проблем с подгрева на задното стъкло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
проблем с подгрева на задното стъкло
бмв е46 318 1999 г.Здравейте имам проблем с подгряването на задното стъкло.първо проверих бушон номер 68 30 ампера които се оказа здрав,след това проверих релето което е под кората на заден десен калник оказа се че и релето работи когато му пуснах 12 волта релето си цъква,проверих го и с мултицет.неможах да измеря дали идва 12 волта в буксата кадето е релето защото неможах да отккача буксата,но щом релето цъка значи проблема е че не стига ток до самото реле.ако някой е имал подобен проблем ще бъде много полезен със съвет.благодаря и весели празници 

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: проблем с подгрева на задното стъкло
Добре имам следните въпроси
1.Как пусна външно захранване 12 волта без да махаш цокъла ,но си успял да премериш?
Следователно ако го пуснеш от климатроника ще може с уреда да измериш дали идва 12 волта без да го махаш от цокъла.
2.Не пускай 12 волта така без да си откачил релето от схемата не знаеш дали има обратни диоди в модула(сигурно има) но това не се прави без да откачаш релето....
3.Релето има и контакти, а именно здрава бобина ,не значи здраво реле
4.Да не би да имаш прекъснати реотани ,грам ли не подгрява ?

1.Как пусна външно захранване 12 волта без да махаш цокъла ,но си успял да премериш?
Следователно ако го пуснеш от климатроника ще може с уреда да измериш дали идва 12 волта без да го махаш от цокъла.
2.Не пускай 12 волта така без да си откачил релето от схемата не знаеш дали има обратни диоди в модула(сигурно има) но това не се прави без да откачаш релето....

3.Релето има и контакти, а именно здрава бобина ,не значи здраво реле

4.Да не би да имаш прекъснати реотани ,грам ли не подгрява ?
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: проблем с подгрева на задното стъкло
здравей колега,релето го извадих от цокъла и е замерено с мултицет и директно на акумолатор релето работи понеже на него има схема и ако си малко грамотен от елекртоника ще разбереш как да го провериш.релтаните също са здрави нямам фолио или прекъснати релтани,неможах да замеря буксата на релето с мултицета защото накраиниците на мултицета са дълги и опират в ламарината над куплунга на релето.но щом релето работи,след натискане на копчето за подгрева релето не цъква и значи нямам ток до релето.ако някой може да ми даде схема на цялата верига за това подгряване ще ми бъде много полезен.благодаря и весели празници
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: проблем с подгрева на задното стъкло
smilen82 написа:здравей колега,релето го извадих от цокъла и е замерено с мултицет и директно на акумолатор релето работи понеже на него има схема и ако си малко грамотен от елекртоника ще разбереш как да го провериш.релтаните също са здрави нямам фолио или прекъснати релтани,неможах да замеря буксата на релето с мултицета защото накраиниците на мултицета са дълги и опират в ламарината над куплунга на релето.но щом релето работи,след натискане на копчето за подгрева релето не цъква и значи нямам ток до релето.ако някой може да ми даде схема на цялата верига за това подгряване ще ми бъде много полезен.благодаря и весели празници
Колега достатъчно съм квалифициран и много добре съм наясно с електрониката като цяло

Питах те тези неща защото ми трябваше 5 пъти да ти прочета много внимателно въпроса ,за да разбера какво и как си го мерил и за това те питах.Много ми е чудно как така не са успели да влязат сондите на уреда и да премериш кое как като се иска минимални познания в областта.
Така сега да разясня малко нещата,като първото е "релтани" в колата няма и акумолатор (не се заяждам просто 2 пъти в едно изречение ми идва множко

Ако беше прочел правилно това което ти написах а именно:
3.Релето има и контакти, а именно здрава бобина ,не значи здраво реле![]()
Опростено ще го кажа.
1.Климатроника задейства бобината на релето ,НО САМО ако колата е запалена има сигнал и от ДМЕ.
Реотаните са голяма консумация и без да запалиш автомобила ,няма как да ти тръгнат те.
Това ,че си го пробвал на акумулатора и релето е щтракнало ти показва само и единствено ЗДРАВА БОБИНА!
На бобината няма как да ти дойде напрежение 12 волта от акумулатора през въпросният бушон "68",това напрежение трябва да ти дойде на контактите на релето,за това се мерят и контактите.
Релетата имат НО и НК (нормално отворени и нормално затворени контакти).
Не искам да го приемаш като заяждане гледам да ти помогна

Ето един приятел клип относно реотаните в колата.
https://www.youtube.com/watch?v=Wzdu6JTcxmg
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: проблем с подгрева на задното стъкло
колега много ти благодаря за отговорите и не съм писал че си неграмотен относно елекртаниката а това че всеки малко грамотен относно електроника може да го замери това реле и да разбере дали работи,на него има схема и е замерена и бубината и диодите.днес ще пробвам да извадя куплунга където се щраква това реле и да проверя в деиствителност дали идва ток до там.подгряването работеше много добре но изведнъж спря да работи и сега се чудя къде може да е проблема.а това копче на климатроника може ли да е в него проблема защото като го натисна светва лампичката но да не пуска ток към релето.благодаря ти и весели празници 

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: проблем с подгрева на задното стъкло
1.Палиш колата
2.Натискаш копчето за подгрев.
3.Гледаш релето штракнало ли е и мериш контактите.
Ако след 1,2,3 релето не е щтракнало и нямаш на бобина 12 волта, се сваля климатроника и се гледат отзад куплунга за въпросният бутон който управлява цялата материя или пиновете кое как защо и прочие.
След това пак ще пишем
2.Натискаш копчето за подгрев.
3.Гледаш релето штракнало ли е и мериш контактите.
Ако след 1,2,3 релето не е щтракнало и нямаш на бобина 12 волта, се сваля климатроника и се гледат отзад куплунга за въпросният бутон който управлява цялата материя или пиновете кое как защо и прочие.
След това пак ще пишем
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: проблем с подгрева на задното стъкло
здравейте днес замерих с мултицет релето,запалих колата и натиснах копчето за подгрева,на изводите 85 и 86 те са две сини кабелчета няма напрежение а на изводите 30 и 87 дебел червен и черен кабел имам постоянно 12 волта дори и при изключено положение на копчето за подгрев.вече се обърках много с тея релета и подгреви.ако някои може да ми помогне с една ел схема на цялото подгряване ще ми помогне много
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: проблем с подгрева на задното стъкло
http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/us/index.htm
Тук в този сайт има всички електрически схеми.
Тук в този сайт има всички електрически схеми.

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: проблем с подгрева на задното стъкло
smilen82 написа:здравейте днес замерих с мултицет релето,запалих колата и натиснах копчето за подгрева,на изводите 85 и 86 те са две сини кабелчета няма напрежение а на изводите 30 и 87 дебел червен и черен кабел имам постоянно 12 волта дори и при изключено положение на копчето за подгрев.вече се обърках много с тея релета и подгреви.ако някои може да ми помогне с една ел схема на цялото подгряване ще ми помогне много
Извади кабелите на бобината дето идват от модула, другите дебелите ги остави и с 2 кабелчета свържи бобината директно към акумулатора и гледай дали ще почне да подгрява.
П.П като го правиш това си запали колата да не ти умори акумулатора.
П.П2 ако по този начин нагревателя си заработи в което не се съмнявам ,търси си виновника в предната част

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани