Двуомение за Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Двуомение за Е39

Мнение от doomy525 » 25 Ное 2014, 17:04

Прав си за първата, че е най-стока от другите две, но аз като цяло гледам запазения интериор, както и външността. Ясно ми е, че не са ОЕМ навигацията и емблемата, но салон, врати, боя и т.н. всичко друго е на ниво, а за навигацията не ми е чак такъв зор, защото е доста апетитна екстра за джамбазите и доста се набива на очи като се погледне отвънка..тя не че ще стои навън, но ще се случи някои път да я оставя и не ми се иска да осъмна с разбита кола. Засега оглеждам всеки ден немското и българското mobile, пък до декември има време още и не бързам с покупката, защото вече си карам бабата :driving: голям кеф :lol:

автоматичната скоростна кутия на Е39 след 2003та еднаква ли е с тази на Е60 от преди фейслифта му? Или само лоста е еднакъв?
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Двуомение за Е39

Мнение от Convertible » 25 Ное 2014, 17:39

еднаква е мисля, да не говорим, че и след фейса на Е60 пак си с е същата :mhihi:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Двуомение за Е39

Мнение от Bavarcho » 25 Ное 2014, 21:34

4 300 евро за 530д комби на 350 хиляди :shock:
4 500 евро за 530д комби на 170 хиляди :shock:
първата поне е седан..
стига бе :help:

Какъв е смисъла да предпочетеш кола 2003г. на 400к пред кола 2000г. на 200к?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Двуомение за Е39

Мнение от doomy525 » 25 Ное 2014, 23:20

И каква е гаранцията, че тая от 2000г е на такива километри при положение, че същата с 3 год по-млада е на повече? :lol: Мен не ме интересуват километрите като цяло (не говоря за милионници), защото кола на 300К ако е подържана както трябва изобщо няма да и личат, но има и такива на по 100-150К дето тепърва ще трябва да сменяш едно по едно нещата..Пример - английския сайт autotrader.co.uk. Има Е39ки на по 180-200К мили и изглеждат в ПЪТИ по-добре от нашите на уж по 220 000км от ЧАСТНО лице дето уж нали си по-склонен да повярваш ама..слабо /тея на по 147-157-167 000 изобщо даже не ги и поглеждай/..говоря от опит. Остави това, че са десен волан.

Факта да предпочета 2003та или 2004та последните месеци е тоя, че ще карам кола на 10г, а не на 14-15 :)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Двуомение за Е39

Мнение от Bavarcho » 26 Ное 2014, 9:44

Личи си да ти кажа 200к километра разлика, колкото и да е подържана.
Тия от острова хич не ги гледай, особено евтините, няма такава скрап.
За километрите зависи от кой и къде е карана. Няма закон дето да пише като имаш дизел и караш по 20к на година.
Ремонти ще изникват винаги, няма начин. Къде дребни, къде по-съществени.
На бащата 525Д-то е на около 170к километра които са 100% реални понеже той е втори собственик, пък първия беше негов познат и сериозни ремонти не е имало, но имаше веднъж една дюза най-вероятно от кофти гориво (беше сипвал едно малко преди случката), наскоро четките на алтернатора свършиха на път (което е много кофти за комън рейл и автоматик) но това се очаква в един момент, по-скоро не е повреда. Освен това да чукам на дърво друго не е имало, освен масло и филтри. Мотора не е мит никога и все още не е текнал да не кажа от никъде, а като вземеш мотор на 400к ще е тръгнал да тече от сто места. Скоростите и те си имат живот, по-точно вътре дисковете си имат живот и на 400к дали ще остава още много живот.
Разлика между Е39 2000г. и 2003г. аз лично не вижда, модела модела скоро става на 20 години, айде да беше кола на 3 или 5 години да има някакво значение. Разлика в това дали ще караш 10 годишно Е39 или 14 годишно ще има в данъка, който ще е двоен за колата до 14 години. Аз друга не откривам.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Двуомение за Е39

Мнение от Elesar74 » 26 Ное 2014, 11:04

С нетърпение чакам февруари 2015, че да падне тоя пусти данък.
Иначе разлика между 2000 и 2003 има. Септември 2000 е фейслифта. През 2003 слагат хромираните лайстни около купето. Пак тогава за всички 6 цилиндрови модели шибидаха става стандарт. Влиза и DVD навигацията, вместо CD версията(МК3>МК4).

Източник:Wiki

P.S. Според американското списание Consumer Reports през 2002, E39 е най-добрия автомобил, който някога са представяли :mhihi: .
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Двуомение за Е39

Мнение от Bavarcho » 26 Ное 2014, 16:26

Elesar74 написа:С нетърпение чакам февруари 2015, че да падне тоя пусти данък.
Иначе разлика между 2000 и 2003 има. Септември 2000 е фейслифта. През 2003 слагат хромираните лайстни около купето. Пак тогава за всички 6 цилиндрови модели шибидаха става стандарт. Влиза и DVD навигацията, вместо CD версията(МК3>МК4).

Източник:Wiki

P.S. Според американското списание Consumer Reports през 2002, E39 е най-добрия автомобил, който някога са представяли :mhihi: .


Aз под 2000г. имам предвид моделите след фейслифта. Умишлено не казвам 2001г. , все пак четири месеца не са малък период.
ДВД навигацията да наистина е предимство, но това се сменя срещу 300 лева и пет свободни минути за самата смяна.
За лайсните само не знам какви по-различни слагат чак 2003г.? И преди фейса и след фейса има хром лайн - преди фейса лъскавото е в горната част на лаисната, след фейса отдолу
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook