330i запекла вакуум клапа на генерацията

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535d
Мечтае да кара: F10 M5

330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от Kiryakov » 05 Дек 2014, 12:51

Здравейте, колеги

2014-12-05 11.28.30.jpg


Автомобила е Е46 330i и въпросната вакуум клапа от снимката на генерацията не отваря (запекла е). Доста трудно успях да отворя с отвертка и зад нея имаше наслагвания.
След като я отворих покарах малко и пак се беше затворила. Трябва ли тази клапа да отваря във високи обороти на празен ход или само в движение?
Има леко забавяне в ниските обороти при набиране (от 1000 до 3000) и смятам че проблема идва от клапата. На празен ход в обороти не отваря, но не знам в движение как е.
Благодаря предварително!
2014-12-05 11.28.30.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от djkita » 05 Дек 2014, 18:35

Няма как проблема в ниските да е от нея, защото тя в ниските стои затворена (както е сега). С по-запушена генерация по принцип за в ниските обороти е по-добре :)
Пробвай с ВД-40 да я напръскаш..... като знам колко и е тегава пружината на тая клапа... бая трябва да е запекла за да стои постоянно така. А и виж откачи вакума отзад когато се мъчиш да я отвориш.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от 100imenov » 05 Дек 2014, 18:40

Отваря след 3к и както каза колегата служи за по-добър респонс в ниските.Най-добре махни вакума и карай с отверена.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535d
Мечтае да кара: F10 M5

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от Kiryakov » 05 Дек 2014, 18:58

Пръснах я обилно с WD, но няма успех. Ето как изглежда когато е отворена:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323ciA
Мечтае да кара: BMW E92 M3

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от cecko93 » 05 Дек 2014, 19:56

Колега, за това забавяне в ниските на мен проблема ми реши смяна на О-ринговете на Ваноса, може да пробваш :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от hacker4eto1 » 05 Дек 2014, 20:06

Тая клапа на 328-цата от много отдавна съм и ръчнал отверката и просто си я няма.... не се занимавай бий една отверка и ти :mhihi:
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от Батман » 05 Дек 2014, 20:41

hacker4eto1 написа:Тая клапа на 328-цата от много отдавна съм и ръчнал отверката и просто си я няма.... не се занимавай бий една отверка и ти :mhihi:


Тука има нещо гнило..328 няма такава клапа :conf:
или си правел някаква заменка на генерации?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от 100imenov » 05 Дек 2014, 21:42

Точно от 2.8 имам за продан с калпа и единичен вход :D

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535d
Мечтае да кара: F10 M5

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от Kiryakov » 05 Дек 2014, 23:26

Ще пробвам да откача вакума и да е отворена. А относно вървежа в ниските, когато купих колата не работеше датчик разпределителен вал (изпускателен). Купих такъв марка "Febi" и след смяната колата вървеше много добре, един ден след смяната спря да върви в ниските (както беше преди смяната) Не излиза грешка че не работи датчика. Вчера смених ламда сонда на катализаторите че беше изгоряла.
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от acho.rs » 05 Дек 2014, 23:58

100imenov написа:Отваря след 3к и както каза колегата служи за по-добър респонс в ниските.Най-добре махни вакума и карай с отверена.

:yes: Карай с отворена - студена ще ти боботи много приятно и звука в ниските е маааалко по-приятен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от surfboard » 06 Дек 2014, 3:58

Kiryakov написа: Купих такъв марка "Febi" и след смяната колата вървеше много добре, един ден след смяната спря да върви в ниските (както беше преди смяната)


И аз наскоро сменях този датчик. Казват че трябва да е само оригинален, защото в случай, че не е, след време престава да работи коректно и не винаги го изписва като грешка и по-трудно може да се хване, ако е в начален стадий. Наистина много влияе за вървежа на колата, особено в ниските.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от hacker4eto1 » 06 Дек 2014, 17:01

surfboard написа:
Kiryakov написа: Купих такъв марка "Febi" и след смяната колата вървеше много добре, един ден след смяната спря да върви в ниските (както беше преди смяната)


И аз наскоро сменях този датчик. Казват че трябва да е само оригинален, защото в случай, че не е, след време престава да работи коректно и не винаги го изписва като грешка и по-трудно може да се хване, ако е в начален стадий. Наистина много влияе за вървежа на колата, особено в ниските.

Задължително оригинален ДАТЧИК! Хиляди пъти е писано....
Батман написа:
hacker4eto1 написа:Тая клапа на 328-цата от много отдавна съм и ръчнал отверката и просто си я няма.... не се занимавай бий една отверка и ти :mhihi:


Тука има нещо гнило..328 няма такава клапа :conf:
или си правел някаква заменка на генерации?

В грешка си колега :yes:
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от djkita » 06 Дек 2014, 18:21

323 и 328 имат такава клапа. Откачи вакума и ще можеш да я отвориш. Доколкото си спомням ако вакума е закачен, то клапата няма как да стои отворена, но не съм на 100% сигурен за това. Все пак тази клапа не е направен за украса... макар и минимална, то разлика в ниските има. И не само за вървеж де, за по-бързо стопляне на генерацията и т.н. Разлика в звука определено има в ниските, но това е и чара на подобни клапи - при нормално каране да ти е тиха колата, а при по 'спортно' каране да има малко по ръмжащ звук. Но въпрос на предпочитания. Хората пари дават за да си направят така колите :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 4.12.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 328Ci

Re: 330i запекла вакуум клапа на генерацията

Мнение от AlexR » 08 Дек 2014, 17:06

Моята 328Ci 1999г. няма клапа ;)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook