига бе 1000лв. за ремонт на ГНП на ТДС



- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Колега и аз като теб бях в дилема,и започнах първо лек аванс/завъртане на помпата/след това обсужване на гнп-то,но ефекто беше краткотраен/около 3000км/,и накрая се наложи да разглобя мотора и да го обслужа,смисъл вериги,банани,шпонки където требва,нови гарнитури,и АЛИЛУЯ БРАТЯ МОЙ...започна да си пали като нов,и разхода падна,динамиката на мотора вече е съвсем различна.... 

-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
- sa6kosa6ev1991
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.12.2014
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Помпата ми е на максимален аванс към блока но не помага.За информация елемента на ГНП нов в БОШ е 540 лева плюс труд ,гарнитурки и ала бала ми казаха 800 лева с условие че може да се наложи и смяна на електрониката която била към 1000 лева (не съм я проверявал).Вариянта с втора употреба ГНП не си го и помислям след всичко прочетено 99% от ТДС-те имат ядове с ГНП и да дам 150 лева и смяната и да е пак на тоя хал или малко по добре за 10 000 км не ми се нрави .Обичам колата и искам всичко да стане както трябва защото има ли проблем макар и дребен откачам но все пак не искам да налея сума от порядъка на 2-3000 лева в кола която след като оправя (дай боже) ще струва наполовина.Предната ми кола беше също дизел но мерцедес 250 тд и там за над 100 000 км само нафта,филтри и масла (и то не скъпи ) понеже колата беше на 430 000км като я взех и нямах мерак да я карам още дълго и все пак никви ядове а тук направо стартирам с купуването на колата за втори път.Иначе карането на 5-та серия и пъргавината на ТДС-а са непостижими .
- sa6kosa6ev1991
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.12.2014
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Другото за което се сещам колеги е че мотора работи мноооооого меко за дизел и почти не се чува характерното тракане на дизел а съм чувал и други ТДС-и
- sniper elit
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: haskovo
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Колега моето скромно мнение вече като бивш притежател ,и минал по този път ''Верига ''
Аз моята като я купувах преди има вече 12 години ,си я купих с ТРУДНО ПАЛЕНЕ на топъл двигаТел.
Ама тогава млад надъхан ,кой ти знае за такива проблеми,ТО НЕ БЯХА ОПИТИ с АВАНСИ на помпата и тн.
Стискаш ЗЪБИ и веригата с нова.
УСПЕХ.
Аз моята като я купувах преди има вече 12 години ,си я купих с ТРУДНО ПАЛЕНЕ на топъл двигаТел.
Ама тогава млад надъхан ,кой ти знае за такива проблеми,ТО НЕ БЯХА ОПИТИ с АВАНСИ на помпата и тн.
Стискаш ЗЪБИ и веригата с нова.
УСПЕХ.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Калкулацията по помпата си я направил. Ето и малко инфо за калкулацията на ангренажа. Цитата е на един от модераторите.
"При 540i - смяна на тотално целия ангренаж - 2000лв, други скъпи болешки - няма. Ако се сменят само проблемните части по ангренажа У-плъзгач и верига - ~500-700лв"
"При 540i - смяна на тотално целия ангренаж - 2000лв, други скъпи болешки - няма. Ако се сменят само проблемните части по ангренажа У-плъзгач и верига - ~500-700лв"
- sa6kosa6ev1991
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.12.2014
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Благодаря на колегите за идеите и подкрепата и имайки впредвид любовта ми към колата скачам с нов ангренаж и дано да се оправи ако не ще се разделяме.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Както каза колегата sniper elit: Стискаш ЗЪБИ и веригата с нова!!! Щом и ГНП-то ти е максимално завъртяно към мотора, няма какво повече да го мислиш 
Аз като карах тдс също имах проблем с палене, притрисане и т.н.- правих два пъти помпата(защото било по-евтино
) ...набих излишно няколко стотин лева и без резултат! Проблема си беше разтегната верига. Дадох малко предварение, сложихме едно реле, което да подргрява свещите винаги и замазахме проблема, но това си е временно решение. Ако ще караш тази кола й смени веригите. На мой познат с Е34 tds работата, двете вериги, водачи и т.н. му излезе ~900лв. Нека при Е39 да са 1000лв.... но това не е 540i 

Аз като карах тдс също имах проблем с палене, притрисане и т.н.- правих два пъти помпата(защото било по-евтино


- sa6kosa6ev1991
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.12.2014
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Тези дни я карам при майстора за изцяло нов ангренаж.
- TERLIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е36 325tds,e39 520d,Alpina D10
- Мечтае да кара: Alpina D5
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
а клапан ? дъртия тдс се инатеше и мислех че е верига но се оказа клапан 

1981 – Немското списание “ Auto, Motor und Sport” ораганизира заедно с Shell маратон, целящ изминаването на максимален брой километри с колкото се може по-малко гориво. 3-литровия автомобил все още не е актуалена тема, но БМВ 318i Alpina побеждава в своя клас с разход от 2,672 литра на 100 километра.
- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Има ли развитие колега с тдс-а,,, 

-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
- mermenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e39
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
За залагам на ГНП
Ремонта при един читав майстир ще ти излезе далеч под 1000 лева...

- sa6kosa6ev1991
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.12.2014
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Колеги днес взех колата от майстора с новия ангренаж и новините са почти отчайващи,промяната е почти недоловима.Майстора дори откачи и една букса на главата и сега колата подгрява постояно но резултата е едва забележим и мисля че се дължи на студеното време,тази кола най-брутално се изпика върху финансите ми и желанието ми да я върна на пътя и ще се наложи раздяла.само че ме е срам да кажа за какъв автомобил мисля да я дам но поне е доста светкав и няма никви ядове засега поне де.От мене е това ако се сетите за още нещо което е доста по евтино от ремонт на ГНП слушам и съм готов да пробвам запоследно.
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Проблем с топъл старт на 2,5 тдс
Много жялко колега, отиди на читав майстор и закачете на диагностика. Със сигурност няма да изгубиш от смяната на ангренажам, но явно не е било наложимо за момента.
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани