320ci чупи хидравлични помпи
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gmarnaudov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.10.2012
320ci чупи хидравлични помпи
Здравейте,
Колата ми поради някаква причина чупи хидравлични помпи. Имаше стружки в хидравличното масло, когато старата си замина, вероятно от самата нея. Симптомите бяха "стържене" при навиване на волана, първоначално стърженето се чуваше само когато въртя волана при подадена газ, след това се чуваше отчетливно и без газ. Накрая стърженето премина "стреляне с къртечница"
и тогава я закарах да я сменят. Смениха я с втора ръка и беше перфектна първия месец, след което почна лека по лека да се появява същия стържещ звук, само и единствено при въртене на волана и подаване на газ едновременно. Стърженето се увеличава с всеки изминал ден и усещам, че всеки момент помпата ще стигне отново до стадий "стреляне с къртечница" - силно стържене примесено с мноооого и различни звуци
Последно ми рециклираха и натегнаха рейката, защото се чувало тропане от нея. Съществува шанс просто и втората помпа да е била тръгнала да заминава. Но ме притеснява факта, че колкото и теми за хидравлики да изчетох в нито една симптомите не са стържене, а по-скоро бучене. Това ме навежда на мисълта, че проблема не е в помпите, а в нещо друго. И се чудя какво по тази кола чупи въпросните помпи. Сами се сещате, че да сменяш хидравлична помпа 3-4 пъти годишно не е страхотно
Имате ли някаква идея от къде може да идва проблема?
Поздрави
Колата ми поради някаква причина чупи хидравлични помпи. Имаше стружки в хидравличното масло, когато старата си замина, вероятно от самата нея. Симптомите бяха "стържене" при навиване на волана, първоначално стърженето се чуваше само когато въртя волана при подадена газ, след това се чуваше отчетливно и без газ. Накрая стърженето премина "стреляне с къртечница"


Последно ми рециклираха и натегнаха рейката, защото се чувало тропане от нея. Съществува шанс просто и втората помпа да е била тръгнала да заминава. Но ме притеснява факта, че колкото и теми за хидравлики да изчетох в нито една симптомите не са стържене, а по-скоро бучене. Това ме навежда на мисълта, че проблема не е в помпите, а в нещо друго. И се чудя какво по тази кола чупи въпросните помпи. Сами се сещате, че да сменяш хидравлична помпа 3-4 пъти годишно не е страхотно

Имате ли някаква идея от къде може да идва проблема?
Поздрави

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Закарай колата при добър майстор да погледне рейката, да не би да е натегната прекалено. Също и да се види дали нещо друго не затормозява помпата. Излишно е да питам дали си сменил маслото 

- gmarnaudov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.10.2012
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Dirty M5 driveR написа:Закарай колата при добър майстор да погледне рейката, да не би да е натегната прекалено. Също и да се види дали нещо друго не затормозява помпата. Излишно е да питам дали си сменил маслото
Един път преди да се счупи, след това при смяната са го сменили и последно при натягането на рейката не знам. Но 2 пъти би трябвало със сигурност

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Това "натягането на рейката" е разковничето на твоя проблем! 

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Едва ли, на рейката единственото място, където маже нещо да се натегне е там, където се обира радиалният луфт на гребена. Ако са я пренатегнали там, то ще усеща затруднено въртене на волана, а и самият волан няма да се връща сам след завиване, а колегата не споменава за такива проблеми.По скоро в системата са останали стружки от първата помпа, които сега скапват и втората.
only rear wheel drive
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
И аз мисля, че по-вероятно да е от останали стружки. А проверяваш ли от време на време нивото на хидравличната течност в казанчето? Да не би да губи от някъде и помпата да не се маже хубаво и да заминава? Че тези стружки на такива мисли навяват. Преди да смениш тази помпа източете цялото хидравлично масло, погледни и в казанчето, което е и филтър дали има нещо и чак после слагай новата и наливай ново масло. Хубаво е да се изцедят и маркучите също, даже и тези за високото налягане - от помпата към рейката.
Ако помпата ти е Luk LF-30 драсни едно ЛС - имам за продаване.
Ако помпата ти е Luk LF-30 драсни едно ЛС - имам за продаване.
- gmarnaudov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.10.2012
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Съвсем наскоро беше в сервиз, споделих за моите опасения, че нещо чупи помпите. Казаха ми, че рейката тропа здраво и ми взеха 250 лева за рециклиране. Когато си взимах колата ми казаха, че сега е натегната и волана ще се върти по-трудно, но иначе нищо и няма.
Принципно колата винаги е била с по-тежък волан. Доколкото знам този модел идва с две помпи, една по-лека и една по-тежка - явно съм с втората.
Сега се чудя дали ако сложа нова хидравлична помпа ще я сподели същата съдба.
ПС. За да не отварям нова тема - колата като загрее почва да се замисля при натискане на педала, вдига оборотите с лек лаг. Натискането на педала е съпроводено с отчетлив звук, наподобяващ поемане на въздух. При заигравка с педала често се случва да загасне. Филтърът за картерните газове е чисто нов. Също така активирането на разни електроники тип климатик, подгрев на задно стъкло или сваляне на стъклата води до ясни колебания в оборотите.
Идеи?
Много благодаря за съдействието
Принципно колата винаги е била с по-тежък волан. Доколкото знам този модел идва с две помпи, една по-лека и една по-тежка - явно съм с втората.
Сега се чудя дали ако сложа нова хидравлична помпа ще я сподели същата съдба.
ПС. За да не отварям нова тема - колата като загрее почва да се замисля при натискане на педала, вдига оборотите с лек лаг. Натискането на педала е съпроводено с отчетлив звук, наподобяващ поемане на въздух. При заигравка с педала често се случва да загасне. Филтърът за картерните газове е чисто нов. Също така активирането на разни електроники тип климатик, подгрев на задно стъкло или сваляне на стъклата води до ясни колебания в оборотите.
Идеи?
Много благодаря за съдействието

- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Само за едното натягане на рейката са ти взели 250 лева?
Щото рециклиране и натягане са 2 различни неща. Ти накара ли ги да ти обяснят какво точно са рециклирали?

- sh1n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Бих те посъветвал да смениш казанчето на хидравличната течност, има едно филтърче което се задръства и пропуска маслото по трудно и от там може да дере помпите.
Аз смених 3 ... преди да сменя казанчето. Евтино е !
Аз смених 3 ... преди да сменя казанчето. Евтино е !
- gmarnaudov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.10.2012
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Сменено е казанчето, но ако наистина са останали стружки най-много и новото да се е затапило. Иначе конкретно в момента маслото изглежда бистро и червено, сякаш няма нежелани обекти 
Колкото до рейката по телефона ми казаха, че ще я рециклират. Като взимах колата ми казаха, че е готова и сега по-натегната и волана ще е по-тежък. Може и да са ме финтирали лошо, но уви не разбирам от коли.
Като гледам ще изчакам тази да се раздрънчи тотално и ще я сменя, съпроводена с една хубава промивка, пък да видим
Реално дали има майстор, който лесно да предцени дали са се изгаврили лошо с рейката без да разкоства всичко?
Мерси

Колкото до рейката по телефона ми казаха, че ще я рециклират. Като взимах колата ми казаха, че е готова и сега по-натегната и волана ще е по-тежък. Може и да са ме финтирали лошо, но уви не разбирам от коли.
Като гледам ще изчакам тази да се раздрънчи тотално и ще я сменя, съпроводена с една хубава промивка, пък да видим

Мерси

- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Колега как ги чупиш тея помпи? смисал при какво каране. Аз счуших 1 ЛФ20 и 2 ЛФ30 за има няма година и половина.Всичките заминаха при навит пълен волан и чукане на изключвателя.Единия модел къса Ос-та Другия лопадките изяждат корпуса и не прави налягане.В момента препаснах от М50 помпа и за 1г бой не е мръднала .... старото куче е 2пъти по голямо на размери 

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- gmarnaudov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.10.2012
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
BMW_DRIVER написа:Колега как ги чупиш тея помпи? смисал при какво каране. Аз счуших 1 ЛФ20 и 2 ЛФ30 за има няма година и половина.Всичките заминаха при навит пълен волан и чукане на изключвателя.Единия модел къса Ос-та Другия лопадките изяждат корпуса и не прави налягане.В момента препаснах от М50 помпа и за 1г бой не е мръднала .... старото куче е 2пъти по голямо на размери
Най-нормално каране, не съм състезател

А каква е причината за натягането на рейката изобщо? Тоест ако приемем, че това е причината да чупи помпите и "разхлабя" рейката какво би могло да се случи? Май са ме подхлъзнали с тези 250 кинта... Днес карах 20 годишната ми алфа 155, която по спомени имаше най-тежката хидравлика и реално е 2 пъти по-лека от бмв-то

- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Същият проблем го имам и аз.Днес след промиване на казанчето(имам и ново) и ново масло, след половин оборот на волана откъсна оста на помпата...2-ра за 2 месеца.При предната смяна съм сменил 2 пъти маслото, днес промих казанчето и стана мазало.Около 20 дена след като сложих тази помпа(2-ра ръка от форума) нямаше проблем.После започна да вие малко, но като загрее хубаво виенето ставаше страшно и волана на "камък".В казанчето имаше доста стружки, които може да са от старата помпа.
Сега търся помпа, но преди това незнайно как трябва да промия цялата хидравлика
Сега търся помпа, но преди това незнайно как трябва да промия цялата хидравлика
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Така като чета, май проблема си е в самите помпи, имам предвид ниското им качество.
only rear wheel drive
- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: 320ci чупи хидравлични помпи
Нормално е на 14-15 години тези помпи да се предават вече.
Някакви идеи как да промия системата ?
Някакви идеи как да промия системата ?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани