Пежо 407 2.0 хди мнение
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Пежо 407 2.0 хди мнение
Здравейте колеги, извинявам се,че пиша в БМВ форума за друга марка автомобил,но сметнах за правилно да попитам тук понеже няма да има пристрастни мнения като в другият.Карам е46 от 4 години и сега съм решил да си взема и втора кола като съм се насочил към пежо 407,понеже са евтини за годините си 2006-2007 и искам да ви питам дали сте карали такава кола,поддръжката как е в сравнение с е46 320д,кои са и слабите места,за окачването съм чувал на френските коли,че не е здраво,но нищо повече не знам с подробности,какъв разход дава градско-извънградско,двигателя с ремък или верига е,колко ще му струва обслужването,общо взето това е.Имам приятел който има такава,но няма да го питам него понеже той само я хвали,щото я е вземал нова и цялото му семейство я изплащаха няколко години и нема как да ми каже реално добра ли е колата.Иначе преди време съм се возил в нея (5-6 г) и тогава ми направи впечатление,че доста върви,но тогава нямах е46, та в срравнение с е46 136к.с. кое би вървяло повече (бмв-то е с чип,но и на 407-цата ще сложа,ако взема).Това е,ще съм ви благодарен,ако ми дадете реални отговори. 

- milenski75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 21.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: E46 320D
2002
Re: Пежо 407 2.0 хди мнение
1-демпфер
2-дпф
3-електрониката отказва
С това мога да помогна
имаме 4 служебни.Иначе са здрави и икономични
2-дпф
3-електрониката отказва
С това мога да помогна
имаме 4 служебни.Иначе са здрави и икономични
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Пежо 407 2.0 хди мнение
След редица тестове,Аутобилд дава оценка ,незадоволителен, още след 50000км.
С много любов към децата!
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Пежо 407 2.0 хди мнение
На Пежата са им много дървени ръчните скоростни кутии. Много твърдо и шумно влизат скоростите и винаги това ме е дразнило. Окачването не е от най-добрите и често се разхлопва. Обслужването масло и филтри е поносимо и нормално, не е нищо кой знае какво като цена. Доста икономични, с което са прочути HDI моторите. Да, наистина демпферите им са слаби места, но като сметнеш, че купуваш 2006-2007 година автомобил, със сравнително пъргав и икономичен мотор и цената не е висока, то определено си струва, но не очаквай кой знае каква возия и лукс. Вътре са ми много пластмасови и постни, но няма пълно щастие. Все пак прегледай форума на Пежо, там ще намериш далеч по-точни мнения и отзиви за конкретния модел, тук не е много удачно. Дори на драго сърце да искаме да ти помогнем, все пак сме БМВ форум. Жив и здрав! 

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Пежо 407 2.0 хди мнение
Какво за бога прави тая тема тука.......
има си раздел : Извън ТЕМАТА !


- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Пежо 407 2.0 хди мнение
Съгласен ! И аз си мисля че е за преместване ..hacker4eto1 написа:Какво за бога прави тая тема тука.......![]()
има си раздел : Извън ТЕМАТА !
Иначе - дпф ( нарочно повтарям ) ; Слаб заден мост, предвид абсурдно тежката предница - сложен е за поддръжка, ако трябва да се сменя нещо .. ; Проблемен дисплей на борд-компютъра, който според температурата в купето размазва или не пикселите


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Пежо 407 2.0 хди мнение
The Edge написа:Съгласен ! И аз си мисля че е за преместване ..hacker4eto1 написа:Какво за бога прави тая тема тука.......![]()
има си раздел : Извън ТЕМАТА !
Иначе - дпф ( нарочно повтарям ) ; Слаб заден мост, предвид абсурдно тежката предница - сложен е за поддръжка, ако трябва да се сменя нещо .. ; Проблемен дисплей на борд-компютъра, който според температурата в купето размазва или не пикселите; Седалките отпред често скърцат и не кожените версии са тип "мек фотьойл" . Отзад има място за хора до 1.76 - 1.78м . Возията е мека и комфортна, в завоите лашка но се държи ( на сняг и лед тежката предница и липсата на баланс, предполагам е зле и недозавива ) . Мой приятел си я поддържа във Франс ауто , където цените за части са абсурдни, не знам как стоят нещата на нормалния пазар
dpf-a е проблем при всички коли над определени км.☺
- ivaylo.rusev
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.06.2013
Re: Пежо 407 2.0 хди мнение
Лично наблюдения мека ходова част, но за сметка на това не е скъпа. Вече наистина цената е повече от ниска за класа си. Сравнително добра визия екстериорно, но и интериорно. ДПФ-а като на всяка кола си е с определн пробег, маховик-а също.
- bmwinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.12.2010
- Местоположение: Варна/Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328CI
Re: Пежо 407 2.0 хди мнение
ХДИ 136 коня е един от най-здравите на пежо, естествено зависи как е поддържан до сега. Ръчната кутия е 6 степенна, което е голям плюс. Разхода е много добър за това купе и двигател. С ремък е, който по предписание се сменя на 160000 км ако е сменен с оригинален. Като цяло двигателя и електрониката към него не правят често проблем. Единствено по-сериозния недостатък е датчика на турбото, който следи положението на геометрията. Случва се да дефектира и от 2-3 месеца не се предлага отделно от цялата турбина(около 1800 лв за оригинална). Окачването е с няколко носача, който предвид нашите пътища не е лошо като здравина. Голям недостатък е това, че доста често чупят клапите на климатроника, които са за топло-студено, предлагат се отделно(около 100-120 лв), а за смяната се вади цялото табло и кутията на парното се раглобява на основните части за да се сменят. Естествено като всяко ХДИ евро 4 има добавка, наречена ЕОЛИС, спомагаща за изгарянето на саждите в ДПФ, който при французите се нарича ФАП филтър.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани