Придърпване в ниски обороти Е46 330 Ci автом.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.04.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330 Ci
Мечтае да кара: М3

Придърпване в ниски обороти Е46 330 Ci автом.

Мнение от JDarata » 30 Ное 2014, 18:29

Здравейте, колеги! Извинявам се предварително ако темата се дублира, но ползвах търсачката и не открих нищо, може и вината да е в мен! Колата е Е46 330Ci автомат с газов инжекцион! Преди около седмица колата започна да придърпва странно, когато се прецака водната помпа! Покрай смяната на водна помпа се смениха ремъци, ролка, 1-2 маркуча и се наля нов антфриз... Това го има когато колата работи на място, след 600-700 оборота всичко се оправя... Дали са свещи или може да го парви този номер заради филтрите и маслото на двигател, които трябва да сменям?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.04.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330 Ci
Мечтае да кара: М3

Re: Придърпване в ниски обороти Е46 330 Ci автом.

Мнение от JDarata » 01 Дек 2014, 18:46

Ходих на диагностика, оказа се, че има "пропуснато запалване" на 4-ти цилиндър, затова е светел чекът! Като цяло май съм за свещи
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Придърпване в ниски обороти Е46 330 Ci автом.

Мнение от zvetiko » 01 Дек 2014, 19:48

JDarata написа:Здравейте, колеги! Извинявам се предварително ако темата се дублира, но ползвах търсачката и не открих нищо, може и вината да е в мен! Колата е Е46 330Ci автомат с газов инжекцион! Преди около седмица колата започна да придърпва странно, когато се прецака водната помпа! Покрай смяната на водна помпа се смениха ремъци, ролка, 1-2 маркуча и се наля нов антфриз... Това го има когато колата работи на място, след 600-700 оборота всичко се оправя... Дали са свещи или може да го парви този номер заради филтрите и маслото на двигател, които трябва да сменям?


Колега, да не сте направили нещо с датчика на разпределителният вал на изпускателните клапани, при смяната на водната помпа. По отношение на "пропуснато запалване" на 4-ти цилиндър не е задължително да се дължи на свещ, но е възможно. При смяната на свещите им е желателно да сложиш правилните свещи, на NGK, да не са просто четириелектродни, а наистина да имат иридиевият пръстен. ;)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook