Турбото се включва по - късно ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 24.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530xd
Мечтае да кара: по хубави пътища.

Турбото се включва по - късно ?

Мнение от J0P3T0 » 03 Дек 2014, 21:28

Започвам с това, че става на въпрос за Е46 320д 99г. 136 к.с.
Първо смених топлообменника на маслото, защото се беше прецакал и отиваше масло към антифриза.
После се спука радиатора на парното и го смених и него.
Накрая ремонтирах и генерацията, защото се беше спукала и колата много шумеше.
Сега върви и звучи нормално. Единственото което ми прави впечатление е, че си чувам турбото да си работи както преди си го чувах, но като, че ли колата започва да "дърпа" чак след 3000 оборота.
Това започна да го прави още преди да ремонтирам генерацията. Имате ли някакви идеи от каде може да идва проблема? Преди мисля, че започваше да "дърпа/набира" малко над 2000 оборота.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 12.06.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 330 XD

Re: Турбото се включва по - късно ?

Мнение от Tilkov » 04 Дек 2014, 8:38

Колега най-добре е да идеш да ти я закачат на комютър и да видят дали турбото работи нормално. Не е лошо да си видиш и дебитомера.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: София/Троян
Пол: Мъж
Кара: Котлон
Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
Детайли за колата: E38 740i

Re: Турбото се включва по - късно ?

Мнение от Icooo » 04 Дек 2014, 9:20

Здравей,
Провери вакуумните маркучи от тройника до EGR, щора на перката и актуатор на турбото. При няколко коли вече със проблемни вакуми симптомите са такива. Гледай внимателно - малки цепнатини правят големи бели :) Случвало се е дори мембраната на щората да е скъсана - маркучи здрави, вакуум няма.
Поздрави.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 24.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530xd
Мечтае да кара: по хубави пътища.

Re: Турбото се включва по - късно ?

Мнение от J0P3T0 » 05 Дек 2014, 16:39

Щората на перката седи постоянно отворена?
Колата повече от 40 градуса не вдига?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: Турбото се включва по - късно ?

Мнение от bobi_81xx » 13 Дек 2014, 23:42

Не е редно щората да е постоянно отворена,провери вакумите може да има скъсан маркуч и да губи вакум и оттам да не стига вакум за променливата геометрия на турбото и затова да няма мощ при ниските обороти.Подобни симптоми бяха на една кола и се оказа проблем с клапана на турбото.Сменихме я и проблеми вече нямаше.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Турбото се включва по - късно ?

Мнение от streetracing12 » 14 Дек 2014, 0:12

Същия проблем имах и се реши след смяна на вакуумните маркучи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 23.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Турбото се включва по - късно ?

Мнение от streetracing12 » 14 Дек 2014, 0:15

Колега смени вакуумните маркучи на турбото гарантирам че ще се оправи проблема.
Имам 1 въпрос и аз трябва да правя генерация къде я прави и колко пари и излезе и какво прави :)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook