Спирачни апарати - ревизия?
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Спирачни апарати - ревизия?
Най-популярни в България ремкомплекти за спирачни апарати са испанските Frenkit и Autofren Seinsa. По Топран също има ремкомплекти и пак са испански. Най-добри са на АТЕ и TRW, но обикновено съдържат само семеринга и маншона.
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спирачни апарати - ревизия?
vladobate написа:гумените втулки
На кое викаш гумена втулка, че не загрявам? За водачите на апаратите ли става дума?
Re: Спирачни апарати - ревизия?
Dirty M5 driveR написа:vladobate написа:гумените втулки
На кое викаш гумена втулка, че не загрявам? За водачите на апаратите ли става дума?
Не. Водача е металната част номер 8 говоря за 14
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спирачни апарати - ревизия?
Е това си е вид маншон за защина на водача от външни условия. Даже на някои апарати има формата на маншон на рейка все едно.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Спирачни апарати - ревизия?
Там апарата пак е "плаващ", само че супортите са предвидени "водачите" да им го пъхат ...
Нещо излишно успожняващо нещата ...

Нещо излишно успожняващо нещата ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Re: Спирачни апарати - ревизия?
Ами маншон неманшон кой как иска да си му вика. Функцията не му е само и единствено предпазна , по-скоро не , а там се движи самия водач-болт . Ако това е износено отвътре няма да се гарантира успоредност на праволинейно-постъпателното движение на апарата и е възможно да се появят проблеми с неправилно износване на накладките или задържане . Там се смазва и се заменя направо с ново , затова го има и в ремонтния комплект. Карам и един Нисан където тази втулка е метална и като се износи няма оправия ,почват да кривят апаратите, задържат и да чукат все едно предницата е леш. Затова при бмв ( пък и при други марки съм го виждал ) са си го направили така да се заменя тази част ( не е скъпо) , не износва самия водач и е добре да се прави със смяна на спирачна течност да речем за да се подмени и да се третира със определена за целта паста , смазка и т.н. ПС :И не е излишно , а е по-доброто решение . Вътре в тези втулки има няколко пръстена ( от отливката на гумата е ) в които уплътнява по-добре самия водач-болт , а между тях се задържа смазващата паста , за да има винаги от нея и да намаля триенето.
Re: Спирачни апарати - ревизия?
Колеги, има ли разлика в задните апарати - едните са ми 40мм, другите (новите, които ще сложа, понеже са вече ревизирани) 38мм?
Може би в спирачната сила, но усеща ли се?
Може би в спирачната сила, но усеща ли се?
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Спирачни апарати - ревизия?
40-ката е ли за вентилирани дискове ?
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Спирачни апарати - ревизия?
Имам питане ...
като се вдигнат на крик предните гуми и се въртят на ръка , колко е допустимото триене от накладките/съответно колко трябва да са се върнали спирачните апарати?
При мен няма инерция , 1-2 оборота като я ритна с крак, и накладките я спират с триенето си.
Така ли трябва да е?
като се вдигнат на крик предните гуми и се въртят на ръка , колко е допустимото триене от накладките/съответно колко трябва да са се върнали спирачните апарати?
При мен няма инерция , 1-2 оборота като я ритна с крак, и накладките я спират с триенето си.
Така ли трябва да е?
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спирачни апарати - ревизия?
Относително е. Зависи колко силно завърташ гумата, колко е тежка и т.н. Според мен нямаш проблем, но ако искаш да си сигурен отвори и виж буталото и водачите. Но тринето в накладките е нормално дори да се чува.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Спирачни апарати - ревизия?
И аз мисля че нормално така защото си върви прилично,
но скоро правих ревизия на заден ляв апарат и сега като спра диска е по-хладен от другите 3 ..т.е явно триенето е по-малко но на ръка не се усеща разликата.
но скоро правих ревизия на заден ляв апарат и сега като спра диска е по-хладен от другите 3 ..т.е явно триенето е по-малко но на ръка не се усеща разликата.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
Re: Спирачни апарати - ревизия?
Как определяте темп. на диска на ръка. Ако се чувства хладен не е нормално баш.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Спирачни апарати - ревизия?
В смисъл ,че всички са доста топли/парещи/ след интензивно каране а този се усеща ,че малко по-малко.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Спирачни апарати - ревизия?
Може леко да ти задържат останалите апарати.
Ревизирай и десния апарат и ако и той остава по-хладен, значи трябва ревизираш и предните.
Ревизирай и десния апарат и ако и той остава по-хладен, значи трябва ревизираш и предните.
- naki4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Re: Спирачни апарати - ревизия?
Направи ми впечатление, че пича заменя гумените втулки на водачите с метални!
Някой нещо по темата?
Някой нещо по темата?
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани