525d проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.05.2009
Местоположение: love4
Кара: 525d М пакет

525d проблем

Мнение от andriii » 03 Окт 2014, 21:36

Здравейте скоро се сдбих с бмв 525d, при огледа на колата забелязахме че е изключен датчика на горивният филтар, веднага го включихме и незабелязахме проблем. После обаче излезе такъв. Паля колата и тръгвам подавам газ, но няма мощност карам така малко сменям скорости и идва момент след секунди се оправя. Това става и на топъл и студен мотор. Не го прави всеки път. Като цяло е доста мудна до 2300 оборота, след това се азстрелва доста добре. Колата е ремапната. Така я взех. На диагностиката излиза проблем дебитомер. Но с изключена букса на дебитомера. няма никаква разлика, проблема се появява отново. Сетих се за датчика на горивния филтар и го изключих. Проблема изчезва. Моля за съвети

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.05.2009
Местоположение: love4
Кара: 525d М пакет

Re: 525d проблем

Мнение от andriii » 05 Окт 2014, 9:57

Като направи този проблем колата едвам достига 3000 оборота и сум заварил педала на газта, в същото време разходомера пада от 20 на под десет. Дадоха ми друг дебитомер, но не е точноят за моя модел, колата няма никаква разлика и си върви по същият начин и проблема се появява.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: 525d проблем

Мнение от Elesar74 » 05 Окт 2014, 11:22

Махни тоя ремап.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 525d проблем

Мнение от zvetiko » 05 Окт 2014, 11:47

andriii написа:Здравейте скоро се сдбих с бмв 525d, при огледа на колата забелязахме че е изключен датчика на горивният филтар, веднага го включихме и незабелязахме проблем. После обаче излезе такъв. Паля колата и тръгвам подавам газ, но няма мощност карам така малко сменям скорости и идва момент след секунди се оправя. Това става и на топъл и студен мотор. Не го прави всеки път. Като цяло е доста мудна до 2300 оборота, след това се азстрелва доста добре. Колата е ремапната. Така я взех. На диагностиката излиза проблем дебитомер. Но с изключена букса на дебитомера. няма никаква разлика, проблема се появява отново. Сетих се за датчика на горивния филтар и го изключих. Проблема изчезва. Моля за съвети


Датчика на горивният филтър дава информация за налягането в подкачващата горивна магистрала. В зависимост от отклонението на стойностите от номиналните, може да се намали количеството на впръсканото от инжекторите гориво, да се изключи двигателя или да не може да се запали. Ако датчика се изключи от буксата, в ДДЕ софтуерно е заложено налягане от 4бара, но ако това налягана не е реално, двигателя не може да работи добре. Вижте като живи данни какво отчита датчика, добре е да се провери и дали тези данни са реални.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.05.2009
Местоположение: love4
Кара: 525d М пакет

Re: 525d проблем

Мнение от andriii » 07 Окт 2014, 11:53

Смених въпросният датчик и засега проблема го няма, остава явно и дебитомера да сменя, все още излиза като грешка и е доста мудна в ниските

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 17.01.2014
Местоположение: Vyrshets
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d E39 Touring

Re: 525d проблем

Мнение от penchevvv » 25 Ное 2014, 21:58

Колеги понеже имам подобен проблем, в смисъл колата ми има симптоми като тези на колегата, та въпроса ми е къде се намира и какво представлява този датчик на филтъра ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: 525d проблем

Мнение от Z3Ro* » 26 Ное 2014, 0:01

penchevvv написа:Колеги понеже имам подобен проблем, в смисъл колата ми има симптоми като тези на колегата, та въпроса ми е къде се намира и какво представлява този датчик на филтъра ?


Върху горивния филтър е датчика, номер 2 от тази схема: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=10
Тук го дават, че се вгражда на 525 след 03.2000 година... :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.05.2009
Местоположение: love4
Кара: 525d М пакет

Re: 525d проблем

Мнение от andriii » 26 Ное 2014, 17:56

penchevvv написа:Колеги понеже имам подобен проблем, в смисъл колата ми има симптоми като тези на колегата, та въпроса ми е къде се намира и какво представлява този датчик на филтъра ?

Здравей лолега, изключи му булсата и ако нямаш проблем хо сменяи, на едно болтче се държи. Аз лично си взех втора ръка за 30 лв, нов е около 130. Проблема ми изчезна и грешката дебитомер също не се появява. Успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: 525d проблем

Мнение от racing_team_vidin » 26 Ное 2014, 19:24

като откачиш датчика за предналягане таблото ще започне да пищи за "fuel inj. system"
А в случая или датчик или помпа или много стар и задръстен филтър

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 17.01.2014
Местоположение: Vyrshets
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d E39 Touring

Re: 525d проблем

Мнение от penchevvv » 26 Ное 2014, 21:17

Колеги току що откачих буксата на датчика, но разлика във вървежа няма.. За помпа на рейла съм си :cry: След като го откачих на таблото ми светла лампата за подгряване на свещите DDE, но разлика никаква. Колата ми когато иска върви, когато не иска не върви, в смисъл няма да забива на определени обороти, но просто е много много мудна. Започва да набира както трябва едва след 3000 оборота, много рядко се случва да и дойде силата още от 1500-600, но се е случвало и това. На диагностиката помпата ми дава променливи стойности, но все пак реших да опитам и с датчика. Благодаря ви за бързите отговори ! :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 xi e61

Re: 525d проблем

Мнение от parabadabal » 27 Ное 2014, 18:32

При мен проблемът с невървенето го има само като загрее колата и максимум след 2500 оборота си тръгва. Още не мога да намеря време да отида на диагностика, но не мога да се ориентирам къде е този датчик. Някой може ли да ми даде малко инструкция как да стигна до него, за да го проверя ?
__________BMW__________
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 17.01.2014
Местоположение: Vyrshets
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d E39 Touring

Re: 525d проблем

Мнение от penchevvv » 28 Ное 2014, 15:09

Колега, датчика е точно върху горивния филтър, няма как да не го видиш.

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Re: 525d проблем

Мнение от justboy » 28 Ное 2014, 18:57

Намерете някой със здрав дебитомер за пробата, все си мисля, че може да е от него : -)
Изображение
E34, E38

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.05.2009
Местоположение: love4
Кара: 525d М пакет

Re: 525d проблем

Мнение от andriii » 28 Ное 2014, 19:31

На колегите проблемите не са кат моя (какъвто имах де) така че трябва да си търсят другаде причината

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook