Проблем няма мощност е46 320д 136 коня
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем няма мощност е46 320д 136 коня
Здравейте колеги вчера ми се случи много неприятен проблем.Бях си оставил колата в сервиз за смяна на маховик и съединител,обадиха ми се хората да отида и да си взема колата била готова,и отивам аз платих си и т.н решавам да я пробвам но уви колата не върви давам на втора стъпка до долу от 40 км/ч не иска повече на която и скорост да превключа много трудно отива малко над 2 хил оборота върнах се в сервиза и им обясних единия от майсторите се качи да я пробва вика самия двигател не искал да се форсирвал нямало нищо общо с това което те са правили.Закачат я на един лаптоп не показва никакви грешки..Учудващо обаче казва като и дава газ на място че турбината надува на 2 бара което е невъзможно за тази турбина и междо другото само да вметна колата е чипосвана преди време и по принцип си надува на 1,25 бара.Като се изгаси колата и запали отново трагва да си върви нормално но след около минутка пак замира...Пробвах и с вадене на клемите на акумолатора тогава периода на вървене продължи около 4-5 минути и после отново колата спря да върви и четах тук по форума подобни и не толкова проблеми близки до моя четах доста неща пренадуване на турбина и влизане в авариен режим и така нататък но аз проблем нямах с колата преди влизане в сервиза за смяна на маховика и съединителя 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем няма мощност е46 320д 136 коня
krasko1 написа:Здравейте колеги вчера ми се случи много неприятен проблем.Бях си оставил колата в сервиз за смяна на маховик и съединител,обадиха ми се хората да отида и да си взема колата била готова,и отивам аз платих си и т.н решавам да я пробвам но уви колата не върви давам на втора стъпка до долу от 40 км/ч не иска повече на която и скорост да превключа много трудно отива малко над 2 хил oборота върнах се в сервиза и им обясних единия от майсторите се качи да я пробва вика самия двигател не искал да се форсирвал нямало нищо общо с това което те са правили.Закачат я на един лаптоп не показва никакви грешки..Учудващо обаче казва като и дава газ на място че турбината надува на 2 бара което е невъзможно за тази турбина и междо другото само да вметна колата е чипосвана преди време и попринцип си надува на 1,25 бара.Като се изгаси колата и запали отново трагва да си върви нормално но след около минутка пак замира...Пробвах и с вадене на клемите на акумолатора тогава периода на вървене продължи около 4-5 минути и после отново колата спря да върви и четах тук по форума подобни и не толкова проблеми близки до моя четах доста неща пренадуване на турбина и влизане в авариен режим и така нататак но аз проблем нямах с колата преди влизане в сервиза за смяна на маховика и съединителя
Колега, сигурно са извадили буксата на някой датчик, забравили са да я сложат и двигателя влиза в авариен режим. Налягането, за което говориш е относителното налягане- налягането, без да се взема предвид атмосферното и това е налягането, което измерват манометрите. Ако към него се добави и атмосферното, ще се получи абсолютното налягане, което най-вероятно сте видели с интерфейса за диагностика.
Re: Проблем няма мощност е46 320д 136 коня
Мерси колега ще я заведа на друг майстор да я погледне дано да е от забравена букса на датчик да не е по голям проблем, че вчера се разделих 1000 лв ремонт...
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем няма мощност е46 320д 136 коня
Толкова са и МАЙСТОРИ тези,щом не знаят какво са правили.Каква е била причината колата да ходи в сервиз и какво са сменяли за тези 1000лв. ако не е тайна разбира се?
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани