525d проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- andriii
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: love4
- Кара: 525d М пакет
525d проблем
Здравейте скоро се сдбих с бмв 525d, при огледа на колата забелязахме че е изключен датчика на горивният филтар, веднага го включихме и незабелязахме проблем. После обаче излезе такъв. Паля колата и тръгвам подавам газ, но няма мощност карам така малко сменям скорости и идва момент след секунди се оправя. Това става и на топъл и студен мотор. Не го прави всеки път. Като цяло е доста мудна до 2300 оборота, след това се азстрелва доста добре. Колата е ремапната. Така я взех. На диагностиката излиза проблем дебитомер. Но с изключена букса на дебитомера. няма никаква разлика, проблема се появява отново. Сетих се за датчика на горивния филтар и го изключих. Проблема изчезва. Моля за съвети
- andriii
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: love4
- Кара: 525d М пакет
Re: 525d проблем
Като направи този проблем колата едвам достига 3000 оборота и сум заварил педала на газта, в същото време разходомера пада от 20 на под десет. Дадоха ми друг дебитомер, но не е точноят за моя модел, колата няма никаква разлика и си върви по същият начин и проблема се появява.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: 525d проблем
Махни тоя ремап.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 525d проблем
andriii написа:Здравейте скоро се сдбих с бмв 525d, при огледа на колата забелязахме че е изключен датчика на горивният филтар, веднага го включихме и незабелязахме проблем. После обаче излезе такъв. Паля колата и тръгвам подавам газ, но няма мощност карам така малко сменям скорости и идва момент след секунди се оправя. Това става и на топъл и студен мотор. Не го прави всеки път. Като цяло е доста мудна до 2300 оборота, след това се азстрелва доста добре. Колата е ремапната. Така я взех. На диагностиката излиза проблем дебитомер. Но с изключена букса на дебитомера. няма никаква разлика, проблема се появява отново. Сетих се за датчика на горивния филтар и го изключих. Проблема изчезва. Моля за съвети
Датчика на горивният филтър дава информация за налягането в подкачващата горивна магистрала. В зависимост от отклонението на стойностите от номиналните, може да се намали количеството на впръсканото от инжекторите гориво, да се изключи двигателя или да не може да се запали. Ако датчика се изключи от буксата, в ДДЕ софтуерно е заложено налягане от 4бара, но ако това налягана не е реално, двигателя не може да работи добре. Вижте като живи данни какво отчита датчика, добре е да се провери и дали тези данни са реални.
- andriii
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: love4
- Кара: 525d М пакет
Re: 525d проблем
Смених въпросният датчик и засега проблема го няма, остава явно и дебитомера да сменя, все още излиза като грешка и е доста мудна в ниските
- penchevvv
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 17.01.2014
- Местоположение: Vyrshets
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d E39 Touring
Re: 525d проблем
Колеги понеже имам подобен проблем, в смисъл колата ми има симптоми като тези на колегата, та въпроса ми е къде се намира и какво представлява този датчик на филтъра ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 525d проблем
penchevvv написа:Колеги понеже имам подобен проблем, в смисъл колата ми има симптоми като тези на колегата, та въпроса ми е къде се намира и какво представлява този датчик на филтъра ?
Върху горивния филтър е датчика, номер 2 от тази схема: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=10
Тук го дават, че се вгражда на 525 след 03.2000 година...

- andriii
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: love4
- Кара: 525d М пакет
Re: 525d проблем
penchevvv написа:Колеги понеже имам подобен проблем, в смисъл колата ми има симптоми като тези на колегата, та въпроса ми е къде се намира и какво представлява този датчик на филтъра ?
Здравей лолега, изключи му булсата и ако нямаш проблем хо сменяи, на едно болтче се държи. Аз лично си взех втора ръка за 30 лв, нов е около 130. Проблема ми изчезна и грешката дебитомер също не се появява. Успех
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 525d проблем
като откачиш датчика за предналягане таблото ще започне да пищи за "fuel inj. system"
А в случая или датчик или помпа или много стар и задръстен филтър
А в случая или датчик или помпа или много стар и задръстен филтър
- penchevvv
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 17.01.2014
- Местоположение: Vyrshets
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d E39 Touring
Re: 525d проблем
Колеги току що откачих буксата на датчика, но разлика във вървежа няма.. За помпа на рейла съм си
След като го откачих на таблото ми светла лампата за подгряване на свещите DDE, но разлика никаква. Колата ми когато иска върви, когато не иска не върви, в смисъл няма да забива на определени обороти, но просто е много много мудна. Започва да набира както трябва едва след 3000 оборота, много рядко се случва да и дойде силата още от 1500-600, но се е случвало и това. На диагностиката помпата ми дава променливи стойности, но все пак реших да опитам и с датчика. Благодаря ви за бързите отговори ! 


- parabadabal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 xi e61
Re: 525d проблем
При мен проблемът с невървенето го има само като загрее колата и максимум след 2500 оборота си тръгва. Още не мога да намеря време да отида на диагностика, но не мога да се ориентирам къде е този датчик. Някой може ли да ми даде малко инструкция как да стигна до него, за да го проверя ?
__________BMW__________
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/
- penchevvv
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 17.01.2014
- Местоположение: Vyrshets
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d E39 Touring
Re: 525d проблем
Колега, датчика е точно върху горивния филтър, няма как да не го видиш.
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: 525d проблем
Намерете някой със здрав дебитомер за пробата, все си мисля, че може да е от него : -)

E34, E38
- andriii
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: love4
- Кара: 525d М пакет
Re: 525d проблем
На колегите проблемите не са кат моя (какъвто имах де) така че трябва да си търсят другаде причината
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани