Сваляне на задна кора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- divvakka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 17.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е60
Сваляне на задна кора
Здравейте, някой свалял ли е задната кора да обесни как става, преди малко се пробвах - нищо
Свалих облегалката, махнах щипките и до там! Благодаря! 


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Сваляне на задна кора
Свалят се и страничните колонки към тавана
Не мога да се сетя само на щипки ли се държаха страничните кори, или под плафона имаше и винт, доста отдавна съм свалял на Е46.
После се издърпва леко нагоре и напред.

Не мога да се сетя само на щипки ли се държаха страничните кори, или под плафона имаше и винт, доста отдавна съм свалял на Е46.
После се издърпва леко нагоре и напред.

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Сваляне на задна кора
Сваля се и задната седалка, и двете й части- има 5 пластмасови щифта под нея,които също държат кората!
- AsenD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: Сваляне на задна кора
1. Сваляш страничните колонки - има винт под плафона и е на 2 щипки всяка.
2. Сваляш подглавниците вадят се с малко натиск, но внимателно.
3. Сгъваш седалките и отдолу има черна пластмаса която е на 4 щипки.
4. Сваляш мрежичките и вадиш колонките(музиката) и основите под тях са на по 3 болта.
5. Вадиш кората.
Ако искаш утре ще снимам и ще ти пратя снимки ако имаш още затруднения. Трябват ти едно ключе, мисля че беше 8-ца и една еврейска звезда ама не помня номера. Работата е 15-20 мин.
2. Сваляш подглавниците вадят се с малко натиск, но внимателно.
3. Сгъваш седалките и отдолу има черна пластмаса която е на 4 щипки.
4. Сваляш мрежичките и вадиш колонките(музиката) и основите под тях са на по 3 болта.
5. Вадиш кората.
Ако искаш утре ще снимам и ще ти пратя снимки ако имаш още затруднения. Трябват ти едно ключе, мисля че беше 8-ца и една еврейска звезда ама не помня номера. Работата е 15-20 мин.

- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Сваляне на задна кора
Колегата AsenD го е описал доста точно.
Аз имам само едно допълнение. По принцип подглавниците ако ги сваляш с дърпане ще трябва бая да се понапънеш. За това - като освободиш кората, я повдигаш и поглеждаш между ламарината отдолу и кората. На подглавниците има едни метални скоби. Издърпваш ги настрани и всичко става много по-лесно.
Аз имам само едно допълнение. По принцип подглавниците ако ги сваляш с дърпане ще трябва бая да се понапънеш. За това - като освободиш кората, я повдигаш и поглеждаш между ламарината отдолу и кората. На подглавниците има едни метални скоби. Издърпваш ги настрани и всичко става много по-лесно.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Сваляне на задна кора
Чалъма за вадене на подглавниците е да ги дръпнеш рязко нагоре, ако ги извадиш до колкото могат нагоре принципно и тогава почнеш да дърпаш нагоре много трудно ще излязат.

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани