Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Gqbriel » 26 Ное 2014, 17:22

chubaka80 написа:Здравейте BMW ентусиасти. След прочитането на няколко тома със страници инфо(явно май недостатъчни) за това как да си включа дневни светлини и габарита в мигачите с NCSEXPER ,се стигна до момента в който се включиха дългите на процент (DRL_DIMMUNG- wert-03, TAGFAHRLICHT_ECE- aktiv, GED_FL_ALS_DRL- aktiv),но не и габарита в мигача.Някъде бърка ??? :dunno: Моля за малко помощ(няма да ми е излишна) кое друго трябва да се прекодира да се пуснат пущините? :help:

Габарит в мигача? - няма такова животно.
Предплагам си с LCM над 31 ...търси sidemarker_us нещо такова
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.07.2014
Пол: Мъж
Кара: 320d sedan 6 speed M47N
Мечтае да кара: На комшията,сивия металик може и русата!!!

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от chubaka80 » 27 Ное 2014, 16:52

Не стана и по този начин, :dunno: (sidemarker_us - aktiv) А за модула, да с по-нов съм LCM 34. Някакви други идеи, как да си включа габаритните светлини, тип <<американски стил>> (Габарит в мигача? - няма такова животно. :oops: ). Не е от кодирането,защото после като прочета модула и си е кодирано(активирано) това sidemarker_us. Поздрави Калоян :bchug:


Благодарение на колегата Gqbriel(дано има повече като него) за,което искрено му благодаря вече и аз съм с конфигурацията ,която искам а именно: ДНЕВНИ ДЪЛГИ СВЕТЛИНИ 30% И ГАБАРИТНАТА СВЕТЛИНА В МИГАЧА. За хората като мен ,който се заемат сега с тази операция мога да помогна само с това:
ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ- DRL_DIMMUNG - wert 03
TAGFAHRLICHT_ECE - aktiv
GED_FL_ALS_DRL - aktiv
ГАБАРИТНА СВЕТЛИНА В МИГАЧА- GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT -aktiv
SIDEMARKER_US -aktiv
Всичко това е направено с NCSEXPER a работата с програмата е благодарение на Бат Гошо(чичко Гугал).
Работа с NCSEXPERT.rar
Всичко това е на кола след фейса 2003 година. И още нещо,ако имате дори и най-малкото съмнение,че няма да се справите макар,че няма как да го знаете като мен,специалистите съветват НЕ ГО ОПИТВАЙТЕ САМИ В ДОМА СИ за последиците не отговарям!!!!
А за колегата :bowdown: :bchug: Жив и здрав!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Когато си умрял , не знаеш , че си мъртъв.Трудно е само за останалите.............Същото и когато си тъп!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mitrax » 11 Дек 2014, 19:10

момци защо ВИН-а в различните модули ми изглежда различен ? AKMB го изчитам а има и KMB което ми вади тая грешка , която е същата като на EWS-a. С една дума не изчитам ЕВС-а и не знам какво е това КМБ което също не се изчита

съобщението от ЕВС-а
Изображение

от KMB
Изображение

от лцм-а и акмб-то няма проблеми
Изображение

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 11 Дек 2014, 23:55

mitrax написа:момци защо ВИН-а в различните модули ми изглежда различен ? AKMB го изчитам а има и KMB което ми вади тая грешка , която е същата като на EWS-a. С една дума не изчитам ЕВС-а и не знам какво е това КМБ което също не се изчита

съобщението от ЕВС-а
Изображение

от KMB
Изображение

от лцм-а и акмб-то няма проблеми
Изображение

Изображение




Нормално е просто твоята е феис и се влиза през акмб иалц., докато преди феиса е през евс и кмб.кмб и акмб е все едно и също ----Табло

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mitrax » 12 Дек 2014, 18:18

10X Oci !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 10.09.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i автоматик

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от smilen82 » 02 Яну 2015, 2:20

Здравейте колеги.честита нова година,да сте живи и здрави! Някой би ли ми препоръчал от каде да си купя кабел за диагностика,трябва ми за е46 и е36

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cgm » 02 Яну 2015, 11:48

http://sklad66.com/cms/BMW-OBD-USB.html

Аз съм с такъв и за Е46 работи добре. ( Сега е и с 7% отстъпка).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 1.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330D 184к.с

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SheTrqa » 02 Яну 2015, 12:11

И аз съм с такъв. Даже го взех заедно със софтуера ISTA-D. Има и подробни обяснения за инсталирането на ИНПА-та.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NGneer4eto » 03 Яну 2015, 13:12

Здравейте колеги,
Честита Нова Година! Безаварийно и със здраве да си карате машините!
От скоро се сдобих с е46 330xd. Купих си OBD кабел от sklad66 (много са точни и бързи) и подкарах ISTA/D. Имам следното досадно проблемче:
2015-01-03_105238-1.jpg

Датчикът за външна температура явно работи, но на дисплея се показва +50 С. Пробвал съм и с друг датчик, но пак същото. Моят датчик работи перфектно на друго e46. И най-чудното - над +9 С се оправя и показва точно. Падне ли под 9 С показва +50. Иначе диагностиката показва KOMBI: Outside temperature sensor. :confused:
Моля ви, да ме насочите къде да търся проблема и как бих могъл да го отстраня (или да потърся съответната помощ)! :help:
Благодаря предварително! :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от bobi_81xx » 05 Яну 2015, 11:18

Действително,чудна работа.А пробва ли при свален датчик какви стойности показва на дисплея? Нормално трябва да покаже -40 C ако е така опитай с друг датчик.Пробвай и с рестарт на таблото от скритото меню.Пробвай и с откачване на акумулатора за 10-15 мин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NikVanov » 05 Яну 2015, 20:10

А пробвал ли си твоя датчик на друга Е46 под 9 градуса? Ако не си, сега му е времето. И може все пак накрая да се окаже датчика?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NGneer4eto » 05 Яну 2015, 20:58

bobi_81xx написа:Действително,чудна работа.А пробва ли при свален датчик какви стойности показва на дисплея? Нормално трябва да покаже -40 C ако е така опитай с друг датчик.Пробвай и с рестарт на таблото от скритото меню.Пробвай и с откачване на акумулатора за 10-15 мин.


Пробвах и както вече написах моя датчик работи идеално на друго Е46. С акумулатора пробвах за час - няма промяна. Преди малко го свалих - показва +50, на скрито меню 7.1 показва -400, т.е. -40 С. Закачих го пак - показва си +50, а скритото меню 0032, т.е. +3,2 С. Онзи ден, като напече слънце и се вдигна до 9 С и веднага започна да си показва нормално. :confused:
Май ще трябва да се пробва resеt от скритото меню. Все пак някой правил ли го е? Безопасно ли е? Крие ли рискове?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 462
Регистриран на: 16.01.2011
Пол: Мъж
Кара: E 46 Sedan 136 Hp
Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от bobi_81xx » 06 Яну 2015, 21:20

:D Никакви рискове няма.Риска е в това,че ще ти нулира временния километраж и часовника :D
п.п За да ти показва +50 съпротивлението на датчика трябва да е 0 ома, или много близко до 0.Провери буксат,провери как стои въпроса с кабелите възможно е да са се протрили и да окъсяват и затова ти показва +50C

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от NGneer4eto » 07 Яну 2015, 20:18

:D Никакви рискове няма.Риска е в това,че ще ти нулира временния километраж и часовника :D
п.п За да ти показва +50 съпротивлението на датчика трябва да е 0 ома, или много близко до 0.Провери буксат,провери как стои въпроса с кабелите възможно е да са се протрили и да окъсяват и затова ти показва +50C


Нещо май не четете внимателно. На няколко пъти написах, че датчикът дава точна температура при диагностика и в скритото меню, но на дисплея и борда излиза +50. Не виждам какъв проблем да търся в съпротивлението на датчика, след като той показва вярно, но не където трябва. Вероятно проблемът е софтуерен. Reset не помогна. Ако някой има идея как и какво трябва да се бърника, моля да помогне! :(

Имам и още едно питане: Някой знае ли с ISTA/D как може да се изкарат показателите на всяка от дюзите по време на работа на двигателя - колко впръскват и т.н.? Щом е наследникът на INPА, би трябвало да има старите функции.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 1.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330D 184к.с

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от SheTrqa » 08 Яну 2015, 22:53

NGneer4eto написа:
Имам и още едно питане: Някой знае ли с ISTA/D как може да се изкарат показателите на всяка от дюзите по време на работа на двигателя - колко впръскват и т.н.? Щом е наследникът на INPА, би трябвало да има старите функции.

И на мен ми е интересен този въпрос, защото в ИНПА-та се виждат по отделно тези неща, а в ИСТА това което намерих е общо. Прилагам и снимка с тези показания (снимката е от момент на леко настъпване на педала за газта (330д 184кс)).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook